Ik heb hetzelfde! Direct toen ik thuis kwam van het sporten enorm misselijk gevolgd door krampen. Hopelijk kan je lekker slapen zo!
Zo raar hĆØ, terwijl ik wel veel heb gedronken en net ook nog wat gegeten. Als ik misselijk/duizelig ben kan ik best vlot in een paniekaanval schieten dus zit me daar nu over op te winden. Maar ga nu lekker douchen en dan proberen te slapen. Hopelijk lukt dat bij jou ook!
Wat vervelend! Misselijk heb het ook wel eens na zware inspanning, heb dan het idee dat het komt omdat ik buiten adem was en daardoor met mond open heb geademd en teveel lucht heb ingeslikt. Hoop dat het snel overgaat!
Heb je ook vaak dat je te lui bent om van de bank naar āt bed te verplaatsen??? Ik namelijk serieus meerdere keren per week
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ugh ja herkenbaar. Misschien duurde het te lang voor je wat had gegeten? Slaap lekker alvast!
Nee ik heb iets veel ergers. Ik kijk nooit tv op de bank maar eet mn avond eten al in bed en blijf daar liggen.
Hahahahahahaha ja dat is ook een optie, heerlijk
Ik heb een studio dus ik ben letterlijk binnen twee stappen in mān bed en nog ā¦
@ellegirltalk omg ik heb hetzelfde. Ook ineens supermisselijk. Was wel intensief maar dat is het eihenlijk altijd en normaal ben ik nooit misselijk erna
Hangt er iets in de lucht?
Oh ik val regelmatig in slaap op de bank vanwege deze reden! Soms periodes niet maar deze week sowieso al een paar keer
Ik heb net mijn glas water over mijn telefoon gegooid. Nu ligt hij in een bak met rijst, maar wel even snel hem eruit gehaald om dit te posten 

College tot 20.45 en iemand ging even doodleuk een vraag stellen om 20.44
Echt als blikken konden dodenā¦
Rijst helpt niks, FYI.
Ik ben zo moe maar val gewoon niet in slaap, haat dit zo 
Zo je zou bijna denken van wel. Ik heb er normaal ook nooit last van? Super raar.
Wat betekent āhebt gij zo geen kantjeā?
Ik app met een Belg maar dit is al de tweede keer dat ik hem niet snap 
Een vriendin van me heeft mn vagijn vandaag gewaxt en het deed echt veel minder pijn dan ik had verwacht. Volgende keer durf ik de binnenkant wel aan 
Ik kijk married at first sight en zoān vrouw zegt over haar vriendin dat ze een āgezellige meid isā. Als 1 van mijn vriendinnen dat over mij zegt, dan unfriend ik ze echt, brr.
En ja ik zeg ook meit maar dat is niet serieus bedoeld.
Je kan de post nog bekijken maar het was niets van dit alles, ik begrijp het ook niet goed. Misschien dat het wat ongevoelig kon overkomen maar om het daarom nu te markerenā¦
Dankjewel!
Vind het zooo irritant als je aan iemand vraagt hoe het gaat en diegene dan antwoordt met ādruk!ā. Wat is dat nou voor antwoord?