Wat je even kwijt wilt #19

Ik vind dit ergens wel aandoenlijk. De boodschap is in elk geval aangekomen :blush:

Ha ja was ook heel lief, hij schudde me de hand hahah. Maar je verwacht dan ergens toch wel ‘Ik ook van jou’. Maar goed. Hij laat liefde denk ik op een andere manier zien. Namelijk in de vorm van het zakgeld dat hij me nog toeschoof whahah.

12 likes

Het is dat ik geen zussen heb, anders had ik hierdoor gedacht dat we dezelfde vader hebben. “Ik houd van je”. “Dankjewel lieverd”. Maar dan wel even 100 euro overmaken, gewoon zomaar.

6 likes

Tijdens het sporten m’n rug dubbelgeklapt en de andere mensen waren allemaal zo lief, echt fijn, ook al duurde het bijna 40 minuten voordat ik me een beetje kon verplaatsen. Zo toch nog wel even naar de huisarts, die vond het toch slim om even langs te komen.

Ik heb een afspraak gemaakt voor een vooronderzoek om te kijken of ik mijn ogen kan laten laseren. Ik ben zo benieuwd.

3 likes

Ik zeg echt nooit ‘ik hou van je’ tegen mijn ouders en ik weet niet waarom, het voelt zo ongemakkelijk??? Mijn moeder zegt het wel eens tegen mij en dan is mijn reactie 1) ik geef haar een knuffel 2) ik mompel ‘jaikookvanjou’ of 3) ongemakkelijk lachen. Waarom vind ik dit zo ongemakkelijk? Ik zou het best vaker tegen ze willen zeggen haha.

12 likes

AAAAAH ik heb net mijn muziek gestuurd naar iemand waarvan ik het heeeel eng vind dat hij er een oordeel over gaat geven. Ik ben er allemaal gillende geluiden van aan het maken.

2 likes

Ik moest direct terugdenken aan mijn opa die zei ‘ik had mij geen betere kleindochter kunnen wensen’ etc :sob::sob::sob::sob:.

13 likes

Haha nee daar zit ik niet idd! Heb geluncht en ben inmiddels weer terug, hij zit er nog steeds :stuck_out_tongue: maar heb mezelf denk ik een beetje overschat, ben toch iets te sociaal ongemakkelijk voor dit soort acties :persevere:

1 like

o wow, hoe kan dat nou?
Ik hoop dat het mee valt bij de dokter. Sterkte.

Ik lig in bed en mn baby ook. Maar ze slaapt en af en toe doet ze haar oogjes open om even te kijken en slaapt dan verder :smiling_face_with_three_hearts:

15 likes

Kan je niet vragen of je zijn rekenmachine mag lenen en daar een briefje bijdoen als je hem terug geeft?

2 likes

Heeft iemand hier ervaring met een studentenpsycholoog en daar baat bij gehad? Ik wist niet zo goed waar ik deze vraag moest stellen, dus vandaar maar hier.

Vraagje over Zalando bestelling. Ik wil een bestelling retour doen, dus ik heb de aanwijzingen opgevolgd op het formulier wat erbij zat. Op dat formulier zat ook zo’n sticker die ik over het originele adreslabel gedaan heb. Verder hoefde ik er volgens die instructie niks bij in te doen. Er stond wel op dat ik de retour online moest aanmelden, dus dat heb ik gedaan. Beginnen ze daar opeens over een retourformulier erbij doen? Ik heb de zak al helemaal dicht geplakt dus dan trek ik die helemaal aan gort. Weet iemand of dat formulier echt nodig is?

Ik 2x. 1e keer heb ik volgens mij een paar sessies gehad maar ik kan me niet meer herinneren waarom dat toen gestopt is. Ik voelde me in ieder geval niet beter.
De 2e x ben ik toch doorgestuurd naar de huisarts.
Als het veel met je studie samenhangt zou ik het proberen, en anders kun je altijd nog via de huisarts naar een reguliere psycholoog toe.

2 likes

Volgens mij is dat retourformulier alleen nodig als je verschillende bestellingen in Ă©Ă©n zak/doos doet.
Zo niet, ik heb dat nog nooit gedaan en is goed gegaan.
Of heb je besteld bij een externe verkoper? Dan moet het wel.

Ik neem aan dat zo’n formulier voor Zalando het proces versnelt, maar dat ze zonder dat formulier ook echt wel kunnen achterhalen welke bestelling het is.

Nee gewoon bij Zalando zelf! Ik heb deze instructies opgevolgd


Waar dus niks gezegd wordt over zo’n formulier. Denk dat ik het maar zo laat dan, thanks!

1 like

Is goed zo hoor!

1 like

Ah, ik zou het ook niet durven hoor! En ik denk heeeel veel anderen ook niet. Ben echt te schijterig en te oncharmant/awkward. Maar wie weet kom je hem nog eens tegen! Of het is helemaal geen leuke vent, alleen leuk om naar de kijken zolang je er zit, om er even een soort van positieve draai aan te geven :stuck_out_tongue: