https://www.forumfeminarum.nl/karbonkel/preferences/interface
en dan thema > dark nemen
Oh wat handig! Dankjewel
Stuur ze anders even een berichtje via Facebook! Ze reageren vrij snel is mijn ervaring
Ik had laatst in een restaurant weer eens een toetje met rabarber, echt zo lekker!
Lekker lang stuk gefietst naar de intra tuin. Alsof ik een dagje botanische tuinen / huis inspiratie doe. En nu lekker buiten eten. Ze deed perongeluk de verkeerde topping op mn latte en toen nog de goede erboven op. Leven is mooi
Speciaal soort muizen i swear
2 dagen goed weer en ik voel me alweer een dikke zeekoe en wil me in bed verstoppen
Ik ben over het algemeen redelijk zelfverzekerd maar in de zomer ben ik me 24/7 bewust van mân vet, reden 1 waarom ik de zomer haat
(Reden 2: wespen. Reden 3: zweet. Reden 4: niet kunnen slapen. And so on)
Same
Ultieme herkenbaarheid, voor al je redenen en de volgorde daarvan
Ik had in Haarlem (woonde aan de gracht Ă©n naast een opslag van een kringloopwinkelđł) muizen die (toen er niets meer te halen viel) het etiket van mân olijfolie af knaagde⊠echt de horror⊠als ik rustig op de bank lag en echt geen geluid maakte zag ik ze met zân vier, vijfen een theekransje houden onder mân eettafelđŁ. Blij dat ik daar niet meer woonđ
Ik weet niet waarom een post van de vriend van een deelneemster van het eerste seizoen Teen Mom op mij explore page staat, maar ik ben vet emotioneel en moest er een beetje van huilen.
Sowieso my favvv Teen Mom couple ever die twee!
Ik heb een wesp in de woonkamer en nu durf ik de woonkamer niet meer in dus nu zit ik met de kat opgesloten op de slaapkamer te wachten tot mn vriend thuis komt. Iemand nog tips om hem zelf te vangen?
Zullen we de tijd vast verzetten naar 18u? Geen zin meer om te werkenâŠ
Hij is gevlogen gelukkig haha. Had de deur open gezet en toen vloog 'ie inderdaad weg. Snel alles dicht gedaan. Beetje jammer met dit weer
Ik heb ook zoiets⊠al een week of 3 nu denk ik. Ik voel als ik wakker wordt ook al aankomen dat ik weer van die âdoffeâ hoofdpijn ga krijgen en af en toe zoân steek aan mân oogkas. Heb jij ook zoiets? Heb het echt bijna iedere dag.
Ik heb al jaren dat mijn kaak knakt als ik mijn mond te ver open doe (met gapen bijvoorbeeld), maar had er verder geen last van. Gisteren heeft de fysio âtoevalligâ (ik kwam voor iets anders) mân kaak gemobiliseerd (klinkt vervelender dan het is) en nu knakt het gewoon niet meer
Ben nu de hele tijd vol verbazing mijn mond open aan het doen haha.
Het weer is heeeeeeerlijk. Ik heb een dagje vrij genomen, net 45 km gefietst en nu heerlijk in het zonnetje op het balkon. Kan niet wachten tot ik over 2 weken op vakantie ga en een week helemaal niets hoef!
K heb net een donut op van de lidl met vanillevulling. OMG hij was heerlijk
Steken in mijn oogkas niet maar doffe hoofdpijn is ook wel beetje hoe ik het zou omschrijven ja. Pijnstillers doen ook amper hun werk op zoân moment. Ik heb het meestal een aantal dagen en dan wekenlang niet.