Ah ja! Die ben ik ook tegengekomen tijdens mijn speurtocht Waar hebben jullie het blad besteld? En tevreden over de service? Ik kijk eigenlijk voornamelijk op NLâse webshops
Meer keuze, betere prijzen
Blad is van werkbladenkopen.nl, tot nu toe ben ik tevreden over de communicatie, maar hij ligt nog niet
Apparatuur heb ik bij 123apparatuur besteld, ik heb ze zelf van tevoren een lijstje gemaild met alle goedkoopste prijzen die ik online gevonden had, die hebben zij toen gematcht en over het totaal nog âŹ400 korting gegeven, over hun levering tevreden, geen problemen tot nu toe.
Ik heb al drie weken hoofdpijn en ben hiervoor door de huisarts naar de fysio gestuurd, om mijn studiehouding te verbeteren (nekklachten die dan hoofdpijn zouden veroorzaken). De fysio zei dat dit niet zo was en mijn lichaam overprikkeld is en alarmsignalen geeft. Ik was een beetje lacherig over alles maar nu word ik wel wakker met veel minder intense hoofdpijn.
Ojaaaa veel mensen zijn natuurlijk vrij vandaag!
Zal ook wel rustig op de weg zijn dan!
Zulke dagen vind ik nooit erg om te werken, net als tussen kerst en oud en nieuw. Toch een beetje vakantiesfeertje haha
Jaa ik heb mijn wekker zelfs een half uur later gezet omdat het op zulke dagen echt uitgestorven is op de weg. Dat is wel een voordeel! Lekker snel op mijn werk en weer thuis.
Ik heb afgelopen week echt erge dingen gehoord (van een betrouwbare bron) over mijn manager. Vandaag werk ik alleen met haar en ga echt met lood in mijn schoenenâŠ
Whaaaat ik was er ook!
Welke barbaar bedenkt zoiets?
Ik werk dus gedetacheerd /op projectbasis, momenteel voor drie verschillende klanten waarvan 1 sinds een paar weken en vannacht droomde ik dat ik moest stoppen bij die klus en daar moest ik gewoon keihard om janken. Wtf, vind het een leuke klus hoor, maar het is maar werk.
Ik heb gisteren via TGTG 6 cupcakes van de Drie Graefjes gekregen en gisteren heb ik er natuurlijk al eentje opgegeten en het was echt hemels
Nu wil ik er eentje als ontbijt, stiekem, terwijl mân vriend aan het hardlopen is (verschil moet er zijn). Of is dat te erg?
Ik zeg doen.
Mijn zusje sliep bij me, maar mijn bed is eigenlijk net te klein voor ons tweeën. Dus vet slecht geslapen en ik heb de hele dag een training
Ik stuurde mezelf dan wel eens een betaalverzoek (van Rabo naar ING) en dan stond het wel meteen op mân rekening!
Ik heb geen droger thuis (studentenhuis) dus eens in de vier weken ofzo breng ik handdoeken en beddengoed naar mn ouders. Laatste keer was wel langer dan vier weken geleden en nu wilde ik net mn spullen inpakken om naar mn ouders te gaan, kom ik erachter dat alles van de vorige keer er nog in zit. Vond al dat ik zo weinig handdoeken had opeens.
Er zit een kindje in de trein te praten over de kat die hij zo mist en nu moet hij huilen en ik moet echt vechten tegen mijn tranen blijkbaar heeft ie een nieuw huisje en nu hebben ze het over een kaartje sturen omdat de kat nog nooit een kaartje heeft gehad
Het duurt altijd ff voordat ze doorhebben dat er niks meer te halen valt. Heel goed stofzuigen helpt ook. En gaten in de muur volproppen met staalwol en afplakken met duct tape.
Heel leuk! Wist niet zo goed wat ik moest verwachten.
Als je uit de wind en in de volle zon ligt kan het wel denk ik
Maar dan heb je het risico dat alles helemaal weg is tenminste dat gebeurt hier veel