Moest lang zoeken tot een reactie daar over zag, verder vinden veel het vooral fantastisch?
De zon schijnt
Jaaa ik ben zo blij
ja horeca! woon in het buitenland en dit hotel is al dicht vanwege seizoenssluiting dus die vrouw kon alleen vandaag nog want ze ging gelijk na het gesprek op vakantie!
Ik ook!! Ik ga zo boodschappen doen en dan lekker buiten zitten
Hoe was de date?! En wat hebben jullie met eten gedaan uiteindelijk?
Buiten zitten? Zon? Het is hier hartstikke grijs
Verbazingwekkend genoeg helemaal vol! Dacht ook echt dat heel NL hem toch al gezien moet hebben… maar blijkbaar nog niet!
Goede reden om even niks in het huishouden te doen toch?
Ja, ik heb de hele ochtend opeenvolgende realisaties dat ik voor al mijn activiteiten WiFi nodig heb
Heb je toevallig T-Mobile? Die hebben nu voor 3 euro 24 uur onbeperkt data, dan zou je je telefoon als hotspot kunnen gebruiken
Ah jammer. Ik hoop dat het snel opgelost is!
Oh creepy! Er werd vannacht om 4:30 ook bij ons aangebeld opeens en dan ben ik ook echt direct klaarwakker en kan ik niet meer slapen. Terwijl het wss gewoon een dronken persoon was die lollig wilde doen
In mijn familie zijn er meerdere mensen die niet tegen aarbeien kunnen. Ik krijg bijv bultjes op mn tong. Maar wat bij ons allemaal helpt is het eerst wassen met warm water. Daarna koud afspoelen (anders is t vies ). Mijn oma zegt dan dat de ‘brand’ eruit is.
Geen idee of deze tip inmiddels is gegeven, ben nog aan het bijlezen
Wo is dit nu?
Ik moet dan denk maar mijn zomer hardlooppakkie al aan
Dit is nu ja. En dan zit ik al deels in de schaduw om niet te verbranden
Sorry voor het jaloers maken, ik ga genieten vandaag
Lekker, dat doe je goed
En @Vergeetmenietje, ik zat juist te denken om een kledingrek te kopen ipv een kledingkast haha. Ik vind mijn kast lelijk en vind een rek wel leuk staan. Maar ik woon in een studio en ben bang dat mijn kleding naar eten gaat ruiken. Hebben jullie veel last van stof op je kleding? Wat zijn voor jullie de redenen om een kast te willen ipv een kledingrek?
Haha mijn vriend zegt altijd tegen mij dat ik vast alleen kinderen wil om lammetjes te kunnen gaan kijken bij alle kinderboerderijen in het voorjaar