Wat je even kwijt wilt #19

Dankjewel!

Vind het zooo irritant als je aan iemand vraagt hoe het gaat en diegene dan antwoordt met “druk!”. Wat is dat nou voor antwoord?

11 likes

Ja en dat “druk” dan als iets positiefs wordt ervaren :roll_eyes:

3 likes

Heb ik eindelijk een hele betaalbare high waisted broek die goed zit, lijken er vaste vlekken in te zitten en ik heb het kaartje er al afgescheurd.

Altijd leuk als je vroeg uit bed bent, helemaal klaar bent om aan het werk te gaan en er achter komt dat je een half uur later staat ingeroosterd. Dan maar een half uur hier zitten

1 like

Ik heb een gratis koffie op station gehaald maar voel me een oplichter omdat ik nooit via Leiden reis :frowning_face:

3 likes

Shit ik had hele mooie handgemaakte oorbellen gekocht van een vriendin van me, had er vandaag één in (aan de andere kant een andere oorbel) en nu ben ik hem kwijtgeraakt onderweg :sob: Heb er gelukkig dus nog één maar zoo zonde dit :frowning: Het waren hangers aan zo’n standaard haakje wat ‘open’ is aan de achterkant dus ik had er zo’n plastic achterkantje op gedaan, maar dat heeft blijkbaar niet geholpen. Heeft iemand tips om dat soort oorbellen niet uit je oren te laten vallen? Durf die andere nu bijna niet te dragen namelijk

ik vind het zo raar hoeveel er in één jaar kan veranderen, voel me oprecht een heel ander persoon (positief)? Het leven is weer leuk!

37 likes

Oh, voor mij kwam het zeker niet zo over maar misschien dat anderen het wel zo vonden, maar gelukkig is het nu opgelost

1 like

Ja ik ben nu op m’n werk maar ga op de terugweg nog even goed opletten, en hoop inderdaad stiekem dat hij thuis ergens ligt. Wat fijn dat jij de jouwe uiteindelijk gevonden hebt! En ja stom is dat he, het is inderdaad ‘maar een oorbel’ maar ik ben echt een beetje sip ervan. Als ik 'm niet meer vind ga ik inderdaad vragen of ze één nieuwe voor me wil maken!

2 likes

:pensive: Zo balen als je een oorbel kwijtraakt. Heb dat al meerdere keren gehad, echt heel erg balen.

Pff, mijn moeder heeft sinds een paar jaar echt zoveel kwaaltjes en ik vind het zo vervelend voor haar. En word er ook zo verdrietig van om te zien als ze bijna niet het huis uit kan door pijn in haar knie of geen potjes open kan draaien door pijn in haar hand. :frowning_face:

2 likes

Heb een vers pakket voor mango salsa gekocht.(coop 2.50 ze hebben ook een versie voor een lekker toetje die heb ik gister gemaakt.) Maar wat voor dingen zijn er lekker bij voor ernaast. Als avond gerecht.

Ik heb voor het eerst sinds eeuwen weer schoenen met een hak aan, na 500 meter lopen weet ik weer waarom er een laag stof op deze schoenen zat. Voel me net een pasgeboren veulen.

11 likes

Woop woop. Ik heb volgende maand genoeg geld om leuke tuinmeubeltjes te halen. :heart: Lekker deze zomer chillen aan mijn picknicktafel.

26 likes

Aah wat een fijn vooruit zicht. Weet je al welke meubels je wilt halen?

Ik mag het artikel niet helemaal lezen, maar hebben ze misschien ook tips hoe je daar weer vanaf komt? :’)

2 likes

Er staat rond deze tijd of iets later vaak ook veel tweedehands op marktplaats! Ben ik achter gekomen omdat ik eerst een tuinset wilde kopen bij mn oude huis maar al wist dat ik ging verhuizen en ik daar eigenlijk een andere wilde omddat daar veel meer plek was. Blijkt dat het heel duur is om je oude set naar kringloop of stort te brengen en heel veel mensen dus via mp er vanaf willen. Daar heb ik toen een set ‘geleend’ voor een jaar en erna weer op mp gezet. Soms zelfs gratis af te halen!

3 likes

Het suffe is dat we nu eigenlijk zitten te wachten tot mensen complicaties ontwikkelen.

Deze zin vat het Nederlands zorgsysteem eigenlijk ook wel goed samen.

Er zijn verschillende studies waaruit blijkt dat dikke mensen, en zeker dikke vrouwen, niet snel worden aangenomen voor een goede baan omdat werkgevers denken dat ze minder geschikt zijn: minder intelligent, geen discipline, geen doorzettingsvermogen en geen leiderschapscapaciteiten.

En dat terwijl vrouwen ook buiten hun lichaamsgewicht al harder worden afgerekend op hun uiterlijk en uitstraling als ze solliciteren dan mannen.

2 likes

Een bankje en een picknicktafel. Bankje zet ik voor het huis. Oh en er komt nog een BBQ

Samenvatting

8 likes

Ik heb wel echt specifiek iets in gedachte. :sweat_smile: