Wat je even kwijt wilt #19

Jup. Net heeft mn manager die me niet eens gefeliciteerd heeft ook nog mn taart ( die dr al een week stond maar oke) weg gegooit. Ik was al weg dus wist het niet. Mn lieverlings collega zei dat ze mn taart uit de prullenbak had gevist en opgegeten hahaha. Maar verdenk mn manager ervan. Ik ga na New York echt iets nieuws zoeken. Ik en mn free bleeding punani zijn het echt even helemaal zat.

1 like

Ja dit ben ik wel met je eens idd! En sommige dingen kunnen ook 1 keer worden uitlegd i.p.v. 12 keer.
Organisatorisch heb ik op de pabo wel redelijk wat geleerd, maar met de rest ben ik t eens dat dan wel beter kan! En ook stukje gedrag van leerlingen etc. Wat als alle dingen die je al gedaan hebt, niet lukken?

1 like

Ik schrok ook toen mijn kid ineens Beatles-liedjes zong, maar op netflix heb je dus een tekenfilm (beat bugs) en daarin zingen ze die liedjes :sweat_smile:

5 likes

Soms zou ik een buitenlandse vriend willen. Alleen maar zodat ik hem dingen over Nederland wijs kan maken die niet kloppen, hahaha. Of om ongegeneerd allemaal toeristische dingen te gaan doen, zoals een rondvaart door de grachten. Maar ik ga niet een kaaswinkel binnenlopen :nauseated_face:

8 likes

Ik heb net page toiletpapier gekocht (wat ik eigenlijk niet fijn vind) om een punt te maken aan mijn vriend hoe een wc rol hoort te hangen. Eindelijk het einde van deze domme discussie.

9 likes

Ik wil niet werken vannacht ik haat me lefe

2 likes

Oh ik had verkeerd gegeken dacht dat ik 6 uur thuis zou zijn maar valt allemaal reuze mee.

Ik was een beetje gaar en ben toen ergens alleen koffie gaan drinken en uiteindelijk een leuk praatje gemaakt en nu voel ik me niet meer gaar :slight_smile:

9 likes

Wat grappig! Ja ik stond er toch een beetje raar van te kijken

Fijn zeg😊

1 like

Ik ben ff een uurtje in bed gaan liggen, nu moetik er wel weer uit want over een kwartier moet ik gaan.
Tapas eten (luxe) :heart_eyes:

3 likes

Ik vroeg me vandaag precies hetzelfde af. Wie wilt er voor 30 euro afgetrapte nikes kopen?!

1 like

Misschien zijn de schoenenfetishmannen van Marktplaats ook wel verhuisd. :nauseated_face:
Maar op United Wardrobe kunnen ze ook een potje zeiken om prijzen. Verkoop je een paar schoenen die normaal voor 90 weggaan, ongedragen zijn en dan 20 euro te duur vinden en vragen 10 euro inclusief verzendkosten. Wat denk jezelf miep. :face_with_raised_eyebrow:

3 likes

Ik eet na jaren weer eens zo’n kant en klaar bakje lasagne uit de oven. Zo vies lekker he
Echt lekker gekookt vandaag

23 likes

Misschien iets als tapas doen? Dat is niet zo formeel en kun je lekkere hapjes delen.

1 like

Ik vind dit ook veel te leuk. Ik date momenteel iemand die niet Nederlands is en heb best wat vrienden die in het buitenland wonen. De haring krijg ik er niet in. Maar ik ben wel blij als een kind als ze genieten van een broodje kroket, een frikandel speciaal, of hagelslag op zijn minst accepteren. Oh ik heb het weer alleen maar over eten. Ik heb wel een keer wijsgemaakt dat als fietsers per ongeluk een kleine botsing hebben met elkaar dit direct gemeld moet worden bij de politie. En dan alle schade aan je fiets enzo werd gecheckt. Dit werd ook gewoon geloofd.

9 likes
Hoppa

(@Prikkelbaar)

9 likes

Dit had ik gisteren precies hetzelfde. Ook eten besteld maar toen zat ik het te eten en dacht ik meh. En ik kon de helft niet op. Had net zo goed mijn geld door de plee kunnen spoelen.

1 like

Dank je! :blush: De satesaus ziet er alleen een beetje gek uit haha, maar niet al teveel over nadenken maar :joy:

1 like

Weten jullie hoe dit komt?

Ondanks dat ik (volgens mij) de goede deo gebruik heb ik altijd deo-strepen op zwarte kleding. Ik heb na t opspuiten vanochtend ook nog als een kip rondgelopen om die deo maar sneller te laten drogen en toch altijd dit :pensive:
Ook met Rexona trouwens