Wat je even kwijt wilt #19

Je tagt de verkeerde vgm haha. Maar idd een klacht indienen @Boommm

1 like

Klacht indienen.

Wat een droplul.

Ook superonprettig als hij de volgende weer wat komt bezorgen.

1 like

Ik zou eerst hem melden dat je niet gediend bent van deze ongepaste opmerkingen en zeggen dat je wilt dat hij hiermee ophoudt. Doet hij dit niet, dan klacht indienen, want Postnl is best streng tegen de bezorgers als er klachten komen.

6 likes

Wow @Boommm dit is niet gewoon “irritant dat hij mij appt, geen zin in” (wat al vervelend genoeg is!!) Maar ook nog eens grensoverschrijdend gedrag: helpen aanpassen hint ernaar dat jij je wel even mag omkleden (dus uitkleden) voor zijn ogen. Nee, echt een klacht indienen! Niet okee

2 likes

Ohhh nee ik bedoel juist dat ze niet bang moet zijn dat een klacht niets doet ofzo, maar dat het juist bij postnl wel goed werkt om een klacht in te dienen!

1 like

Niks verkeerd met zomers zwart.

Groetjes, Nazgûrl

6 likes

Ruilen? Ik Moet zwart aan. Terwijl ik liever kleur draag haah

Ik zag net een man met haar op zijn neus. Echt veel haar. Ik was zo gebiologeerd door hoe dit eruit zag dat ik zelfs heb gegoogeld op: “haar op neus”. Blijkbaar is dit een bekend fenomeen onder 50+ers :thumbsup:.

8 likes

Ja dat had ik dus ook al verwacht, maar ik dacht dat het aan mijn pessimisme lag :’)
Dit is waarschijnlijk ook echt weer zoiets dat van hogerhand bedacht is, zo van, dit is een handig en goed idee! Maar helemaal niet praktisch voor de medewerkers die het uit moeten voeren. Snap wel dat ze er geen zin in hebben. Maar dat betekent niet dat ze zomaar mogen zeggen dat het niet kan natuurlijk.
Geen zeikerd voelen hoor, zij bieden die service aan, kan jij niks aan doen als het niet uitgevoerd wordt.

@Boommm vervelend zeg! Snap wel dat je het nu ongemakkelijk vindt om weer iets te bestellen. Ik kan nu ook wel zeggen dien een klacht in, maar eerlijk gezegd zou ik zelf twijfelen om dat te doen omdat ik dan weer bang zou zijn dat hij zou weten dat het van mij komt. Neem tenminste aan dat hij dit niet bij nog 10 vrouwen probeert. Maar dat is natuurlijk een beetje laf gedacht van mij, juist als je een klacht indient kan er wat aan gedaan worden. En dan weten zulke types meteen dat dit gedrag niet geaccepteerd wordt.

2 likes

Zo heb ik laatst een klacht ingediend tegen de pakketbezorger omdat hij met een peuk in zijn mond aan mijn deur stond en rook uitblies naar binnen. Of moet dit in het opbiecht topic? Prima als je het in je busje doet maar ik hoef geen rook in mijn huis.

8 likes

Voor het eerst ever kon ik gewoon na mijn nachtdienst fatsoenlijk slapen. Zo blij! Was wel de laatste voorlopig weer, maar eindelijk voel ik me geen depressieve zombie.

5 likes

Ik ga morgen op vakantie naar Indonesië maar kan wel janken want heb een blaasontsteking :sob:

1 like

Veel plezier en sterkte. Heb je er iets tegen?

Ik ga morgen voor het eerst met de Thalys en ben zenuwachtig als een kind.

In drie uur een onderzoeksopzet in elkaar geknald waar ik best tevreden mee ben. Succes van de week.

7 likes

Olie in mn tas gelekt. Niet goed voor mn humeur.

Ook niet goed voor mn humeur. Eeb collega die flipt omdat er 1 doosje niet op datum stond. EEN DOOSJE. Die ik waarschijnlijk er niet eens in heb gezet. Jezus hoe weinig heb je te doen als dat je je daar mee bezig houd. Volgende week kom ik latee.

Ik ben helemaal vertederd door wat er net bij de Hema gebeurde. Een megaschattig en beetje verlegen jongetje van een jaar of 8 had meegedaan aan de paasspeurtocht door de winkel, als je je kaartje vol had kreeg je een chocolade-ei. Dat ei was nog best groot, dus toen die vrouw het mandje tevoorschijn haalde riep dat jongetje echt zo “Wooooooh”
Zo’n pure reactie, ik word er gewoon bijna emotioneel van haha (thanks hormonen)

50 likes

Oh jongens wat me vandaag overkwam. Ik had pauze en de man van de groente ook. Dat is een oudere man die al duuzend jaar daar werkt etc. En die vertelde dat hij sperziebonen aan z’n moeder had gebracht. Dus ik zei dat ik dat lief van m vond. Zegt ie ‘ja ik ben ook heel lief, stond vorige week nog in de krant’. Dus ik beetje grapjes maken daarover, staat hij op en komt ie achter me staan. Gaat ie eerst een beetje m’n schouder masseren en daarna blaast ie zo lucht op m’n nek. Zoals je wel eens bij een babybuik doet. Wtf. Wat moet ik hier nou weer mee :sob: was zo met stomheid geslagen dat ik niets gezegd heb. Maar nu ik er aan terug denk wil ik het echt wel tegen m’n baas zeggen ?

Gereserveeerd. Bedankt voor de tip!

1 like

Ik ga deze zaterdag, kan je daarna wel een recensie geven? Het duurt ook iets van 4 uur haha

W-t-f wat bizar zeg
 Jullie werken samen dus, als ik het goed begrijp? Wellicht kun je hem eerst onder 4 ogen aanspreken dat je je hier niet fijn bij voelt.