Wat je even kwijt wilt #19

Tip: ze hebben bij de zeeman vet schattige jungle thema decoratie voor in huis.

1 like

Ja plus ook er is niet echt een concreet stappenplan hoe het nou precies moet omdat veel mensen telkens iets anders zeggen.
Ik vond het ook heel leuk om de kattenintroductie tussen Dennie en Dirkie bij Lize Korpershoek te volgen omdat zij ook super veel tips kreeg en vanalles geprobeerd heeft. Uiteindelijk is dat wel goed gekomen!

Rangorde en dominantie bestaan idd niet bij katten/honden,is idd een foutelijke term die gebruikt wordt. Heb ik ook in mijn lessen gedrag gezien, super interessant! Maar zoooveel misvattingen rond gedrag en eigenaren die idd niet zien of katten elkaar nu leuk vinden of niet (en agressie naar elkaar vaak wegzetten als spelen). Ik zie het zelfs bij mijn ouders… Maar die willen mij dan niet geloven als ik een bezorgde opmerking maak over het gedrag tussen onze katten :sweat_smile:

Edit: concrete tips heb ik niet, maar aangezien ik me binnenkort er wat ga over inlezen, hou ik je op de hoogte :slight_smile:
Geluiden afspelen kan soms het tegenovergestelde effect hebben:sensitisatie. Dan worden dieren juist overgevoelig voor dat geluid. Maar als je maar af en toe een filmpje opzet, denk ik niet dat dat veel kwaad kan. Wel echt super dat je daar zo mee bezig bent!
Ik lees genoeg gevallen van mensen die hun dieren weg doen eenmaal er een baby is :pensive:

3 likes

Jeej ik heb weer last van vage hoofdpijn. :expressionless: Ik weet nog steeds niet zo goed wat het nou is.

1 like

Ik dacht dat het echt perfect weer was voor een jurkje, maar heb het eigenlijk nog best wel koud :pensive:

1 like

Precies een jaar geleden ging ik naar Canada op buitenlandstage. Ik wil zo graag terug! :sob:

4 likes

Ja ze bijten rücksichtslos overal doorheen! Ik heb ook lokdoosjes staan maar eerlijk, ze komen er niet eens bij in de buurt. Randstadmuizen zijn echt veel te slim. Ik had een supermuis die precies wist hoe hij het lokaas van de val moest eten.

1 like

Hebben jullie ondertussen al contact gehad?

Ik vind zon fijn alleen zo jammer dat het lastig forummen is met dat felle licht op de telefoon.

Bijna lang paasweekend + mooi weer = totaal geen motivatie meer voor stage

Even goed het Action topic hier uitpluizen dan

2 likes

https://www.forumfeminarum.nl/karbonkel/preferences/interface

en dan thema > dark nemen :slight_smile:

1 like

Oh wat handig! Dankjewel

Stuur ze anders even een berichtje via Facebook! Ze reageren vrij snel is mijn ervaring

1 like

Ik had laatst in een restaurant weer eens een toetje met rabarber, echt zo lekker!

1 like

Lekker lang stuk gefietst naar de intra tuin. Alsof ik een dagje botanische tuinen / huis inspiratie doe. En nu lekker buiten eten. Ze deed perongeluk de verkeerde topping op mn latte en toen nog de goede erboven op. Leven is mooi

5 likes

Speciaal soort muizen i swear

2 likes

2 dagen goed weer en ik voel me alweer een dikke zeekoe en wil me in bed verstoppen

Ik ben over het algemeen redelijk zelfverzekerd maar in de zomer ben ik me 24/7 bewust van m’n vet, reden 1 waarom ik de zomer haat
(Reden 2: wespen. Reden 3: zweet. Reden 4: niet kunnen slapen. And so on)

14 likes

Same

1 like

Ultieme herkenbaarheid, voor al je redenen en de volgorde daarvan

1 like

Ik had in Haarlem (woonde aan de gracht Ć©n naast een opslag van een kringloopwinkel😳) muizen die (toen er niets meer te halen viel) het etiket van m’n olijfolie af knaagde… echt de horror… als ik rustig op de bank lag en echt geen geluid maakte zag ik ze met z’n vier, vijfen een theekransje houden onder m’n eettafel😣. Blij dat ik daar niet meer woonšŸ˜…

Ik weet niet waarom een post van de vriend van een deelneemster van het eerste seizoen Teen Mom op mij explore page staat, maar ik ben vet emotioneel en moest er een beetje van huilen.

Samenvatting

14 likes