Wat je even kwijt wilt #19

Een ouder stel nam afscheid van elkaar op het perron. Ze knuffelen en kusten en toen ging zij de trein in, hij bleef op het perron staan.
Het duurde even voordat de trein wegreed. Hij stond een beetje ongemakkelijk om zich heen te kijken, zij knipoogde nog een keer naar hem.
Uiteindelijk vertrok de trein, hij zwaaide nog een keer enthousiast. Maar zij zag het net te laat.

En nu vind ik het zo zielig. Word er helemaal weemoedig van.

27 likes

Hahahaa computer storing op werk. Dit wordt wat.

Ik zit bij de huisarts en ben echt nerveus. En net kwam mijn huisarts naar buiten maar hij riep eerst nog iemand anders :persevere:

Lig in bed te ontbijten, tv aan en helemaal te relaxen terwijl vandaag een studiedag zou zijn.
Op 10.00 uur sta ik op…beloofd.

1 like

Mijn baas voor de derde keer in een maand tijd: ā€œIk heb gisteren over je geluldā€. En geeft verder geen uitleg.
Ok. Bedankt voor deze informatie waar ik niets mee kan.

Ik vind het heel lief en leuk dat mijn beste vriend al voor de 2e of misschien wel 3e keer zijn haar gaat doneren aan KiKa en zich daar ook echt voor inzet. Hij heeft z’n haar nu halverwege z’n rug maar draagt het eigenlijk altijd in zo’n manbun dus het valt niet zo op maar als ik het dan weer zie. Gewoon zo aandoenlijk! Hij stuurde een video erover.

10 likes

Super lief dank je! Het was denk ik vooral een moment, regen, alleen in de auto en zielige muziek op de achtergrond. Het gevoel van eenzaamheid is inderdaad echt heel erg. Ik heb hele lieve vrienden en familie om me heen, dus daar moet ik ook dankbaar voor zijn! Vandaag gaat het gelukkig wat beter.

Superlief dank je! Ik heb net met een collega erover gepraat. Hij heeft nu ook langere tijd geen vaste relatie en herkent het gevoel wat ik beschreef heel erg. Nu afgesproken dat we tijdens de lunch knappe mannen gaan bekijken en flirten haha

3 likes

Ik heb van die broccolirijst gekocht, maar krijg dat niet helemaal op. Er staat op dat het niet geschikt is om in te vriezen. Zou ik het wel kunnen invriezen nadat ik er een gerecht van gemaakt heb?

Na een zoektocht aangekomen bij de polikliniek.
Ben benieuwd, maar word denk ik wel een operatie.

Volgens mij kan dat ook per jaar verschillen. Dus als ze dit jaar niet lekker zijn, kunnen ze dat volgend jaar wel zijn.
Heb ik ooit een keer gehoord, maar weet niet meer precies waar.

1 like

Gelukt?

Wat een raar gedrag zeg.

Huh in deze bewoordingen ook echt?

Dank je voor dit berichtje, ik ga NU opstaan!

1 like

YES! Mijn goede daad voor vandaag weer gedaan. Kan ik nu terug naar bed.

1 like

Haha ja, dit was een exacte quote.

@Nidorina nee, hier is geen contactpersoon oid. Ze staat er om bekend dat ze rare capriolen als deze uithaalt. Ik zit hier nog maar een paar maanden dus ik trek me er niet zoveel van aan, het zal wel. Maar ik ben wel veel te nieuwsgierig met wie ze heeft gesproken en waar het over ging… Oh well.

JAAAA vast contract met meer uren binnen waarin ik in een flink hogere loonschaal zit dan vorig schooljaar :ok_hand:t2:

M’n strategische aanpak heeft gewerkt whoehoeee kom maar door met die hypotheek

75 likes

Gefeliciteerd!

1 like

Waarom kijkt mijn ex nu in een week tijd 2x op mijn Linkedin? Je weet dat ik dat kan zien? Ja ik werk nu in dezelfde sector als jij maar ik heb je al een jaar niet meer gesproken en ik weet niets van jouw leven nu. Wat wil je hiermee?

1 like

Ik zou als ze het nog eens doet gewoon zeggen " Oh joh geef niet ik heb ook wel eens over jou geluld"

15 likes