Dat laatste zou kunnen, maar van verder af, werkt hij dan net zo goed?
O hmmmmm
Ik doe ook mijn deo op als ik me al heb aangekleed. Tegen dit soort strepen.
Ik ging net boodschappen doen bij de AH en kreeg van die insectenplaatjes met tatoeages. Mijn vriend heeft nu dus een vanillebij op zijn bovenarm en ik heb een bladluis op mijn heup ik hoop dat ze niet al te lang blijven zitten, ik moet over 2 weken in bikini
Klinkt tegenstrijdig maar ik ga het proberen. Thanks
Ik ga vanavond voor het eerst in 18 jaar weer uit
Zie er echt niet uit en ben bloated as fuck (en Mn shirt is te kort) maar zininininin
Zaterdagavond en ik lig al in bed en speel dit op m’n telefoon
Dit speelde ik vroeger altijd tijdens de computerlessen op de basisschool
Cheesecake van de bagels en beans! Recept staat op hun site. Echt heeerlijk
Dit boeit niemand; maar het was even twijfelachtig of ik wel een nieuwe vloer in mijn woonkamer kon leggen maar vandaag kwam er iemand van werkspot langs en het blijkt toch te kunnen en hij begint morgen al en dat maakt me zo blij
Mijn vriend en ik liepen achter een meisje over het zebrapad. Opeens vloog een voetbal over een muur, over de stoep, over het zebrapad en mijn vriend ging erachter aan, want gevaarlijk. Vervolgens heeft hij de bal staande gebracht, kijkt hij guitig naar me, roept: “LOOK HONEY!!”
En sjot de voetbal opeens per ongeluk recht tegen de rug van het meisje ipv naar de groep jonge kinderen die verschrikt op de stoep stonden.
Goedzo man.
Brave dertiger ben je.
https://www.bagelsbeans.nl/nl/recepten/dadeltaart
Deze! Supersimpel en superlekker! En supermachtig, dus sowieso genoeg voor 10-12 man
Ik ben weer eens enkele dagen bij mijn ouders thuis (aangekondigd hoor en met een goede reden) en mijn vader doet me heel erg niet welkom voelen. Voelt echt heel rot
Keeping it classy
met een nektassie
Ik heb net een uur lang al mijn apps op kleur gesorteerd en ben er helemaal content mee.
Ik ben zo blij als de kermis weer voorbij is
Ik wil m’n belastinggeld dan kan ik eindelijk een kledingkast kopen en hoef ik niet meer van een kledingrek en een ladekastje te leven .
Jaaa ik ook. Kan niet wachten.
Knuffel
Uit eten was gezellig
Altijd leuk met mn beste vriendin, zo fijn dat wij vriendinnen zijn.
Heb echt het gevoel dat mijn lichaam me in de steek laat. Ik heb officieel glutenallergie (heb geen pijn bij eten, word van binnen wel aangetast), maar ik doe er vrij weinig aan. Dit zorgt ervoor dat mijn waardes wel wat afwijken, dus ik moest maar weer echt glutenvrij gaan eten. Nou, dit heb ik zo goed als 3 maanden gedaan en mijn bloedwaardes zijn in 5 jaar niet zo beroerd geweest als nu en ik houd al twee weken geen enkel voedsel meer binnen. Nu zal de arts zeker boos op mij worden i.v.m. veeeel te hoge waardes en dat ik mij vast niet aan het dieet houdt, maar dat is dus niet zo.