Ik heb er zo een en dat werkt echt perfect
oh wat fijn om te horen! gelukkig heb je nu dan nog eventjes om in te halen. en wat lief dat je vader en neef nog een keer gekomen zijn ben blij om te horen dat het toch allemaal zo voorspoedig is afgelopen!
Wat heftig en wat een ontzettende nare gedachte… sterkte
Ja heb ik en werkt perfect!
heeft iemand nog de ultieme tip voor Praag voor mij? had dit ook al in het reizen topic gepost maar geen reactie helaas ik ga met collega’s, we gaan 1,5 dag en we hebben een vrij strak schema qua bezichtigingen en stadstour etc. waar moet ik echt heen om lekker te eten of wat moet ik echt zien?
Yes het is me eindelijk gelukt om slavinken goed te bakken. Op de één of andere manier werden ze nooit goed gaar bij mij.
N.a.v. die poll van @anon53054661 of he grofgebekt was/bent, ik dacht direct “helaas wel ja”. Mijn ouders hebben me daar vroeger ook niet of nauwelijks op gewezen, zelfs niet als ik met k vloekte . Terwijl mijn ouders zelf zegmaar echt heel netjes zijn? Net stond een hele groep jongeren echt PAL voor de ingang van de supermarkt, helemaal geblokkeerd. Toen zei ik automatisch al “stel idioten”. Ik moet echt op m’n bek letten. Ik moet wel zeggen dat even later er personeel aan kwam om ze weg te sturen maar ik had me misschien ook wat anders kunnen uitdrukken en ineens zit ik er helemaal over in.
Ik heb het de hele dag al zoo freaking koud.
Ik wil hier graag nog op inhaken! Op mijn werk moet ik vaak engels praten, maar ik spreek echt met een steenkolen Hollands accent heeft iemand tips hoe ik hier vanaf kan komen?
Ruilen? Ik had een te dikke trui aan en stond in mijn trui met opgerolde mouwen met mijn jas in de hand terwijl ik allemaal mensen in een winterjas voorbij zag lopen
Oh dankje! Ik ga ermee aan de slag! Ben heel benieuwd
Ja werkt echt super goed!
Kan niet meer zonder dat ding!
Knuffel
Komt goed Egeltje, je mag me altijd een berichtje sturen als je even je hart wilt luchten. We’ll be fine
Ik keek uit naar m’n diepvriespizza maar uiteindelijk is het nogal een teleurstelling want ik vind hem heel zout. Geen idee of het aan mij of de pizza ligt.
Uiteindelijk wel. Nou heb ik gewoon een lading lege paaseipapiertjes naast mij liggen. Werkt voorlopig ook wel
Wel, het is natuurlijk diepvriespizza
Maar ik snap je teleurstelling.