Ik was een beetje gaar en ben toen ergens alleen koffie gaan drinken en uiteindelijk een leuk praatje gemaakt en nu voel ik me niet meer gaar 
Wat grappig! Ja ik stond er toch een beetje raar van te kijken
Fijn zeg😊
Ik ben ff een uurtje in bed gaan liggen, nu moetik er wel weer uit want over een kwartier moet ik gaan.
Tapas eten (luxe) 
Ik vroeg me vandaag precies hetzelfde af. Wie wilt er voor 30 euro afgetrapte nikes kopen?!
Misschien zijn de schoenenfetishmannen van Marktplaats ook wel verhuisd. 
Maar op United Wardrobe kunnen ze ook een potje zeiken om prijzen. Verkoop je een paar schoenen die normaal voor 90 weggaan, ongedragen zijn en dan 20 euro te duur vinden en vragen 10 euro inclusief verzendkosten. Wat denk jezelf miep. 
Ik eet na jaren weer eens zo’n kant en klaar bakje lasagne uit de oven. Zo vies lekker he
Echt lekker gekookt vandaag
Misschien iets als tapas doen? Dat is niet zo formeel en kun je lekkere hapjes delen.
Ik vind dit ook veel te leuk. Ik date momenteel iemand die niet Nederlands is en heb best wat vrienden die in het buitenland wonen. De haring krijg ik er niet in. Maar ik ben wel blij als een kind als ze genieten van een broodje kroket, een frikandel speciaal, of hagelslag op zijn minst accepteren. Oh ik heb het weer alleen maar over eten. Ik heb wel een keer wijsgemaakt dat als fietsers per ongeluk een kleine botsing hebben met elkaar dit direct gemeld moet worden bij de politie. En dan alle schade aan je fiets enzo werd gecheckt. Dit werd ook gewoon geloofd.
Dit had ik gisteren precies hetzelfde. Ook eten besteld maar toen zat ik het te eten en dacht ik meh. En ik kon de helft niet op. Had net zo goed mijn geld door de plee kunnen spoelen.
Dank je!
De satesaus ziet er alleen een beetje gek uit haha, maar niet al teveel over nadenken maar 
Weten jullie hoe dit komt?
Ondanks dat ik (volgens mij) de goede deo gebruik heb ik altijd deo-strepen op zwarte kleding. Ik heb na t opspuiten vanochtend ook nog als een kip rondgelopen om die deo maar sneller te laten drogen en toch altijd dit

Ook met Rexona trouwens
Dat laatste zou kunnen, maar van verder af, werkt hij dan net zo goed?
O hmmmmm
Ik doe ook mijn deo op als ik me al heb aangekleed. Tegen dit soort strepen.
Ik ging net boodschappen doen bij de AH en kreeg van die insectenplaatjes met tatoeages. Mijn vriend heeft nu dus een vanillebij op zijn bovenarm en ik heb een bladluis op mijn heup
ik hoop dat ze niet al te lang blijven zitten, ik moet over 2 weken in bikini
Klinkt tegenstrijdig maar ik ga het proberen. Thanks
Ik ga vanavond voor het eerst in 18 jaar weer uit 

Zie er echt niet uit en ben bloated as fuck (en Mn shirt is te kort) maar zininininin