Wat je even kwijt wilt #19

https://www.forumfeminarum.nl/karbonkel/preferences/interface

en dan thema > dark nemen :slight_smile:

1 like

Oh wat handig! Dankjewel

Stuur ze anders even een berichtje via Facebook! Ze reageren vrij snel is mijn ervaring

1 like

Ik had laatst in een restaurant weer eens een toetje met rabarber, echt zo lekker!

1 like

Lekker lang stuk gefietst naar de intra tuin. Alsof ik een dagje botanische tuinen / huis inspiratie doe. En nu lekker buiten eten. Ze deed perongeluk de verkeerde topping op mn latte en toen nog de goede erboven op. Leven is mooi

5 likes

Speciaal soort muizen i swear

2 likes

2 dagen goed weer en ik voel me alweer een dikke zeekoe en wil me in bed verstoppen

Ik ben over het algemeen redelijk zelfverzekerd maar in de zomer ben ik me 24/7 bewust van m’n vet, reden 1 waarom ik de zomer haat
(Reden 2: wespen. Reden 3: zweet. Reden 4: niet kunnen slapen. And so on)

14 likes

Same

1 like

Ultieme herkenbaarheid, voor al je redenen en de volgorde daarvan

1 like

Ik had in Haarlem (woonde aan de gracht Ă©n naast een opslag van een kringloopwinkel😳) muizen die (toen er niets meer te halen viel) het etiket van m’n olijfolie af knaagde
 echt de horror
 als ik rustig op de bank lag en echt geen geluid maakte zag ik ze met z’n vier, vijfen een theekransje houden onder m’n eettafel😣. Blij dat ik daar niet meer woon😅

Ik weet niet waarom een post van de vriend van een deelneemster van het eerste seizoen Teen Mom op mij explore page staat, maar ik ben vet emotioneel en moest er een beetje van huilen.

Samenvatting

14 likes

Sowieso my favvv Teen Mom couple ever die twee!

1 like

Ik heb een wesp in de woonkamer en nu durf ik de woonkamer niet meer in :joy: dus nu zit ik met de kat opgesloten op de slaapkamer te wachten tot mn vriend thuis komt. Iemand nog tips om hem zelf te vangen?

Zullen we de tijd vast verzetten naar 18u? Geen zin meer om te werken

3 likes

Hij is gevlogen gelukkig haha. Had de deur open gezet en toen vloog 'ie inderdaad weg. Snel alles dicht gedaan. Beetje jammer met dit weer :joy:

1 like

Ik heb ook zoiets
 al een week of 3 nu denk ik. Ik voel als ik wakker wordt ook al aankomen dat ik weer van die “doffe” hoofdpijn ga krijgen en af en toe zo’n steek aan m’n oogkas. Heb jij ook zoiets? Heb het echt bijna iedere dag.

Ik heb al jaren dat mijn kaak knakt als ik mijn mond te ver open doe (met gapen bijvoorbeeld), maar had er verder geen last van. Gisteren heeft de fysio ‘toevallig’ (ik kwam voor iets anders) m’n kaak gemobiliseerd (klinkt vervelender dan het is) en nu knakt het gewoon niet meer :scream:
Ben nu de hele tijd vol verbazing mijn mond open aan het doen haha.

5 likes

Het weer is heeeeeeerlijk. Ik heb een dagje vrij genomen, net 45 km gefietst en nu heerlijk in het zonnetje op het balkon. Kan niet wachten tot ik over 2 weken op vakantie ga en een week helemaal niets hoef!

4 likes

K heb net een donut op van de lidl met vanillevulling. OMG hij was heerlijk

4 likes

Steken in mijn oogkas niet maar doffe hoofdpijn is ook wel beetje hoe ik het zou omschrijven ja. Pijnstillers doen ook amper hun werk op zo’n moment. Ik heb het meestal een aantal dagen en dan wekenlang niet.

1 like