Heb ik hier een ‘buiten’ voor nodig of kan het ook in de vensterbank?
Leuk joh die gps wijzigingen. Ben dus mooi gebeld door mijn werk. Gelukkig ligt de verantwoordelijkheid nu bij het eerste aanspreekpunt. Dat scheelt wel. Ik hoef ook niet veel voor te doen, maar toch ben je in je hoofd er mee bezig.
Ik ga zo mijn collega bellen voor een update en anders ga ik zo naar vrienden
HALLO, we hebben een moestuintopic he.
Ik heb vandaag gezegd dat ik iemand niet kon overnemen met werk. Ik zit nu heerlijk te genieten op een terrasje.
Sorry hoor maar heb genoeg op mooie dagen gewerkt kan nu eindelijk eens genieten.
Lidl heeft ook vaak kleintjes. Weet niet of dat het hele jaar door is van alle varianten.
Action?
Is bij ons de enige winkel die wel koopzondag heeft
Oh my god. Our planet is niet een leuke natuurdocumentaire. Our planet is een reality check waar ik in ieder geval niet op voorbereid was. Het einde van de 2e aflevering
Ik voel me echt naar (hoesten, verkouden, pijn overal, koud) terwijl het super mooi weer is en ik moet studeren en ik vanavond iets leuks ga doen met vrienden. Hoop dat het snel over gaat😭
Ik lig op het strand een boekje te lezen maar wil eigenlijk over een uurtje bij een strandtentje gaan zitten werken. Nu is het best wel druk vandaag en vraag ik me af of het niet eigenlijk aso is om ergens een tafeltje best lang bezet te houden in m’n eentje? Ik bestel natuurlijk wel minimaal twee drankjes in de 2/3 uur dat ik er ga zitten maar toch? Hoe kijken jullie daar tegenaan haha.
Daar heb je wel een punt!
Ja dat bedoel ik met het einde vd de afl Kukelen is nogal een understatement
Ik heb nu al geen zin meer in de tuin want het is zo’n bende. Raakte net aan de praat met 2 buren en die vroegen of ik een biertje wil, naja nee haha maar ik ga zo wel even gezellig met ze chillen. Leuk dat ik buren heb die elkaar opzoeken. Ik had de buurvrouw 2 maanden terug al gezegd dat ik keertje langs zou komen… Oeps.
Ik ga morgen vroeg opstaan en dan ga ik de hele dag wel even bezig met de tuin.
Ik wilde oude studieboeken verkopen… maar zag dat ik er via bol.com - € 0.50 op verdien
Die gaan lekker naar de kringloop en anders weg.
Ik ben mijn plafond aan het schilderen en vraag me echt af hoe schilders dit kunnen volhouden
Ik heb geen zin om vanavond te werken ik haat mijn lefe
https://www.ad.nl/waterweg/masturberende-man-in-vlaardingen-opgepakt-aan-de-trekkade~ab8c80b5d/
HAHA
Awww. Ik zit in de tuin een boek te lezen en hoor de buurman: “Have you ever had carrotcake? Do you want to make one? You and I?” Tegen zijn vriendin/vrouw. CUTE.
Voor de tweede keer in twee maanden op m’n zonnebril gaat zitten GVD kost me bakken met geld dit
Haha herkenbaar hoor! We hebben de afgelopen maand steeds gehad dat wij naar mensen toe zijn gegaan en dat is dan echt te merken aan het huishouden
Bij volwassenen die het nooit gehad hebben (hoewel die kans wel vrij klein is als hij in Nederland is opgegroeid) kun je een vaccin als profylaxe geven binnen 5 dagen na contact met een besmet kind. Ik weet niet precies sinds wanneer je kind blaasjes heeft, maar misschien is morgen bij je eigen huisarts ook nog vroeg genoeg?
Volwassenen hebben meer kans op een longontsteking als complicatie en de schade die het virus dan aanricht in je longen is onomkeerbaar, dat is een reden om te vaccineren.