Wo volgens mij doe ik echt iets verkeerd. Ben nu een week weer aan het swipen op Tinder en zeeeer weinig matches en 0 gesprekken
Ik had een artikelklacht ingediend bij Wehkamp. Aangezien ze aangaven in de mail dat er meer opties zijn naast terug sturen, had ik een dm gestuurd. Kreeg ik een reactie met âeen korting om het te laten maken bij een Turkse klerenmakerâ.
Is het gek dat ik het raar vind dat het specifiek benoemd werd dat het bij een Turkse kledingmaker moet?
Ik sta op de hardloopband van d esportschool. Trots op mezelf hahaha
Oja en nieuwe kleding besteld tegelijk. Wat een multitasking dit zeg
Elke ochtend neem ik mijzelf weer voor om 's avonds vroeg naar bed te gaan, maar ik vind het oprecht zonde van mân avond om nu al naar bed te gaan?
En dan morgenvroeg weer spijt hebben natuurlijk
Ik ben gister verrast met dé panter sneakers van Nike! Dacht echt dat ze overal uitverkocht waren in mijn maat
Wat verschrikkelijk om te horen. Ik hoop dat ze er voor de tweede keer weer bovenop komt. Kan je ondertussen niet al een keertje een paar dagen heen en weer ? Of is dat echt niet mogelijk mbt je werkzaamheden in het buitenland en financieel?
Wat verschrikkelijk! Weet even niet goed wat ik moet zeggen maar heel veel sterkte
Veel sterkte. Uit ervaring kan ik zeggen dat het goed is om samen te zijn als je die behoefte hebt. Ik hoop dat je iets kunt regelen. Ik heb er heel veel spijt van dat ik dat instinct soms genegeerd heb, want je voelt het zelf toch het beste aan!
@Moskou Damn wat kut zeg⊠Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen maar ik wens jou en je moeder veel sterkte
Doet me denken aan deze video, hier wordt de vraag âwaarom ga jij vanavond weer te laat naar bed?â beantwoord:
Ik ben er helaas ook bijna iedere avond schuldig aan.
Ik heb de laatste paar dagen een sisi no bubbles mango verslaving.
@Moskou Wat ontzettend kut zeg, heel veel sterkte. Als het mogelijk is zou ik toch een paar dagen proberen te gaan, wat hierboven ook al werd gezegd, niet alleen voor je moeder, maar ook voor jezelf.
@Moskou wat een afschuwelijke kloterige ziekte is het toch. Je wordt er zo machteloos van. Bah, sterkteâŠ
Wie weet hoe zoân bakje heet in het Nederlands waar je je verse fruit of groente veel langer in kan bewaren ? Ik weet alleen produce saver maar als ik dat Google krijg ik alleen Amerikaanse websites.
Waarom heb ik net een video gekeken van een jongen die altijd stunts deed op hele hoge gebouwen en je op het eind ziet dat hij aan een metershoog gebouw hangt en niet meer omhoog kan komen en naar beneden valt. Zo naar.
Herkenbaar. Heel herkenbaar.
wat vreselijk zeg
heel veel sterkte! Misschien overleggen met je moeder/andere familie wat zij ook het liefste hebben wat je nu doet?
Ik las eerst Bart Smit en vond het raar dat je dat erg zou vinden dromen over een speelgoedwinkel.