Wat je even kwijt wilt #19

Ik dacht oh een salto dat kan ik wel, en kan normaal ook gewoon. Nu toch maar even naar het ziekenhuis om het een en ander uit te kunnen sluiten…

2 likes

O jeetje, sterkte. Ik hoop dat het meevalt.

Ik moet een navulling voor mijn Lampe Berger hebben, welke geuren raden jullie mij aan (voor in de woonkamer)?

Haha wat een rot zin om uit te spreken ook, heb me eerst vijf keer versproken voordat het goed ging (en je bent je super bewust van hoe je de woorden uitspreekt natuurlijk omdat je weet waar het om gaat haha en daar werd ik zenuwachtig van :stuck_out_tongue: ) . Er kwam 97% Amerikaans uit overigens, maar ik heb hetzelfde beroep als jij en ben me bewust van mijn accent :blush:

1 like

Cashmere of Cotton! Met een beetje Neutral.

1 like

Heb besloten dit weekend terug te gaan, zit morgen al in het vliegtuig, yaaaay

18 likes

Fijn dat je al eerder even bij je moeder kan zijn. :heart:

1 like

Under the fig. Krijg daar altijd complimenten over

1 like

Ik moet voor een cursus opschrijven wat mijn droom is in mijn werk- en privéleven. Ik heb nog geen flauw idee van wat ik met mijn leven moet of waar ik van droom. Ik doe eigenlijk maar wat met mijn leven :thinking:

3 likes

@Junebug85 ik herinner me nu dat ik in de brugklas na de allereerste Engelse les helemaal verwonderd tegen mijn vader heb gezegd: “wauw, de juf had echt zo’n Engels (Brits dus) accent!!!”
Vond ik zo exotisch haha!

1 like

Mijn pet peeve is als mensen Britse uitspraak Engels noemen en Amerikaans gewoon wat het is. Het is allemaal Engels!

3 likes

Hehe ja ik vond dat vroeger ook altijd heel bijzonder, dat iemand die niet in de UK gewoond had ofzo zo’n ‘echt’ Brits accent kon hebben. Helaas heb ik dat dus niet.

2 likes

Pff we zijn inmiddels een hoop uur verder (gebeurde kwart over 11) maar net terug uit het ziekenhuis en gelukkig geen botschade!
Wel echt een opluchting want vanochtend dacht ik een splitsecond dat er wel eens iets heel erg mis zou kunnen zijn

10 likes

51% Amerikaans en 49% Brits, mooie mix zou ik zeggen.

Collega aan de telefoon: “Hé hoe is het?”

  • een leuk gesprek volgt-
    Ik : “Maar waarom belde je eigenlijk?”
    Collega: “Ik probeer je te versieren”

Euhm… Oké?

35 likes

Het is weer cadeautjes raad tijd. 1 collega wist niet dat ik gister jarig was want anders had ze vandaag wel een cadeautje voor me meegenomen. En net begon ze me te overhoren over welke tijd schriften ik leuk vind. Dus 1 plus 1 is 2 hahah

5 likes

Hahaha nice. Is het hem/haar gelukt??

Hahahaha :joy: Was het een grapje of serieus?

Hmm hoeft toch niet per se zo te zijn dat hij je dan niet gelooft? Kan ook puur interesse zijn

1 like

Ik heb echt een grafhumeur vandaag

1 like