Heel goed, je mag jezelf dat best gunnen. Ik heb even flink gejankt en toch maar weer een mail gestuurd naar mijn ex met betrekking tot de spullen. Zo lekker slapen!
Maar ik heb al zoveel diepvriespizza gegeten zonder dat ik het zo vies vond! Volgende keer toch maar weer mijn usual smaak nemen, wellicht is dat een veiligere keuze.
Welke had je?
Arthur, Charlie, Bill, Percy, Fred, George of Ron
Weet me te vinden
Ik haat mijn eeuwige uitstelgedrag. Ik kwam er zojuist achter dat de advertentie van het appartement waar ik op wilde reageren niet meer online stond, dus nu heb ik maar gemaild of het nog beschikbaar is. Sla me.
Janken kan soms best opluchten. Bij de kruidvay of primark heb je trouwens van die oogmaskers die je in de vriezer kan doen. Dan ziet het er de dag erna uit alsof je niet de hele nacht gejankt hebt. Ik zag ze trouwens ook met gaatjes voor je ogen. Dan kan je ook iets anders doen dan blind op bed liggen. Alvast weltrusten zo
Ik wilde een boek bestellen en betalen met een boekenbon. Lukte het niet, hij zei steeds pincode niet goed. Ik helemaal emo en bijna huilen
Deed m’n vriend het en lukte het meteen ik had gewoon een getal verkeerd hihaho
93% Brits en 7% Amerikaans
Typen met die spalk is niet te doen. Typen met 1 hand duurt te lang.
Mensen ik ga mn boek wel uitlezen. T is me niet gegund vandaag. Op werk was er ook een collega die me ontliep, geen idee waarom. Ben te kritisch denk ik.
Ff klaar ermee, tranen zitten weer hoog.
Sorry voordeze klaagpost. Bijna weekend, voel ik me vast beter.
Ik voel me zo eenzaam. Blijjbaar kan uk moeilijk zonder man ofzo… ik mis de aandacht. En ik ben zo teleursgesteld in mezelf dat ik dezs conclusie moet trekken.
Morgen hopelijk een betere dag voor je! Geniet lekker van je boek. Wie weet had die collega gewoon zijn dag niet en/of lag het totaal niet aan jou! Niks ban aantrekken, je weet het zelf het beste.
Heeft iemand iets van Daily Paper hier? Valt dat groot of klein? Of normaal lol
Dr. Oetker Ristorante Speciale.
Ah nee, eenzaam zijn is echt super naar. Zou je niet met mensen van hier willen meeten? Ik kan je helaas geen pb sturen maar ik ben altijd in voor een meet en we hebben hier in de omgeving ook een groep met forummers
Ik denk de laatste tijd best vaak aan zwanger zijn en kinderen krijgen. Normaal was ik altijd van nee geen kinderen en noem maar op.
Maar nu droom ik erover en denk ik er over na.
Aan de ene kant vind ik het benauwend. Aan de andere kant vragen al veel mensen wanneer ik zwanger ben (klote mensen, bemoei met je eigen leven).
En toch tsjah ik weet niet. Wanneer ben je er nu klaar voor?
Ik ben curling aan het kijken en vind het zo’n fascinerende sport. Hoe eentje dan zo sereen over het ijs glijdt en de anderen dan als een malle gaan bezemen.
Als je naar je eigen berichten inbox gaat kun je een nieuw bericht beginnen en dan gewoon toevoegen aan naar wie je het wil sturen!
Ooo ik zie het ja, top! Thanks
Ik herken mijzelf hierin, en ben soms zelfs bang voor die “rare” gedachten opeens