Hoor nu dat er gelukkig geen gewonden zijn, maar gadver wat is brand toch iets verschrikkelijks.
Ik werd geappt door een close familielid (andere kant dan gisteren) dat ze weer suïcidale gedachten heeft. Heb haar gelukkig kunnen helpen en ze is weer rustig, maar het wordt mij ook echt even veel nu allemaal.
De Notre Dame staat behoorlijk in de brand en dat vind ik echt heel erg.
Is doorverwijzen naar 113 geen optie? (Sorry als ik iets verkeerds zeg) Wel heel heftig zoiets
Een beetje. Ik ben zojuist in bad geploft met een glas wijn en boek, en ga nu maar even proberen te relaxen.
Zeg je niet hoor, lief juist dat je meedenkt! Ik weet hoe ze in elkaar zit en gelukkig ook hoe ik haar weer rustiger kan praten. Kost alleen eventjes tijd. Ze heeft geen directe plannen, is gewoon even heel erg overvraagd vanuit ASS.
Mijn vader belde helemaal om te vertellen over de Notre Dame. Hij is altijd gek op het als eerste doorgeven van (slecht) nieuws.
Hij meteen: “Ik ben er nog wel eens in geweest.”
“Ja, met mij.”
“Oh ja.”
Wel mooie aestetische fotos van die brand.
Oh ja, dat zei hij ook nog.
“Ik heb een livestream gevonden via Twitter. Heb een foto naar je geappt.”
“Oja, ik zal zo kijken.”
“Het is wel een slechte foto, hoor.”
Foto:
#jesuisnotredam
Wat ontzettend zonde en wat moeilijk lijkt me om dat gebouw straks weer werderop te bouwen dat het en mooi is en nog middeleeuws aanvoelt en niet als een Disney kasteel.
Wat verdrietig
Volgens mij is 113 ook door naasten te gebruiken, of anders Sensoor, om er over te praten. Wat heftig voor je
Ik heb ook een keer lang met 113 gebeld voor een ander, dus ja, dat kan
De broeken van de WE wel eens geprobeerd? Zijn er ook in grotere maten
De tranen staan echt in mijn ogen.
Vond het zo prachtig daar binnen, en net zo prachtig van buiten.
Goede vriend van mij werkt daar. Komt inderdaad voor dat naasten bellen. Vinden ze helemaal niet erg, daar zijn ze ook voor
Aiii ik zag een filmpje waar de toren omviel. Hopelijk blijven mensen veilig
Ik voelde me niet echt verbonden met de Notre Dame, maar ik vind het zo triest dat er nu zo’n plek vol met wereldgeschiedenis verloren gaat
Brrr ik had gelijk toen ik het van de notre dame zag eigenlijk veel hoop dat het goed zou komen maar nu niet meer
Mango had een tijdje fijne. Verder koop ik vaak C&A en random merken op Wehkamp. En pas 2 bij H&M gekocht die verrassend goed zitten.
En ik had ook nog hoop voor de Notre Dame, maar als ik alles lees enzo, denk ik het niet