Wat je even kwijt wilt #19

Under the fig. Krijg daar altijd complimenten over

1 like

Ik moet voor een cursus opschrijven wat mijn droom is in mijn werk- en privéleven. Ik heb nog geen flauw idee van wat ik met mijn leven moet of waar ik van droom. Ik doe eigenlijk maar wat met mijn leven :thinking:

3 likes

@Junebug85 ik herinner me nu dat ik in de brugklas na de allereerste Engelse les helemaal verwonderd tegen mijn vader heb gezegd: “wauw, de juf had echt zo’n Engels (Brits dus) accent!!!”
Vond ik zo exotisch haha!

1 like

Mijn pet peeve is als mensen Britse uitspraak Engels noemen en Amerikaans gewoon wat het is. Het is allemaal Engels!

3 likes

Hehe ja ik vond dat vroeger ook altijd heel bijzonder, dat iemand die niet in de UK gewoond had ofzo zo’n ‘echt’ Brits accent kon hebben. Helaas heb ik dat dus niet.

2 likes

Pff we zijn inmiddels een hoop uur verder (gebeurde kwart over 11) maar net terug uit het ziekenhuis en gelukkig geen botschade!
Wel echt een opluchting want vanochtend dacht ik een splitsecond dat er wel eens iets heel erg mis zou kunnen zijn

10 likes

Collega aan de telefoon: “HĂ© hoe is het?”

• een leuk gesprek volgt-
    Ik : “Maar waarom belde je eigenlijk?”
    Collega: “Ik probeer je te versieren”

Euhm
 Oké?

35 likes

Het is weer cadeautjes raad tijd. 1 collega wist niet dat ik gister jarig was want anders had ze vandaag wel een cadeautje voor me meegenomen. En net begon ze me te overhoren over welke tijd schriften ik leuk vind. Dus 1 plus 1 is 2 hahah

5 likes

Hahaha nice. Is het hem/haar gelukt??

Hahahaha :joy: Was het een grapje of serieus?

Hmm hoeft toch niet per se zo te zijn dat hij je dan niet gelooft? Kan ook puur interesse zijn

1 like

Ik heb echt een grafhumeur vandaag

1 like

Ik heb zojuist mijn sokken en ondergoed gekonmarid in een wanhopige poging de puinhoop die mijn leven is op orde te brengen. Het ziet er iig mooi uit.

13 likes

Dat heb ik zelf ook maar omdat ze mij steeds ‘voor de gek hielden’ met van die typische kindergrapjes, vond ik dat ik ze wel terug moest pakken :sweat_smile:

1 like

Ik heb de hele dag al dat ik een vreemde geur ruik op mijn kamer. Het komt in vlagen, en ik ruik het alleen als ik op bed lig. (Lig al bijna de hele dag op bed want ongesteld haha).
Ben een beetje bang dat het iets schadelijks is. Het ruikt namelijk niet vies, maar zo niet te omschrijven waardoor ik het niet kan googlen omg wat een gezeik

Heb laatst ook veel te veel bestellingen in 1 doos teruggestuurd en dat ging ook goed. Kan dus ook best zonder formulier

4 likes

Ik ga zo met mn vriend naar Noname :smiling_face_with_three_hearts:

Hahahhaha, hoi. Moet toch wat met mijn tijd. Heb trouwens ook nog steeds een tas voor je liggen hier

6 likes

Als je nu bel dan pak ik mijn agenda

Kaartjes gekocht voor de afscheidsschow van Samson & Gert. :dancing_women:‍♀:dancing_women:‍♀:dancing_women:‍♀

14 likes