Wat je even kwijt wilt #19

Ik was even de tip van mijn vriend vergeten: eerst laptop opnieuw opstarten en dan pas vragen :no_mouth: Hij doet het nu dus wel weer!

1 like

In nijmegen zit er een zaakje (in de molenpoort) wat dure parfums namaakt en dan ook heel goed. Heb nu voor 20 euro victor en rolf flower bomb (50 ml)

13 likes

en @anon42392789. Dankje! Die had ik ook al in gedachten haha

Mijn kast is vorig jaar en jaar daarvoor een paar keer in elkaar gedonderd, te veel gewicht voor het materiaal denk ik. Oplossing was hem eigenlijk vast boren, maarja geen boor. Toen heb ik duct tape gebruikt, ziet er niet uit maar het hielp wel. Maar nu hoor ik al een half jaar lang elke keer gekraak en laat het duct tape los en vooral 's nachts ben ik dan opeens bang dat die kast in elkaar stort en op mij terecht komt :o Slaapt echt niet lekker. Maar duct tape opnieuw aanbrengen lukt niet zomaar, dan moet die kast weer helemaal van de muur worden getrokken en alsnog leeggehaald worden. Wat een gedoe.

Ik verveel me een beetje en ben nu verzeild geraakt in interviews met Billie Eilish op youtube. Haar fans zijn echt heftig joh, ze hemelen haar helemaal op en alles wat ze doet is geweldig, ik word er een beetje bang van.

1 like

Ik heb echt een mega crush op een jongen waarvan ik dacht dat hij 23 oid zou zijn maar hij is 19. 3 jaar jonger en dat vind ik niet zo heel erg maar gewoon het feit dat hij jonger dan m’n broertje is… :joy:

Iemand met autisme kennis die ik mag pb’en?

Ervaringskennis… ook wel kennis in het algemeen, maar ik heb het zelf. PB staat open.

1 like

Mijn man is 4 jaar jonger. En ook dus 2 jaar jonger dan mijn broertje. Merk je niks van :wink:

1 like

Ja ik heb ook echt geen moeite met een jongere vriend maar dat hij jonger is dan m’n broertje vind ik toch wel een beetje een drempel :upside_down_face: maar goed, daar groei je wel overheen

1 like

:woman_zombie: :zombie: er zijn weer leuke emoji’s toegevoegd zie ik :stuck_out_tongue:

3 likes

D&P haha

1 like

Er is een autisme topic. Misschien kun je daar iemand vinden?

1 like

@anon39978576 Gefeliciteerd! :confetti_ball:

1 like

Heeee Heee Fred Kroket Spijkerbed . Mijn hoofd is momenteel 1 samson & gert jukebox. :upside_down_face:

4 likes

Wo volgens mij doe ik echt iets verkeerd. Ben nu een week weer aan het swipen op Tinder en zeeeer weinig matches en 0 gesprekken :roll_eyes:

Ik had een artikelklacht ingediend bij Wehkamp. Aangezien ze aangaven in de mail dat er meer opties zijn naast terug sturen, had ik een dm gestuurd. Kreeg ik een reactie met ā€˜een korting om het te laten maken bij een Turkse klerenmaker’.
Is het gek dat ik het raar vind dat het specifiek benoemd werd dat het bij een Turkse kledingmaker moet?

Ik sta op de hardloopband van d esportschool. Trots op mezelf hahaha

9 likes

Oja en nieuwe kleding besteld tegelijk. Wat een multitasking dit zeg

4 likes

Elke ochtend neem ik mijzelf weer voor om 's avonds vroeg naar bed te gaan, maar ik vind het oprecht zonde van m’n avond om nu al naar bed te gaan?
En dan morgenvroeg weer spijt hebben natuurlijk :roll_eyes:

5 likes