@Alpacamybags @Tom_Riddle
Het weer vanmiddag in de Efteling viel echt zo heel erg mee, zooo veel beter dan ik had gedacht. Ik was gewoon eigenlijk om niets aan het miepen, we hadden paraplu’s mee en nooit langer dan 5 minuten in de rij hoeven te staan Dankjulliewel en inderdaad handig om een tweede broek mee te nemen
Heel veel succes morgen!
Blegh, ik voel me echt zo kut emotioneel. Weet gewoon niet wat ik wil.
Echt een domme vraag misschien, maar hopelijk kunnen jullie mij helpen. Kip wat ik vandaag uit de diepvries heb gehaald om te ontdooien, als ik dat vrijdag gebruik is kan dat dan nog of is dat niet meer goed?
( rauwe kip btw)
Heb je de kip toen je deze kocht meteen ingevroren? Zo ja denk ik dat het prima kan (tenzij toen je de kip kocht, deze ook maar max een dag nog te bewaren was oid). Inderdaad wel enkel als je het in de koelkast laat ontdooien.
Zo’n lekker gevoel als je dan in je nieuwe huis op de bank zit met een kop koffie en je kunt realiseren dat je klaar bent met verhuizen.
@Santeria @Mimosa mmm ja daarom twijfel ik ook. Want ik heb het dus rond 11u eruit gehaald en buiten de koelkast laten liggen, want zou het in eerste instantie vandaag klaar maken. Heb het pas rond 7u in de koelkast gelegd. Dus denk niet dat het slim is om vrijdag pas te gebruiken dan.
Wel meteen toen ik het kocht ingevroren.
dan zou ik het eerlijk gezegd niet riskeren. Midnight snack dan maar?
Hahaha ga het denk ik maar koken en dan kip kerrie salade van maken ofzo. Beter dan weg gooien.
Ja het is zoveel werk allemaal… zie er ook tegenop want moet nog beginnen met alles maar omdat ik een tijdje bij mijn ouders heb gewoond staan de meeste dingen nog ingepakt in de opslag dus dat scheelt wel veel werk
Ik heb zoiets gedaan met verse kipburgers laatst en ik heb vervolgens 4 dagen gekotst.
Als je het goed doorkookt nu, zal het zeker wel prima zijn! Super, het is altijd zo’n zonde wanneer er eten weggegooid moet worden, zeker vlees.
Ohh noo, daar ben ik niet echt maar op zoek! Ben het nu maar aan het koken.
@Mimosa Ja zeker zonde. Het is nu aan het koken in ieder geval haha!
Haha ik vind deze posts onder elkaar best grappig
Mijn date gaat nu nog 10 km fietsen om bij mij te slapen. Ik voel me schuldig maar tegelijkertijd verheugd, heb al de hele dag behoefte aan knuffels.
Als je behoefte hebt om te praten, mag je mij altijd een berichtje sturen!
Ik ben in een hotel waar ze een mega uitgebreid ontbijtbuffet hebben. Noodles, Indiaas, Nasi Lemak, zelfs pizza, duizend pastries, Engels ontbijt, verse wafels pannenkoeken en French toast echt alles. En ik heb net warme havermout met fruit besteld, omdat mijn lichaam schreeuwde om vezels en iets voedzaams.
Mijn inner 12 year old is echt teleurgesteld in me.
Ik ga vanavond voor het eerst to good to go’en, ben benieuwd.
Ik zit in de trein en moest net stiekem zo lachen om een man die niet wist hoe die schuifdeuren werken. Ze gingen dicht toen hij er tussen stond en toen ging ie met z’n lichaam de deuren tegenhouden, echt zo er tussen geklemd. En toen duwde hij ze nog iets verder uit elkaar en toen kon ie ontsnappen terwijl de deuren hard achter hem dichtklapten. Waarschijnlijk was het echt een stressvol moment voor hem haha. En ik dacht alleen maar: hoe kan het dat er zoveel mensen zijn die die hendel níet weten te vinden??