Vriendinnen van mijn zusje willen een baby shower voor haar organiseren. En het gaat allemaal zo dom en onlogisch 🤦
Ze willen haar een uurtje uit haar huis hebben, stelt ééntje voor om haar bij haar op de koffie te vragen. Ze woont 45 min bij mijn zusje vandaan…
Mijn vriend noemde net een eendenbek een vleeslepel
Ik heb net een restje geraspte kaas los opgegeten omdat ik trek had en niks anders meer in huis had. Spannende zaterdag wel.
Ik ben alleen thuis en er werd net een sleutel in mijn slot gestoken en heel lang geprobeerd om de deur open te krijgen. Het huis is hiervoor van mensen geweest die o.a. in drugs handelden e.d. Gister werd er ook al aangebeld en wou iemand (die er niet nuchter uitzag) al zo naar binnen stappen toen ik de deur open deed. Gelukkig zijn de sloten vervangen, maar toch vind ik het kut. Helemaal nu ik alleen ben. En ik was zo moe en nu kan ik natuurlijk niet meer slapen. Kat ging ook heel gek miauwen na de tijd… bah. En ik durf ook niet een kijkje te nemen.
Oh wow, kan het me voorstellen. Wat schrikken! Is er ergens een persoon of organisatie waar je hier een melding van kan maken? Dit is echt niet prettig.
Ik ben net thuis van Soldaat van Oranje en ben echt helemaal impressed. Wat een verhaal en wat een show. Snap nu dat ‘ie al 7 jaar draait.
Dit is zo herkenbaar… behalve dan het eten niet binnen houden… glutenallergie is kut.
Is goed gegaan!
Krijg nu langzaam aan gevoel terug en ik ga even op pijnstillers leven de komende dagen.
Werd net wakker van de pijn. Gvd wat doet dat zeer
Sorry, misschien ben ik heel moe en begrijp ik het verkeerd, of heb ik iets gemist, maar je hebt een vriend naast je man? (Dit is geen waardeoordeel, maar oprecht een vraag over wat je bedoelt, haha). Of bedoel je dat jij en je man/vriend afzonderlijk van elkaar een weekend weg gaan?
Ik ga het wel aankaarten bij de woningbouw nu je het zo zegt inderdaad! Slaap zo niet heel prettig inderdaad… en wil me ook veilig voelen zonder mijn vriend naast me. Huis stond al sinds februari leeg en zit er pas sinds eind maart in, en nog mensen aan de deur…
Oh dit zou ik ook echt kut vinden. Vandaag werd er bij mij 8x hard aangeklopt en ik dacht toen al ‘welke maniak doet nou zoiets’.
Maar woon je in een flat/appartementencomplex waar deuren erg op elkaar lijken? Misschien was iemand aangeschoten en was die per ongeluk bij de verkeerde deur beland? Heb zelf ook wel eens op de verkeerde verdieping gestaan me af te vragen waarom ik de deur niet openkrijg
Weet iemand of de bloesemtuin in Amsterdam nog het bezoeken waard is morgen? Of ligt alles al op de grond
Lekker ! Geniet ervan
Ik word gestoord van die achterlijke kat. Dat ik gisteren om 4 uur thuis was, wil niet zeggen dat je me nu rond dat tijdstip mag wakker maken.
ik heb over 25 min een sollicitatiegesprek maar heb er niet echt een goed gevoel bij. ben heel benieuwd haha
8,5 zelfs al, zijn in oktober 2010 gestart. Ik vond het echt een prachtige musical, zou zo nog eens willen.
Ik ben in slaap gevallen met mijn make-up en het zit er echt nog mooi op! Zelfs mijn blush haha.
Ik zat in een app groep om iets af te spreken en ik kan niet mee op de datum wat afgesproken was, en nu ben ik direct verwijderd uit de groep. Dan niet joh, ga ik volgende keren ook niet mee
Ook best wel sneu dat de huizenmarkt waar zij woont blijkbaar zo fucked up is dat ze niet een appartement kan betalen waar ze wel met katten kan wonen.