Wat je even kwijt wilt #19

Ja als ie me niet plots ook nog eens was gaan bellen nadat ik 'm geblokkeerd had zou ik niet opnieuw gebeld hebben naar de klantenservice, dus wat dat betreft een geluk bij een ongeluk! Anders had ik ook niet geweten dat die vorige medewerker het op zo’n manier had ingevuld en ik er dus sowieso niks mee opgeschoten zou zijn.

Oh en geen idee wat het dus met die mannen is vandaag :stuck_out_tongue_winking_eye: Maar dus wel heel blij dat de man die ik net sprak zich dus ook zo fel uitspreekt tegen zulk mannengedrag! Daar moeten er meer van zijn in deze wereld :wink: @Arecales

7 likes

Je ziet dit bij de Rabobank app voor de nieuwsgierigen. Heel schattig.

12 likes

@Boommm ik lees je verhaal met open mond. Goed van je dat je twee keer gebeld hebt! Wij hebben hier vaker in huis klachten over de bezorger door de manier waarop hij bezorgt, dus totaal iets anders dan bij jou en na een klacht indienen merkten we al snel verandering. Die mensen krijgen betaald, dan moeten ze hun werk ook goed doen.

2 likes

Mocht mijn ontslagbrief mailen omdat ik niet kan werken. Vond het al best lastig om die brief op te stellen en te mailen, krijg ik net een mailtje terug of ik ajb de bijlage (= de brief) wel kan meesturen. Oeps :redface:

9 likes

Ik kan niet zien of mijn huisarts morgen open is op goede vrijdag. Staan alleen de normale openingstijden. Weet iemand dit? Zijn ze normaal gesproken dicht of open? Haha sorry stomme vraag :sweat_smile:

Goede vrijdag is in principe gewoon een werkdag, dus lijkt me wel?

Oh dan zal het wel gewoon open zijn haha, dankje!

1 like

Ik heb vier dagen vrij en ik ben echt zielsgelukkig, het voelt als vakantie. En het beste is dat ik bijna geen plannen heb en echt maximaal lang in de zon ga lezen en chillen. Zoveel behoefte hieraan.

12 likes

Ik ga dit weekend naar dgtl en wou nog wat geld overmaken naar m’n betaalrekening, want einde van de maand enzo
Maar m’n spaargeld zit bij een andere bank en toen ik de app van hun net opende stond er “alle overboekingen na 17 uur op 18 april, worden op 23 april bijgeschreven” omg stelletje ambtenaren😭

Ik vind dat je vriend heel erg heftig reageert. Jij hoeft aan hem geen verantwoording af te leggen en hem constant op de hoogte te houden van met wie je bent? Ookal was je alleen met die jongen zou ik zijn reactie heel erg overdreven vinden. En dan heb je nota bene je “fout” (Ik vind dit absoluut geen fout) toegegeven. Ik weet niet zo goed wat je ermee moet maar ik zou wel duidelijk maken dat je zijn reactie erg overdreven vindt.

1 like

Een klacht indienen over een lopende klacht, ben je mijn verloren zus

13 likes

Er treedt vandaag een omstreden gast op op mijn werk en ik ben echt geïrriteerd. Ik had zo’n hoge pet op van deze tent en nu denk ik echt: meh commerciële sukkels

2 likes

Hij zei uit zichzelf al dat ie daar ook wat mee ging doen! Hij vond het totaal niet passend namelijk.

6 likes

Kan niet wachten tot ik straks thuis een kersenflap kan eten.

10 likes

Dat zijn de beste flappen :hearts:

1 like

De kat heeft net, voor de tuindeur, de 2e muis van de dag gedood. En nee. Ik wil echt niet weten hoeveel muizen er dus in de tuin zitten als ze er vandaag al 2 gepakt heeft :upside_down_face:

Ik heb met mijn ongesteldheid ruzie gemaakt met mijn vriend en hoewel het 90% mijn schuld was verwacht ik dat hij als eerst gaat appen

Plot twist. De muis leeft nog steeds.

4 likes

Ik vind het nu al te warm :see_no_evil:

4 likes

Ik merk altijd dat als mijn kleine zusje bij ons is, mijn vriend extra lief tegen me gaat doen (hij is sowieso lief verder) en dingen doet in huis etc. Ik weet dat hij dit doet om mijn zusje een goed beeld te geven van hoe een jongen een meisje “hoort” te behandelen en dat vind ik heel erg cute haha.

53 likes