Wat je even kwijt wilt #19

Ik bestel ook alles bij Picnic, maar ik mis eigenlijk nooit iets? Ze hebben geen 10 soorten stroopwafels, maar ik deed hiervoor boodschappen bij Lidl, daar heb je dat ook niet.

Ik vind dat ze best veel missen qua huismerk producten! Nu ook weer tomatenblokjes in blik huismerk die uit het assortiment zijn: het alternatief is een bio variant die echt 70 cent duurder zijn dan bij de appie als je niet voor de bio variant gaat. En de groente is bij mij echt heel vaak heel snel niet goed meer terwijl ik weekboodschappen bestelt.

Snap de hele hype er niet omheen, enige chille is dat ze bezorgen vanaf 25 euro en je het wagentje kan volgen.

1 like

Oh jongens, die Notre Dame. Huilon, echt.

18 likes

Ik heb vanmiddag nog de G’woon tomatenblokjes van €0.45 binnengekregen, was het niet tijdelijk niet leverbaar?

De grens van €25 is voor ons het belangrijkst, ik bestel nu al een jaar lang vrijwel elke week bij Picnic, maar de keren dat ik voor meer dan €70 heb besteld (en dus ook bij AH had kunnen bestellen) kun je op 2 handen tellen. En ik vind de service heel chill, ze reageren snel en adequaat op je feedback.

Ja, word hier echt verdrietig van. Zie nu livebeelden en vrees het ergste.

Ohneee

Bij mij zijn ze al een paar weken niet leverbaar als ik het check! Maar check het ook niet consequent. Vind alleen wel vaak dat ze alleen duurdere varianten van dingen hebben!

Maar de 25 euro grens is wel heel fijn ja!

Via Twitter streamt @khentekas livebeelden

Edit: ze is net gestopt, maar je kan dr livestream terugkijken

1 like

Momenteel op de schaal van ziekheid:

Verkoudheid - griep - Twonights.

Ik heb echt verzorging nodig, maar al m’n goede vrienden en familieleden zitten in het buitenland of wonen twee provincies verderop. En m’n vriend werkt tot 00:00 en is morgen om 08:30 weer de deur uit

#sendhelp

Ja ik moet echt serieus bijna huilen bij het zien van de beelden. Ik las net dat het vrijwel niet meer te redden is ( nu.nl )

1 like

:slightly_frowning_face: Afschuwelijk van de Notre Dame.

@Truitje Behalve de Domkerk, die is nooit herbouwd :stuck_out_tongue:

2 likes

Ik snap dat het hier meldt. Maar normaal ben jij de persoon die aangeeft dat het in het goede topic moet. Dan zou je dit ook in het nieuws topic moeten plaatsen.

5 likes

@Rozecoupeschaar en @Quinoa: late to the party maar hier 1 van mijn 2 bijen:

24 likes

Hahaha, wat een ramp! Misschien moet ik mezelf bannen :scream: Maar gelukkig snap je me.

9 likes

Doe maar. Dan is het gelijkheid.

5 likes

Wow, supermooi :heart_eyes:

1 like

Hahah ik hoorde vrijdag tijden het uitgaan een jongen zeggen dat hij mij op Dee vond lijken. Ik wist niet wie het was dus hij liet het zien op zijn telefoon en eigenlijk snapte ik wel een beetje dat hij dat zei :flushed:

1 like

Nah.

1 like

Nee je kunt in Ehv niet met een bootje varen voor zover ik weet en ik ken het best goed.
Anne Frank plantsoen is wel een beetje het park waar mensen chillen met mooi weer, misschien is dat iets? Strijp S is een leuk stukje om overheen te lopen met leuke eettentjes en kleine winkeltjes (ijssalon met enorm lekker ijs daar), wel een kwartiertje lopen vanaf het centrum. Verder is het van Abbe museum een mooi museum maar misschien niet ideaal met mooi weer (het is wel pal tegenover dat park!). Als je nog tips nodig hebt voor lunch- of eettentjes of iets anders wilt weten mag je me pben ook hoor! :blush:

1 like

Ja heel onwerkelijk en eeuwig zonde!