Weet je al welke kleur het gaat worden? Ik twijfel tussen nude, mintgroen, zwart of rood
Supercute, maar David Attenborough heeft me echt verpest, ik zat me meer aan dat Amerikaanse accent te ergeren dan naar de vogeltjes te kijken…
Ik ben al twee weken totaal niet gemotiveerd om te trainen en dan ben ik altijd bang dat ik het niet meer leuk ga vinden ooit. Terwijl ik al jaren zonder moeite 6 dagen ga sporten.
Gewoon gaan! Even door de zure appel heen bijten hoe vervelend dat ook is
Bij our planet is het dat fijnw engelse accent
Het enige wat voor mij werkt is poetsen met Zendium. (Misschien al gezegd, ben aan het bij lezen)
Nee, ik denk rood of roze.
Laatste keer had ik al mintgroen. Dus in jouw geval zou ik daarvoor gaan
Ah succes
Ik heb net mijn eerste laagje zwart opgedaan. Zo heb ik straks prachtige heksenklauwen
Wel een foto posten in het nageltopic he
Ja heel erg mee eens hoor, maar deze mensen hebben wel al een docentbevoegdheid? Dan vind ik dit project een stuk “beter” dan inderdaad random mensen uit het bedrijfsleven ff snel omscholen.
Ja ik ga inderdaad gewoon zoiets doen, kost minder tijd maar dan blijf ik wel in het ritme. En raak ik misschien mn chips kilo’s kwijt
Als je uitlegt hoe ik een foto upload en het niet vergeet wel
Dat had ik inderdaad op internet gelezen en dat ben ik toen meteen gaan doen (halfjaar geleden nu)! Helaas helpt het bij mij niet
Elk jaar als mijn bff (kutwoord) jarig is begin ik me weer een beetje te ergeren. Ik heb hem toen een keer mee uiteten genomen voor z’n verjaardag en dat was aardig prijzig. Hij zou mij ook een keer meenemen maar dat is niet gebeurd, inmiddels 4 jaar later. Hij is echt skeer en heeft daardoor zelfs vrienden verloren. Verder een topvent maar dat is soms zo ergerlijk. Ik weet dat hij niet veel geld heeft maar hij kan ook wel alle festivals af. Bovendien is hij veel vaker bij mij dan andersom en betaal ik dus altijd het eten en drinken. Meh.
Ik vind het altijd zo lastig om te bedenken wat leuk is om te doen op een dag van vandaag. De zon schijnt niet, de meeste tentoonstellingen van musea in de buurt heb ik al gezien. Ik wil gewoon zon en op het terras zitten en wandelen.
Mee eens. Ik doe ook de pabo en het niveau is zo bedroevend laag, gênant gewoon.
Ik vind dat wel erg verschillen per pabo…
Dit schaap heeft zich net verbrand aan mijn haar tijdens het stijlen. Dom dom dom