Wat je even kwijt wilt #19

Ik vind het altijd vreemd als mensen hun vriend/vriendin onaangekondigd meenemen. En ik kan me voorstellen dat hij het niet echt waardeert.

2 likes

Ik was vanmorgen gaan hardlopen en nu moet ik me echt klaar gaan maken want ik moet zo weg, maar mijn zweethoofd is here to stay blijkbaar :joy: Zo kan ik toch geen make-up op doen

Zag net een jonge baby met oorbellen. Ik ben daar zo op tegen.

20 likes

Ik ga zo in de tuin bezig en nu voel ik mij vet volwassen haha. :rofl:

6 likes

Hebben jullie al blote benen vandaag? Ik ging net in mijn jurkje boodschappen doen en iedereen had een lange broek aan. Die eerste dagen met blote benen vind ik altijd zo onwennig voelen.

Ik ga zo jam maken van de kumqat’s in mijn boompje, dus ik doe je na, hahaha

3 likes

Nog niet komt omdat er nu nog geen zon in mijn tuin is. Straks ga ik ergens lunchen en dan doe ik wel gewoon blote benen. Eindelijk weer😍

1 like

Heerlijk dit weer maar fucking hell mn hooikoorts :sob::sob:

3 likes

We hebben net een nestje met mereltjes in de tuin gevonden. :heart_eyes::heart_eyes:

52 likes

1000000% mee eens. Ik vind echt dat je een kind zelf moet kunnen laten kiezen of ze zoiets willen hebben
 En ik vind het vaak ook nog best tokkie eruit zien een baby met oorbellen in. :zipper_mouth_face:

22 likes

Godsamme zeg
 Schil zn kiwi! Dat zal hem leren.

16 likes

Mega irritant. Heb je een overvol restaurant met veelal suuuuper enthousiaste gasten, maar niemand die daarovereen review achterlaat online. En dan is er een azijnpisser die het dan wel nodig vind om iets achter te laten (geen opbouwende kritiek of iets waarmee je kan, gewoon even zeiken), zo onterecht en flauw altijd. En dan niks zeggen bij het weggaan, echt zég het dan :roll_eyes:

3 likes

Ja in Nederland zijn het ook vaak de tokkies die het laten zetten vind ik. :speak_no_evil: In Spanje is het een uitzondering als je babydochter geen oorbellen heeft.

1 like

Dit weer is zo fijn alleen ik ben echt zo aan het huilen en snotteren van de hooikoorts :sweat_smile: Echt sexy.

Ik heb hier zo gĂȘnant veel eten op Mn bed geparkeerd, een nieuwe rupauls dragrace aan, deuren naar Mn balkon wagenwijd open, chillend op bed.

Ik ben tevreden, wel een beetje brak maar net Subway gehaald dus het viel mee en dit was de eerste keer uitgaan zonder roken en miste het echt geen seconde.

17 likes

God wat heb ik gelachen vanmorgen. Er stond zo’n notificatie van Google photos met: ‘Rediscover this day’. En toen zag je zo’n foto die ik van mezelf gemaakt had waar ik heel neutraal/chagrijnig kijk. Dus ik keek daar eerst niet echt naar maar toen hoorde ik mijn vriend er om lachen, en besefte ik me hoe droog dat was. Dus ik klik erop. Staat er nog een foto bij waar ik een foto van mijn tong maak (had toen een soort tong infectie). Dus je ziet die chagrijnige kop, en daarnaast een foto van mij met mijn tong helemaal uit mijn bek. Met daarnaast zo’n tekstje van:’ Relive your memories’, of zoiets. Dus mijn vriend en ik waren echt al aan het schateren, klik ik verder, staat er als laatst nog een foto van een salade bij. Nouuuu je kon me opvegen hoor echt denk dat ik jaren niet zo hard heb gelachen :joy:. Mijn vriend ook zo:’ Wow, wat een dag was dat zeg! Echt een om niet te vergeten!’. Wou het eigenlijk op Instagram stories ofzo neerzetten maar dan denk ik dan zien mensen me weer als een fucking weirdo.

26 likes

Heb je ook goed over nagedacht of niet :joy:

Hema! Alhoewel die dan waarschijnlijk ook niet open is?

Hahah ja dat zou ook goed kunnen hoor! Alles lijkt hier wel ontzettend op elkaar. Al woon ik wel meteen na de gezamenlijke trap in het eerste huis. Zou zomaar ook wel eens een vergissing kunnen zijn :joy: gelukkig niks gebeurd. Verkeerde verdieping zou me zelf ook kunnen overkomen hahaha dus dat is ook nog een mogelijkheid inderdaad.

Etos, kruidvat ook niet open? Ook niet ergens een Hema op het station?