Wat je even kwijt wilt #19

Ik zit trouwens in deze coupé nu! Geen idee dat dit bestond haha

http://www.hetkermisforum.nl/forum/viewtopic.php?f=17&t=1527

7 likes

hahaha ja dat eten is zo heftig :heart_eyes: vooral die pasta in die kaas gisteren. Verheug me iedere keer op je stories

1 like

Ik wil serieus nog een keer hierheen :scream:. Echt jeugdherinneringen daar!

Oh ja das een goede om in de gaten te houden. Ik heb het inmiddels al in zo’n normale brievenbus gegooid :stuck_out_tongue: We zullen zien, is de eerste keer dat ik dit doe dus hopelijk gaat het gewoon goed

1 like

Bij de TK Maxx heb je ze soms ook, dat scheelt ook in de prijs

1 like

Dus, ik word overmorgen al geopereerd.
In eerste instantie was dit nog dinsdag.

Kutzooi, de kanker van mijn vader is toch nog niet helemaal weg dus komt sowieso extra behandeling. Hopelijk kunnen ze snel ontdekken waar het zit :sleepy:

2 likes

Ik krijg altijd zo’n honger van bepaalde forumnamen. Vooral @broodjepindakaas en @Puntzak :sob:

5 likes

wat ontzettend kut! heel veel sterkte :heart:

Bah wat klote… hopelijk heb je snel meer duidelijkheid!

Heeft er iemand ervaring met die houten letters en cijfers van de Xenos? Kan je daarmee op gaan verven / plakken? De site zegt zelf dat je vernis moet gebruiken eerst maar als het ook prima zonder kan… :innocent:

1 like

Shit, veel sterkte! :two_hearts:

Ohh jammer! Maar veel succes en geluk!

Dit is de eerste keer dat Hyde iets heeft geplaatst. Welkom op het forum!

:roll_eyes::smile:

Wel jammer!

Maar wat moet ik nou zeggen? Welkom! Of tot ziens? :thinking:

5 likes

Jammer, maar veel succes! Hoop dat je leuke nieuwe dingen ontdekt! :blush::muscle:t2:

Hoop dat het lukt en terug komen kan natuurlijk altijd nog

hahaha ik was ook in de war ja

1 like

Mag ik op je begrafenis komen? Ik kan de eerste twee coupletten van simarik fonetisch meezingen, woord voor woord.

(Sorry wilde even opscheppen)

6 likes

HEH ik kom net thuis en er staan bloemen voor mijn deur? Ben in de war nu want ik zou echt niet weten van wie. :sweat_smile: Wel heel leuk thuiskomen zo na een lange werkdag.

17 likes