Wat je even kwijt wilt #19

Ik heb net bij wijze van studiepauze bijen geteld in het park! Was echt leuk, ik werd helemaal enthousiast toen ik een boomhommel vond en hij ook nog daadwerkelijk in een boom zat. 10/10 would count again.

De telling is trouwens verlengd tot aanstaande vrijdag dus als jullie je ergens deze week (bij voorkeur overdag als het droog en zonnig is) vervelen is dit een goeie invulling van je tijd :ok_hand::honeybee:

29 likes

Ik heb een bij op mn arm geplakt en die bevalt ook prima. Leuke plek ook. Wie weet hahah. Waar die ah tattoos toch goed voor zijn.

4 likes

Ik heb al 4 dagen ongeveer totaal geen honger. Vandaag heb ik 1 mandarijn gegeten en that’s it. En als ik er nu aan denk om straks te gaan koken en eten denk ik ook: meh :woman_shrugging:

Heb dit nog nooit gehad, normaal leef ik echt van eetmoment naar eetmoment

Haha dat had ik ook! Kreeg ook al complimenten van mensen over hoe leuk het stond. Maar durf niet echt :sweat_smile:

1 like

Mijn broer is echt raar? Mijn zus heeft een pijnlijke break-up achter de rug en er wordt iets gezegd over moederdag/afspreken op die dag dus zij zei ā€˜Dan kunnen jullie ā€˜s ochtends naar jullie schoonmoeders en dan later blabla’. Vraagt hij of ze zelf niet naar een schoonmoeder moet? Vind ik een vrij pijnlijke vraag voor iemand die niet helemaal happy is met haar recente single bestaan:’)

1 like

WƔt een heksen wejo

Ik herken het gevoel! Heb het zelf ook een half jaar uitgesteld… totdat ik het er met een vriendin in de sportschool over had en een onbekend meisje naast ons zich erin mengde en vertelde dat zij het ook had uitgesteld en ze toen afwijkingen bleek te hebben :see_no_evil: oeps. Uiteindelijk gegaan en het stelde niks voor, had ik het veel eerder moeten doen :blush:

2 likes

Nee raar grapje denk ik. Familie… :stuck_out_tongue:

Ben m’n helix ringetje kwijtgeraakt :sob: Iemand een idee waar ik iets kan vinden voor in m’n helix? Heb m wel laten schieten oeps

Jongens hoe warm je lasagne op zonder magnetron? Heb lasagne vanuit nn vriezer ontdooit die ik vandaag wil eten, maar bedenk me net dat ik geen magnetron heb.

Oven?

1 like

Ohja. Best logisch. Dankje. :joy:

1 like

:grin:

Wat een lekker weer zweet me kapot.

Als je hem hebt laten schieten zal een gewone piercing in t begin even pijn doen omdat je het gaatje oprekt. ( ik spreek uit ervaring haha)

1 like

Ja ik hoop het zo! Maar ben ook geen wiskundig wonder. Heb het op de middelbare zo snel mogelijk laten vallen. Vandaag wel echt een paar uur goed geleerd en morgen ook nog

1 like

Ik kijk net ff op de olijfolie fles maar huh hoezo zitten er zoveel calorieƫn in 1 eetlepel?? :neutral_face: Wat is deze. Is me echt nooit opgevallen.

@Cadeaupapier Jouw diplomauitreiking wordt veel beter en je fanclub is sowieso veel groter!!

6 likes

OkĆ© waarom bedacht ik me dat bikini’s passen na maanden lang teveel m&ms eten een goed idee was. Wat een verschrikking zeg.

Maar ik heb wel een foto op de Iron throne!

In je bikini met de m&ms?

5 likes