Wat je even kwijt wilt #19

The fuck? Arme planeet

11 likes

Ik ga het wel aankaarten bij de woningbouw nu je het zo zegt inderdaad! Slaap zo niet heel prettig inderdaad
 en wil me ook veilig voelen zonder mijn vriend naast me. Huis stond al sinds februari leeg en zit er pas sinds eind maart in, en nog mensen aan de deur

1 like

Oh dit zou ik ook echt kut vinden. Vandaag werd er bij mij 8x hard aangeklopt en ik dacht toen al ‘welke maniak doet nou zoiets’.

Maar woon je in een flat/appartementencomplex waar deuren erg op elkaar lijken? Misschien was iemand aangeschoten en was die per ongeluk bij de verkeerde deur beland? Heb zelf ook wel eens op de verkeerde verdieping gestaan me af te vragen waarom ik de deur niet openkrijg :flushed:

Weet iemand of de bloesemtuin in Amsterdam nog het bezoeken waard is morgen? Of ligt alles al op de grond

Lekker ! Geniet ervan

1 like

Ik word gestoord van die achterlijke kat. Dat ik gisteren om 4 uur thuis was, wil niet zeggen dat je me nu rond dat tijdstip mag wakker maken.

1 like

ik heb over 25 min een sollicitatiegesprek maar heb er niet echt een goed gevoel bij. ben heel benieuwd haha

8,5 zelfs al, zijn in oktober 2010 gestart. Ik vond het echt een prachtige musical, zou zo nog eens willen.

2 likes

Ik ben in slaap gevallen met mijn make-up en het zit er echt nog mooi op! Zelfs mijn blush haha.

9 likes

Ik zat in een app groep om iets af te spreken en ik kan niet mee op de datum wat afgesproken was, en nu ben ik direct verwijderd uit de groep. Dan niet joh, ga ik volgende keren ook niet mee :+1:t2:

1 like

Ook best wel sneu dat de huizenmarkt waar zij woont blijkbaar zo fucked up is dat ze niet een appartement kan betalen waar ze wel met katten kan wonen.

3 likes

Moest lang zoeken tot een reactie daar over zag, verder vinden veel het vooral fantastisch?

1 like

De zon schijnt :heart_eyes:

5 likes

Jaaa ik ben zo blij :raised_hands:t2:

1 like

ja horeca! woon in het buitenland en dit hotel is al dicht vanwege seizoenssluiting dus die vrouw kon alleen vandaag nog want ze ging gelijk na het gesprek op vakantie!

1 like

Ik ook!! Ik ga zo boodschappen doen en dan lekker buiten zitten :blush:

1 like

Hoe was de date?! En wat hebben jullie met eten gedaan uiteindelijk?

Buiten zitten? Zon? Het is hier hartstikke grijs :pensive:

Verbazingwekkend genoeg helemaal vol! Dacht ook echt dat heel NL hem toch al gezien moet hebben
 maar blijkbaar nog niet!

1 like

Goede reden om even niks in het huishouden te doen toch?

1 like