Van het nieuwe seizoen? Ik heb de eerste aflevering op tv gekeken maar vond het nog niet zo. Wordt het leuker?
Ik heb jaren geleden een stekje van een boom geërfd van mijn oma. Hij zit gelukkig nog steeds in de stek-fase want telkens als ik volwassen bomen Google herinner ik me weer hoe lelijk hij gaat worden
Hahaha niet helemaal mijn smaak, maar hij ligt wel goed in de markt bij m’n vrouwelijke collega’s
Vond het wel een bold move, dus dat kon ik wel waarderen. Maar ik ben toch echt bezet haha.
Dit was serieus. Wel heel stoer en ietwat ongemakkelijk haha
Hoi meis. Las het trouwens net van je moeder. Dat is zo naar en onzeker. Als je ooit je ei kwijt wil…
Heb weer eens een avondje alleen sinds een paar dagen en nu ga ik gelijk weer aan m’n ex denken en hem missen. Zo stom. Maar moet ook leren van hem af te komen natuurlijk. Alleen ligt mijn laptop nog bij hem, heb gevraagd of hij die wil opsturen en dat ik de verzendkosten overmaak maar mijn ex heeft me geblokkeerd (en weet zeker dat hij het wel gelezen heeft). Daar zit ik wel een beetje mee…
Niet quoten svp
@MakeFezHappen, ik herken alles in je post. Heb ook moeite met alleen zijn en ik heb ook nog spullen bij mijn ex liggen en ik weet niet hoe ik het wil aanpakken om dat terug te krijgen
ik mis zeerover en haar outfits hier toch wel. jammer dat ze niet is meeverhuisd.
@Evi-lena like voor een hart onder de riem voor jou <3 vind dit echt een klote periode na een breakup, het zou zo veel makkelijker zijn als de tijd een paar weken vooruit te spoelen was. En als die spullen gewoon zonder al te veel gedoe terug zouden worden gestuurd.
Exact dit dacht ik vandaag nog in de auto: ik zou willen dat het een half jaar verder is
Ik gebruik heel vaak deze emoji: en
. Maar soms ga ik er ineens over nadenken hoe belachelijk ze eigenlijk zijn? Waarom hangt hun tong uit hun mond? Maar toch is hij zo vaak geschikt vind ik zelf
Die van msn van vroeger is nog erger haha.
Moederpoes is bevallen! Ik wil heel mijn hele leven al een rode kater en mijn wens is uitgekomen <3 Wie weet er een leuke naam? Ik dacht zelf aan Harry (gezien hij een member of the British royal family is en rood haar heeft).
hé @Daantje ik vroeg me opeens af hoe het met jou gaat? heb je nog kunnen skiën dit seizoen? moest opeens aan je denken (no stalker)
Ahw wat lief! Ja ik heb heel veel kunnen skiën, ik heb telkens vrij ver voor gelopen in herstel dus ik kon eind januari weer rustig proberen te skiën. Vanaf februari mocht ik eigenlijk alles weer doen en t seizoen loopt hier tot mei dus ik kan het allemaal nog “inhalen”. Het was wel superzuur toen mijn familie hier was en iedereen 10 dagen lang de hele dag ging skiën en ik maar een beetje daar in dat huisje zat, maar zowel mijn vader als mijn neef zijn nog een keer teruggekomen toen ik wel mocht skiën om met mij samen te gaan .
@MakeFezHappen Ik ken het ook. Als je ooit niet alleen wil zijn en een keer wat wil drinken en de hele avond relatieleed uit wil wisselen, I’m game. Niet alleen de gevoelens en spullen zijn kut maar ook dat je het ene moment best oke bent terwijl je het andere moment er alles aan doet om maar niet aan hem te hoeven denken. Soms wil ik gewoon een vriezer voor mijn emoties
Hee wat leuk om jou weer te zien! Heel lief van je, denk dat ik dat de komende tijd wel nodig zal hebben… woon je nog bij me in de buurt?
Ohh ik ben zooo moe en chagrijnig vandaag. Geen reden verder. Ooit heb je gewoon zo’n dag toch? Zal morgen hopelijk weer over zijn.
Door al het relatieleed woon ik idd weer bij je in de buurt. Aan de ene kant denk ik na over verhuizen en aan de andere kant denk ik dat dit ook wel even goed is. Niet meer met 101 dingen bezig zijn om dingen te vergeten dus nou doe ik 50 dingen en neem ik soms de tijd om over dingen na te denken. Wat natuurlijk doodeng is en daarom ben ik hier ook weer terug
Dankjewel. Ik voel mij nogsteeds een beetje schuldig tegenover @Briseis en komkommertijd maar deze komt het beste overeen met de werkelijkheid
Was net op die condoleance. Kon alleen maar steeds denken dat die van mama over een tijdje mn volgende is…