@anon44204370 @flwhrs @Booklover
Even hier om niet weer offtopic te gaan maar jullie moeten je echt niet druk maken hoor. Ik denk niet dat het helemaal het zelfde is want ik doe volgens mij een hele andere richting dan jullie maar ik heb 7(!) jaar over mijn bachelor gedaan met een 6 gemiddeld en ben nog niet aan mijn master begonnen en zelfs met mij komt het nu al goed. (Heb een baan terwijl ik dus nog geen master heb en heb veel kantoren mogen zien dmv business courses, etc.)
Je moet je gewoon vooral aanmelden voor alle dingen die je wilt doen en schijt hebben aan dat je misschien niet goed genoeg bent. Niet geschoten is altijd mis en liever 10x afgewezen dan dat je het niet hebt geprobeerd.
Tuurlijk zal het wel iets lastiger zijn als je een populairdere richting doet maar rechtenstudenten maken zichzelf en anderen altijd zo gek. Iedereen stresst en bijna niemand is zeker over zijn of haar toekomst (ook al doen ze van wel).
We zouden elkaar juist meer moeten steunen.
Lang verhaal kort: niet stressen, niet gek laten maken.
Of wel natuurlijk als je daar kracht uit put maar ik zou willen dat iemand me in mijn eerste jaar al had gezegd dat ik moest chillen.
De buren hebben 'm ook niet dus hij is gewoon kwijt denk ik? En volgens PostNL moet ik bij de afzender zijn pfff, kan ik daar weer achteraan. Stom gedoe, wil gewoon mân pakketje en ben bang dat ik mân geld kwijt ben