Ik heb hier op het forum vaker gelezen dat mensen na het sturen van een spannend berichtje hun telefoon niet meer durven te checken en ik kon me er nooit wat bij voorstellen, maar voel me nu precies zo. Ik weet eindelijk wat iedereen doormaakt
Was net in het appartement van dd vriend van mn bff om daar met mn bff te lunchen. Maar het is best luxe daar dus liep naar buiten alsof t mijn huis was hahaah omg.
Drie dagen geen telefoon en ik begin het nu al echt kut te vinden. Ik voel me zo onbereikbaar.
Mijn versie gaat ongeveer zo:
Akmaish koloena enna danaminibennie orta jerimden tsjakaltjajor
Azan mazaka teshisherip theshiserip
Arzas arzas pakaltjajor
Denk dat geen een Turk me zou verstaan helaas, maar kan het ook niet laten.
Ik heb heel goed nieuws gekregen en nu kan ik eindelijk mijn reis deze zomer boeken. Vanavond spontaan uit eten en morgen en overmorgen heb ik ook allemaal leuke dingen gepland. Wat mij betreft kan deze week niet leuker worden!
Leuk!! Waar ga je heen?
Ik ging net naast een jongen zitten en de trein, en hij vroeg aan me of ik wel genoeg beenruimte had. Zo lief! Counter-manspreading, love it Ik was een beetje overdonderd dus antwoordde met oh ja is goed hoor dankjewel, en deed toen mân oortje weer in maar ik vond het zoân chill gebaar dat ik twijfel of ik hem nog ga bedanken als 1 van ons de trein uit gaat.
Hahahahhaha Same
Ik doe
Akman skolera innamananumemie beni orta yenimi TJAP LATAJAR
Agenda sazik SHIESJERIEP SHIESJERIEP
ARSIK ARSIK PATLATAJAR
Klinkt erg veelbelovend. Misschien moet ik jouw versie eens proberen.
Update: de trein stopte maar hij bleef zitten dus ging er vanuit dat hij er niet uithoefde maar toen vroeg hij ineens toch of hij er langs mocht maar toen stond de trein dus al even stil dus ik wou hem niet ophouden want straks reed de trein alweer door dus ik heb hem niet bedankt
Haha ja best heftig idd, die sociale controle. Ik hoorde vandaag toevallig dat ze op stations soms eftelingmuziek of klassieke muziek spelen want dat zou hangjongeren en geweld tegengaan haha. Misschien is dat een idee haha. Kan me er wel iets bij voorstellen dat je je niet zo koel voelt als je naast een paddestoel staat te hangen waar klassieke muziek uitkomt :â)
Vriend: âik ben verkouden
Maarrr denk dat ik morgen wel weer een beetje beter ben, heb geen griep of koorts!!!â
Jeez
Wat fijn! Gefeliciteerd!
Wat goed!! Gefeliciteerd:)
same. ik heb een prima studie afgerond maar doe er precies niks mee. heb nu in de ogen van een deel van mijn omgeving en van deze fantastische maatschappij een âflutbaanâ en ik âvergooi mân levenâ maar ik ben wel echt gelukkig en ik kan er goed van rondkomen. als ik dan op LinkedIn kijk en zie hoe mân oud-studiegenoten de ene na de andere succesvolle update plaatsen denk ik echt ughhhhh aanstellerij. âvandaag begonnen bij ⊠, ik kijk enorm uit naar een leerzame tijd en fijne samenwerking!â en dan het liefst nog met een foto erbij met een bos bloemen. zouden die mensen echt gelukkig zijn vraag ik me dan af? okĂ© eind rant joejoe
Wat een goed nieuws, is je echt gegund! Gefeliciteerd
Ik heb precies hetzelfde, maar ik heb wel soms moeite met het oordeel van anderen. Best jammer.
Wauw wat super goed, en ideale timing! Gefeliciteerd!!
De buit: een rozijnenbrood, een suikerbrood, 2 chocoladeboterkoeken, een ronde Suisse, een meergranenstokbrood, 2 stukken verschillende citroentaart en nog een soort gebakje met chocolade.
Dikke score voor 4,99
Netjes! Waar?