Wat je even kwijt wilt #19

Klopt!

@Henk @HvO @Zemraluani nope

Jaaa vakantie :heart_eyes: Waarom moet jij nog 2 dagen? Niet vrij op goede vrijdag?

1 like

Haha nee dit is niet de goede richting denk ik. Te “makkelijk”.

Ik ervaar een beetje stress dat het het paasweekend zo mooi weer wordt. Ik heb alleen morgenavond een etentje gepland en zondag brunchplannen maar het voelt alsof ik volop dingen moet gaan doen elke keer als t weer ter sprake komt

1 like

Maar je gaat jezelf toch niet verstoppen omdat ander mensen misschien kunnen denken dat je aan het chillen bent in je huis??? :sweat_smile:

Helemaal prima als je het daarvoor gebruikt hoor! Snap dat je dan het beeldscherm ook kan zien, zolang je maar niet denk dat je je moet verantwoorden naar mensen aan de andere kant van de straat ;)(of aan wie dan ook op de wereld)

Moldavië. Ik keek gisteren toevallig filmpjes over iemand die door de voormalig soviet-landen reist en van al die landen schijnen zij er het slechtst voor te staan en is het land het armst van heel Europa.

1 like

Dit is waarschijnlijk een biecht, maar ik kom er nu door bovenstaande berichten pas achter dat het dus zondag Pasen is. Wij vieren het sinds een paar jaar niet meer gezamenlijk met familie en ja het kan me niks schelen geloof ik anders had ik het wel geweten. Overigens vroeg m’n date of ik geen god en jesus meer wilde gebruiken. Nou eh, prima, wordt wel lastig :joy:.

7 likes

Belgie

6 likes

Er was toch iemand hier die iemand had aangesproken op wildplassen afgelopen week? Nou ik loop net naar huis en daar staat een man gewoon in de struiken van iemands tuin de plassen. Naast een speeltuin ook nog. Gelukkig waren er geen kinderen maar jeetje wat onbeschoft :o_o:

1 like

Hahaha ja, België sowieso. Wat is dat toch voor vreemd land met rolluiken? :face_with_monocle:

5 likes

Ik ben zo verliefd op Trevor Noah, zijn accent, stem en verhaal. En nu kwam ik er achter dat hij zelf zijn audioboek heeft ingesproken. Jammer dat het maar 8 uur duurt, maar desondanks ben ik zo gelukkig!

3 likes

Ik heb van mijn moeder geleerd dat je moet roepen: doe gewoon een luier aan!

Geloof dat die forummer, weet ff niet wie, ook iets in die trant geroepen heeft hahah

4 likes

Of het opvangen in een emmer en dan over hem heen gooien.

1 like

Jij komt zeker nooit in Brabant of Limburg?

3 likes

Haha nee, alleen voor de Efteling kom ik in Brabant. :see_no_evil: Overigens was dit als grap bedoelt n.a.v. het België haat topic op EFG.

Nee :frowning: en wij zijn nog wel een katholieke school ook.
Maar goed. Ik ga ze vrijdagmiddag nieuwe plekken geven, lekker lang buiten spelen en lekker vrij spelen in de klas. En morgenmiddag een aantal leesspelletjes dus wij komen de dag wel door haha

2 likes

Oh ik dacht dat je vroeg om meer hints

  • het is een meezingnummer
  • bij het refrein blèrt iedereen mee
  • veel vrouwen kennen het
  • waarschijnlijk Engels, maar dat is een twijfel, Frans zou kunnen of Scandinavisch???
  • een wat ouder nummer
  • doet denken aan ABBA maar zou ook iets als Destinys Child kunnen zijn
3 likes

Nee en het is niet zo bekend als dat. Het wordt niet standaard in de kroeg gedraaid.

@Indolence nee ook niet…

Ik vraag me al dagen af of er überhaupt een nummer is dat een soort mix is van abba en destiny’s child. Zo verschillend haha

4 likes