Sowieso my favvv Teen Mom couple ever die twee!
Ik heb een wesp in de woonkamer en nu durf ik de woonkamer niet meer in dus nu zit ik met de kat opgesloten op de slaapkamer te wachten tot mn vriend thuis komt. Iemand nog tips om hem zelf te vangen?
Zullen we de tijd vast verzetten naar 18u? Geen zin meer om te werkenâŠ
Hij is gevlogen gelukkig haha. Had de deur open gezet en toen vloog 'ie inderdaad weg. Snel alles dicht gedaan. Beetje jammer met dit weer
Ik heb ook zoiets⊠al een week of 3 nu denk ik. Ik voel als ik wakker wordt ook al aankomen dat ik weer van die âdoffeâ hoofdpijn ga krijgen en af en toe zoân steek aan mân oogkas. Heb jij ook zoiets? Heb het echt bijna iedere dag.
Ik heb al jaren dat mijn kaak knakt als ik mijn mond te ver open doe (met gapen bijvoorbeeld), maar had er verder geen last van. Gisteren heeft de fysio âtoevalligâ (ik kwam voor iets anders) mân kaak gemobiliseerd (klinkt vervelender dan het is) en nu knakt het gewoon niet meer
Ben nu de hele tijd vol verbazing mijn mond open aan het doen haha.
Het weer is heeeeeeerlijk. Ik heb een dagje vrij genomen, net 45 km gefietst en nu heerlijk in het zonnetje op het balkon. Kan niet wachten tot ik over 2 weken op vakantie ga en een week helemaal niets hoef!
K heb net een donut op van de lidl met vanillevulling. OMG hij was heerlijk
Steken in mijn oogkas niet maar doffe hoofdpijn is ook wel beetje hoe ik het zou omschrijven ja. Pijnstillers doen ook amper hun werk op zoân moment. Ik heb het meestal een aantal dagen en dan wekenlang niet.
Gvd ik ben woest. Heb gordijnen laten maken bij kwan.tum. Natuurlijk zorgvuldig alles gemeten en nagelopen. Drie weken later kan ik ze ophalen. Zijn het twee delen die elk dubbel zijn. Dus moet twee van 170 cm hebben en het zijn er twee van 340. Welke idioot denk nou dat ik ramen heb van 6,8 meter breed. Kan ik ze dus weer terugbrengen, bon laten zien en dan weer drie weken wachten op nieuwe. En ze komen me echt nergens tegemoet.
Net bijna huilen van nostalgie toen ik aan een wickwood kaars rook ( vanille zeezout ruikt alsof je op het strand frape drinkt met vanille ijs erin)
En nu zit ik aan een meer te chillen (was verkeerd gefiets helemaal om omdat ik aan het dromen was) en nu draaien ze bij een strand tent aan de overkant summer jam.
Mooie dag
Fietsen met een wikkelrokje is niet slim, heb een paar keer bijna iemand geflasht
Ik hoor er alleen maar goede verhalen over!
Mijn vriend werkt vandaag in Amsterdam en hij is al zo onzeker over zijn Nederlands (hij is Brits en heeft al doende Vlaams geleerd) dus ik hoop dat er niet te veel Nederlanders âOH WAT PRAAT JIJ VREEMDâ gaan zeggen haha.
Nou ben al weer tevreden. Ik hang ze gewoon dubbel op, zijn ze ook dubbel verduisterend. Heb ze ongelijk dubbel gedaan dus ze zijn ook nog een stukje breder. En als ik dan ooit verhuis kan ik deze makkelijk later vermaken.
Misschien begrijp ik het verkeerd, maar is het niet normaal dat een gordijn twee keer zo breed is als de breedte van je raam? Anders hangt het toch niet mooi?
In mijn vorige woning had ik gordijnen waarvan de stof precies zo breed was als het raam en dan moest ik die kutgordijn bijna vastnagelen als een zeil om te verduisteren.
- kast opgeruimd
- bed verschoond
- gepoetst (badkamer keuken & kamer)
- gestofzuigd
- prullenbakken verschoond
- nieuwe sokken gekocht
- boodschappen gedaan
- koelkast opgeruimd
Voel me ff heel goed over mezelf, niet eens een humble brag, gewoon een echte brag.
En nu als een huisvrouw de nieuwe Hallo van de Jumbo lezen.
Succesful adulting
Trouwens wel frappant toch, die circel in het leven - opruimen > tering blij zijn > beetje rotzooi maken > nog wat meer rotzooi maken > opeens is het een bende en overal ligt weer stof > opruimen
Ja je moet extra stof rekenen maar dubbel is echt veel te veel. Ze rekenen zelf een aantal cm erbij als je de breedte van je raam doorgeeft, voor plooiing. Maar x2 is echt veel te veel.
Gisteravond nog 1 x ruzie gemaakt maar vanochtend normaal gesproken (redelijk) en hij is nu onderweg hierheen gelukkig. Super lief dat je er nog aan gedacht hebt trouwens
Ik ben weer gaan winkelen voor kinderspeelgoed . Ik word iedere keer zĂł moe van al die genderstereotypering.