Wat je even kwijt wilt #19

Ja, ik heb de hele ochtend opeenvolgende realisaties dat ik voor al mijn activiteiten WiFi nodig heb :sweat_smile:

1 like

Heb je toevallig T-Mobile? Die hebben nu voor 3 euro 24 uur onbeperkt data, dan zou je je telefoon als hotspot kunnen gebruiken

1 like

Ah jammer. Ik hoop dat het snel opgelost is!

In mijn familie zijn er meerdere mensen die niet tegen aarbeien kunnen. Ik krijg bijv bultjes op mn tong. Maar wat bij ons allemaal helpt is het eerst wassen met warm water. Daarna koud afspoelen (anders is t vies :stuck_out_tongue_winking_eye: ). Mijn oma zegt dan dat de ‘brand’ eruit is.

Geen idee of deze tip inmiddels is gegeven, ben nog aan het bijlezen :grimacing:

3 likes

:frowning:

Kom naar Brabant!

15 likes

Wo is dit nu?
Ik moet dan denk maar mijn zomer hardlooppakkie al aan

1 like

Dit is nu ja. En dan zit ik al deels in de schaduw om niet te verbranden

:heart_eyes::heart_eyes:

Sorry voor het jaloers maken, ik ga genieten vandaag

2 likes

Lekker, dat doe je goed

1 like

En @Vergeetmenietje, ik zat juist te denken om een kledingrek te kopen ipv een kledingkast haha. Ik vind mijn kast lelijk en vind een rek wel leuk staan. Maar ik woon in een studio en ben bang dat mijn kleding naar eten gaat ruiken. Hebben jullie veel last van stof op je kleding? Wat zijn voor jullie de redenen om een kast te willen ipv een kledingrek?

1 like

Haha mijn vriend zegt altijd tegen mij dat ik vast alleen kinderen wil om lammetjes te kunnen gaan kijken bij alle kinderboerderijen in het voorjaar :grimacing:

4 likes

Ik vind het altijd vreemd als mensen hun vriend/vriendin onaangekondigd meenemen. En ik kan me voorstellen dat hij het niet echt waardeert.

2 likes

Ik was vanmorgen gaan hardlopen en nu moet ik me echt klaar gaan maken want ik moet zo weg, maar mijn zweethoofd is here to stay blijkbaar :joy: Zo kan ik toch geen make-up op doen…

Zag net een jonge baby met oorbellen. Ik ben daar zo op tegen.

20 likes

Ik ga zo in de tuin bezig en nu voel ik mij vet volwassen haha. :rofl:

6 likes

Hebben jullie al blote benen vandaag? Ik ging net in mijn jurkje boodschappen doen en iedereen had een lange broek aan. Die eerste dagen met blote benen vind ik altijd zo onwennig voelen.

Ik ga zo jam maken van de kumqat’s in mijn boompje, dus ik doe je na, hahaha

3 likes

Nog niet komt omdat er nu nog geen zon in mijn tuin is. Straks ga ik ergens lunchen en dan doe ik wel gewoon blote benen. Eindelijk weer😍

1 like

Heerlijk dit weer maar fucking hell mn hooikoorts :sob::sob:

3 likes

We hebben net een nestje met mereltjes in de tuin gevonden. :heart_eyes::heart_eyes:

52 likes

1000000% mee eens. Ik vind echt dat je een kind zelf moet kunnen laten kiezen of ze zoiets willen hebben… En ik vind het vaak ook nog best tokkie eruit zien een baby met oorbellen in. :zipper_mouth_face:

22 likes