Jawel! Hij bleef ook maar overgaan (88 seconden zie ik nu haha). Heb m’n voicemail uit staan dus dat kan niet. Maar ga niet opnemen hoor. Maar wederom, voel even aan wat gepast is en wat niet?! Ik blokkeer je toch niet voor niks op whatsapp.
Ik ben vandaag om 7.00 begonnen, geen pauze gehad, maar voelde me zo schuldig toen ik om 16.00 de deur uit liep. Heb tot nu toe elke avond tot minimaal 21.00 op kantoor gezeten, maar grote deadline dinsdag. Dus nu voel ik me zo schuldig dat ik al weg ben terwijl ik veel te moe ben. Ik heb zo een gevoel dat dit verstoorde life-afstudeeropdracht balans me nog eens gaat slopen.
Jeetje wat een vent zeg. Heel naar. Ik hoop dat hij er snel mee ophoud en dat ze hier echt wel wat aan doen! Als hij blijft bellen zou ik daar gewoon nóg een melding van maken.
@Boommm Gatver wat een nare vent. Kun je m niet meteen wegdrukken als hij belt? Dan is de boodschap misschien duidelijker.
App werkt idd niet, maar Chromecast bij ons wel!
Ik zou nog een keer bellen, dan heb je denk ik wel kans dat ze echt iets gaan ondernemen behalve alleen aanspreken want dit gaat echt te ver hoor wtf.
NOOO krijg net een mail van KPN dat ze m’n abonnement veranderen, maar het ergste, dat ook hun zender aanbod verandert.
En 24kitchen gaat eruit??!??!?!? NNOOO
Is het misschien dat hij al wat gehoord heeft van zijn werkgever en dat hij verhaal komt halen bij je??
Idd melden als hij blijft bellen… Dit gaat veel te ver (ging het al natuurlijk)
De prijs stijgt met wel een hele euro, dus dat maakt me niet eens zoveel uit
maar 24kitchen wel
Volgens mij gaat er in juli van een heel aantal providers altijd de prijs omhoog! Sowieso bij Ziggo en KPN in ieder geval.
Ik heb hier toevallig laatst naar zitten kijken omdat ik me hetzelfde afvroeg. Het mag wel, maar je mag niet zomaar alles zeggen en je kan er wel gedoe mee krijgen:
https://forum.viva.nl/relaties/vriend-vind-me-niet-meer-leuk/list_messages/441162
zucht. Wat is het viva forum toch naar. Vraag me altijd af wat voor vrouwen daar precies opzitten en hoe ze IRL zijn.
Wtffff wat een gare, onvriendelijke reacties allemaal.
Heb nog een keer gebeld. Gevraagd of ie de klacht zo al kon inzien van vorig telefoontje of dat ik het nog even kort zou toelichten. Stond vaag omschreven zei ie dus verteld hoe of wat. Zegt ie dat m’n klacht van eerder telefoontje niet alleen vaag maar ook soft omschreven was in de trant van; mevr vindt dat bezorger zich niet netjes gedraagt. Terwijl de man die ik nu sprak het absoluut niet oke vond en zich er steeds verder over opwond zei ie (eerdere telefoontje sprak ik met een vrouw, je zou misschien het vooroordeel hebben dat een vrouw het beter zou begrijpen, maar was in dit geval dus omgekeerd ). Hij ondernam ook meteen actie, ging terwijl ie mij in de wacht zette meteen het depot proberen te bereiken, helaas tevergeefs. Toen ie terug aan de lijn was zei ie ook van dat z’n bloed er gewoon van aan het koken was, dat hij niet kon begrijpen hoe die man het in z’n hoofd haalde. Heeft de klacht in het systeem dus aangepast en gezegd dat ie er nu meteen weer zelf achteraan ging, omdat ie dit veel te ver vond gaan en dat ie er nog bij me op terug zou komen. Dat vind ik dus ook heel netjes! Hij zei ook dat met hoe de klacht eerst in het systeem stond er waarschijnlijk niet alleen niks mee gedaan zou worden maar ik ook niks meer gehoord zou hebben (dat laatste wist ik al), terwijl hij dat in dit geval wel belangrijk vond.
Ben benieuwd dus. Weet eigenlijk niet goed of ik het telefoontje vandaag nog kan verwachten of op een later moment, maar hoop dat als ze met een prive-nummer terugbellen ik niet plots de bezorger aan de lijn krijg die besloten heeft me anoniem te gaan bellen (ik neem privenummers nooit op als ik niets verwacht, maar moet nu dan wel).
Voelde me nu heel serieus genomen iig dus blij dat ik nog een x gebeld heb! Voelt nog wel wat ongemakkelijk en voel me er ook wat schuldig over, maar dat is eigenlijk de omgekeerde wereld he.
Bedankt voor jullie reacties iig (ga m’n eerdere posts straks ws wel verwijderen)!
Echt goed dat je nog een keer gebeld hebt, kan me voorstellen dat het moeilijk was! Fijn dat je nu wel serieus genomen werd, snap niet dat die vrouw dat niet deed. Hopelijk komt er een fijne oplossing (en kan je weer lekker bestellen haha)
Iig niet schuldig voelen, mannen mogen weleens leren dat dit niet zomaar kan. Wat is dat met die mannen vandaag? Ook @Banananana, hoop dat je baas goed reageert als je het gaat vertellen!
Iedereen die de Rabobank app heeft moet ff inloggen
Zo leuk gedaan
Aangeschoten de vakantie in, heerlijk
Ahhw lief
Net gedaan, maar ik zie niks bijzonders??
Mweeehh ik zie die bij mij niet