Wat je even kwijt wilt #19

Bedankt! Ja ik heb vandaag een antibiotica kuur gekregen, hoop dat deze snel aanslaat.

1 like

Een soort minivakantie! Pas volgende week donderdag weer echte afspraken :slight_smile:

2 likes

Hmm je vakantieuren inzetten? Heb je plb uren? Jij valt onder cao vvt toch ? Ik onder ziekenhuizen en ik krijg meen ik wel 1 dag. Ik meende dat iedereen 1 dag kreeg om te verhuizen.

Ja dat vind ik veel te eng :pensive:

Jongens
 mot niet gekker worden. Nu is er een hele rare gekke “lift” maker. En dr was niet eens een afspraak ofzo. Lift was niet eens stuk. Naah ben nog niet eens aan het werk.

Ja vvt! Maar zou me niet eens uitmaken als het van mn verlofuren af gaat want heb er toch heel veel nog. Had mijn leidinggevende geappt maar heeft nog niet terug geappt :triumph: zou echt 1 dag vrij willen zijn dat weekend.

Dan zou ik indd plb uren inzetten als je die hebt. Ook daar zijn regels aan maar als ze het op tijd weten moeten ze het vrijwel altijd goedkeuren meen ik

Kan je het gesprek niet mailen naar PostNL? Dan hebben ze het bewijs in ieder geval

Hoe haalt hij het in zijn hoofd? Dit moet je echt meteen melden hoor. Viespeuk.

1 like

Ik voel me zo bizar goed de laatste tijd, kan dan ook echt uit elkaar barsten van geluk. Vraag me soms af of dit nou gelukkig zijn is of dat de pillen iets te veel hun best doen en het beetje doorslaat naar een manie :joy:

7 likes

Ik ben een beetje bang dat mensen mijn billen en ondergoed door mijn jurk heen zien als de zon erop schijnt. Ik moet naar de supermarkt, heb ik schijt eraan of ga ik iets anders aantrekken?

Jaa ik zag het! Laat maar weten hoe het was! Geen uitgebreide recensie nodig, laat me graag verrassen. Al heb ik het boek wel gelezen.

1 like

Dan zou ik het aankaarten bij je leidinggevende! Dit is namelijk wel grensoverschrijdend gedrag

2 likes

Nouja, hoop voor je dat hij op zijn flikker krijgt en je met rust laat. En op zijn minst een andere route krijgt.

1 like

Goed dat je het hebt gemeld! Misschien kan je de screenshots van het gesprek alsnog wel erachteraan sturen als je dan aangeeft dat het als aanvulling is op de melding die je eerder telefonisch hebt gemaakt? Maar je moet doen waar je jezelf prettig bij voelt natuurlijk en ik kan me voorstellen dat je er gewoon klaar mee wil zijn. Ik hoop dat hij er goed op aangesproken wordt en zich voortaan professioneel gedraagt

Miet nog tot 9. Kill me now

1 like

Oh god hij belt mij nu.

NietđŸ˜±. Niet opnemen en kijken of hij een voicemail inspreekt? Of ga je wel opnemen?

Wtffff

Whut
 wat zou hij nog te melden hebben? :persevere: