Wat je even kwijt wilt #19

Collega aan de telefoon: “Hé hoe is het?”

• een leuk gesprek volgt-
    Ik : “Maar waarom belde je eigenlijk?”
    Collega: “Ik probeer je te versieren”

Euhm… Oké?

35 likes

Het is weer cadeautjes raad tijd. 1 collega wist niet dat ik gister jarig was want anders had ze vandaag wel een cadeautje voor me meegenomen. En net begon ze me te overhoren over welke tijd schriften ik leuk vind. Dus 1 plus 1 is 2 hahah

5 likes

Hahaha nice. Is het hem/haar gelukt??

Hahahaha :joy: Was het een grapje of serieus?

Hmm hoeft toch niet per se zo te zijn dat hij je dan niet gelooft? Kan ook puur interesse zijn

1 like

Ik heb echt een grafhumeur vandaag

1 like

Ik heb zojuist mijn sokken en ondergoed gekonmarid in een wanhopige poging de puinhoop die mijn leven is op orde te brengen. Het ziet er iig mooi uit.

13 likes

Dat heb ik zelf ook maar omdat ze mij steeds ‘voor de gek hielden’ met van die typische kindergrapjes, vond ik dat ik ze wel terug moest pakken :sweat_smile:

1 like

Ik heb de hele dag al dat ik een vreemde geur ruik op mijn kamer. Het komt in vlagen, en ik ruik het alleen als ik op bed lig. (Lig al bijna de hele dag op bed want ongesteld haha).
Ben een beetje bang dat het iets schadelijks is. Het ruikt namelijk niet vies, maar zo niet te omschrijven waardoor ik het niet kan googlen omg wat een gezeik

Heb laatst ook veel te veel bestellingen in 1 doos teruggestuurd en dat ging ook goed. Kan dus ook best zonder formulier

4 likes

Ik ga zo met mn vriend naar Noname :smiling_face_with_three_hearts:

Hahahhaha, hoi. Moet toch wat met mijn tijd. Heb trouwens ook nog steeds een tas voor je liggen hier

6 likes

Als je nu bel dan pak ik mijn agenda

Kaartjes gekocht voor de afscheidsschow van Samson & Gert. :dancing_women:‍♀:dancing_women:‍♀:dancing_women:‍♀

14 likes

Van het nieuwe seizoen? Ik heb de eerste aflevering op tv gekeken maar vond het nog niet zo. Wordt het leuker?

Ik heb jaren geleden een stekje van een boom geërfd van mijn oma. Hij zit gelukkig nog steeds in de stek-fase want telkens als ik volwassen bomen Google herinner ik me weer hoe lelijk hij gaat worden :joy:

2 likes

Hahaha niet helemaal mijn smaak, maar hij ligt wel goed in de markt bij m’n vrouwelijke collega’s

Vond het wel een bold move, dus dat kon ik wel waarderen. Maar ik ben toch echt bezet haha.

Dit was serieus. Wel heel stoer en ietwat ongemakkelijk haha

2 likes

Hoi meis. Las het trouwens net van je moeder. Dat is zo naar en onzeker. Als je ooit je ei kwijt wil…

2 likes

Heb weer eens een avondje alleen sinds een paar dagen en nu ga ik gelijk weer aan m’n ex denken en hem missen. Zo stom. Maar moet ook leren van hem af te komen natuurlijk. Alleen ligt mijn laptop nog bij hem, heb gevraagd of hij die wil opsturen en dat ik de verzendkosten overmaak maar mijn ex heeft me geblokkeerd (en weet zeker dat hij het wel gelezen heeft). Daar zit ik wel een beetje mee…

Niet quoten svp

@MakeFezHappen, ik herken alles in je post. Heb ook moeite met alleen zijn en ik heb ook nog spullen bij mijn ex liggen en ik weet niet hoe ik het wil aanpakken om dat terug te krijgen

1 like