Wat goed! En weten je collega’s (een beetje) wat er aan de hand is? Kan me namelijk niet voorstellen dat ze je dan veroordelen. En als ze dat wel doen zijn het een stelletje eikels waar je je sowieso niks van aan moet trekken.
Mijn coworkingplek is van goedkope thee met smaken als mango en aardbei overgestapt op thee van Pukka en ik ben er echt veel te blij over haha. Zit nu aan de ‘Three tulsi’… A sacred organic blend flowering with vibrant clarity.
Ben wel nieuwsgierig, want je werkt toch in het buitenland? Werk je dan bij een Nederlands bedrijf wel?
Kun je goed met haar opschieten dus dat het is ‘haha ik had het gisteren nog over je, moet je horen insert grappig verhaal’ of is het eerder heel negatief?
Ik zou vandaag iets horen van mijn sollicitatie en heb nog niks gehoord. Ik weet dat het pas begin van de middag is, maar toch vind ik het irritant omdat ik zo gespannen ben.
Persoonlijk zou ik zeggen: niet geschoten is altijd mis en ze kunnen de ambitie vast alleen maar waarderen. Ik heb echter gen verstand van sr.
*Wat ik (buiten rechten) altijd heb geleerd is dat je je niet moet laten afschrikken als je niet aan alle kwalificaties voor een vacature voldoet. Gewoon proberen.
Ik zou het ook gewoon proberen. Ik acht de kans alleen niet zo groot omdat ze op de site er helaas zo op hameren dat je uni doet en zoveel ects hebt. Maar mocht het je lukken dan hoor ik het graag haha.
Websites spreken over dat er mooi weer op komst is het weekend, maar google weer geeft voor zaterdag bewolking aan, en voor zondag overwegend bewolkt. Ik weet niet, maar door die berichten zou ik niet denken aan bewolking. Blij met een dooie mus.
Ja maar ik vind een temperatuur niet per se duiden op mooi weer. Maarja. Wel met een dunnere jas naar buiten (y)
Er moet iets binnen komen per post wat ik heel hard nodig heb. En nu heb ik natuurlijk allemaal doem scenarios dat het nooit binnen komt. Waarom kan nooit iets optijd binnen komen.
Ja het is een internationaal bedrijf ergens in Europa, maar met verschillende nationaliteiten en zij is toevallig dus ook Nederlands. En dat laatste, nee allebei zijn denk ik niet echt van toepassing, maar neig eerder naar het laatste. Men praat hier graag over medewerkers ipv me ze, maar ik heb haar in min ogen geen reden gegeven negatief te zijn.
Ik moet een aansprakelijkheidsverzekering afsluiten, maar twijfel of ik er ook een rechtsbijstandverzekering bij moet doen . Denk het niet
Dat je dan net thuis komt na van alles te hebben gedaan en precies op dat moment gaat de deurbel voor een pakketje (die ik totaal vergeten was)…
Echt grappig trouwens. Ik ging o.a. versiering halen voor de buurvrouw die gisteren een kindje heeft gekregen. Die man achter de kassa: “Ah! Voor naam buurvrouw?” Dus ik: “Ja!” Kreeg ik meteen allemaal foto’s te zien van haar en de baby, blijkt onze buurvrouw zijn nichtje te zijn . Dat vind ik echt het leuke aan in een dorp wonen.
Oke, nu ik dit zo lees vinden sommige mensen dit waarschijnlijk helemaal niks haha.
Kun je een pakketje dat door de brievenbus gekomen is, met retoursticker terugsturen via zo’n oranje brievenbus gewoon? (van b.ol) Of moet je per se naar het postkantoor?
Niet geschoten is altijd mis! Ze zijn altijd erg op zoek naar diversiteit en ik zou je inschrijving bij de uni er zeker bij doen. Ik heb vorig jaar deelgenomen en vond het erg leuk. Ik moet er wel bij zeggen dat er in mijn groepje niemand van het hbo zat, maar misschien heeft niemand vsn het hbo zich ook opgegeven. Het is niet zo dat je negatief bekend zou staan hoor. De fase voorafgaand aan de gesprekken wordt puur door recruiters gedaan. Als je wordt uitgenodigd voor een gesprek krijg je pas te maken met mensen van de rechtbank/om die geen recruiters zijn voor sc.
Is het heel veel duurder? Ik kwam er laatst namelijk achter dat ik dit ook heb aangezet wat ik dus niet wist en toen ik ging kijken snapte ik waarom: het koste me maar 1 of 2 euro extra in de maand.
Oh man, ik was net die irritante collega die achter haar bureau probeerde zo stil en onopvallend mogelijk een broodje te eten. Maar ik had een pitabroodje met aubergine, salade en ei dus men rook het al van verre én probeer een pitabroodje maar eens netjes op te eten. Ik ergerde me gewoon aan mijzelf en kon helemaal bedenken hoe onsmakelijk het eruit zag op een gegeven moment .
Als je hem in de oranje brievenbus doet word de t&t niet gescand. Als je pakettje dan niet aankomt kan jij nooit bewijzen dat je het terug gestuurd hebt. Weet ook niet of hier op gelet word door medewerkers bij de post maar elke keer als ik zoiets terug stuurde kwam het nooit aan en had ik weer geen poot om op te staan. Na drie keer heb ik mijn lesje eindelijk geleerd
Die prikkelingen/tintelingen zijn wel goed. Dan komt het gevoel langzaamaan terug volgens mij. Dat drukkend gevoel zou ik niet weten.
Had net een werkgroep. Moeten een gezamenlijk beleid vormen voor de preventie en repressie van “youth gangs” (minderjarigen). Stelde een groep voor om drones met torchlights te laten vliegen om ze op te sporen en om straatlantaarns rood te laten kleuren als die kinderen in de buurt zijn. Daarnaast ook nog het idee om burgers foto’s en video’s te laten maken van die kinderen als ze ze zien.
Ik vond dat een vrij eh dictatoriaal idee en ging er aardig tegenin en nu doen ze allemaal of ik de boeman ben??? Que‽
Goede vraag. Ga ik straks even naar zoeken. Volgens mij was het +/- 10 euro verschil.