Wat je even kwijt wilt #19

:bird:

2 likes

Ik ben een paar dagen weggeweest en ik kwam gisterenmiddag pas rond vier uur thuis, ik heb toen boodschappen gedaan en gekookt en 's avonds ben ik (heel spontaan, stond absoluut niet in de planning) voor het eerst in tijden uit geweest :scream:
Eigenlijk wilde ik gewoon een nacht goed slapen (dat lukt me op zondag sowieso nooit) maar ik was veel te laat thuis en ik heb amper geslapen en voor het eerst in tijden wat te veel gedronken :sob:
Maar nu heb ik zoveel gedaan vandaag dat ik hoop dat ik toch nog lekker kan slapen vanavond.

Ik was bij de opening van een winkeltje en Sanne Vogel was daar ook. Maar ik moest niezen en nu hoor je me op de achtergrond van een van haar instastories. Voel me echt famous.

61 likes

Ik heb voor 1 persoon sushi besteld en kreeg 4 paar stokjes en 4 keer saus, dachten ze nou echt dat dit voor 4 personen was?

7 likes

Huh al mn matches zijn ineens weg op tinder krijg nou tiete

Daar baal ik van

Heb speciaal die story bekeken om jouw nies te horen…

22 likes

En en en wat vond je? :cool:

4 likes

In ieder geval geen aangeleerde “schattige” nies!

11 likes

Neee ik ging er helemaal voor hoor! Was wel lastig want ik had twee handen vol én stond naast de bar (waar glazen drank klaarstonden), dus ik moest me binnen een split second omdraaien en in mijn elleboog niezen.

5 likes

Dit hoor ik er wel in terug ja.

9 likes

Kan vaak wel op de site van de maatschappij waarmee je zou gaan vliegen! Dus zou even googlen op “maatschappij + annuleren”. Kan zijn dat je wel kans maakt om belastingen terug te krijgen.

Zoveel leuke plannen voor dit weekend en alles is helemaal anders gelopen en nu is/was het één groot kut weekend :sob: Wil er verder eigenlijk niks over kwijt, maar wow wat voel ik me slecht, kan alleen maar huilen :frowning:

2 likes

Wat ontzettend naar. Ik hoop dat je t snel van je af kunt zetten en met frisse moed de nieuwe week weer kunt beginnen. Knuffel.

1 like

Ah wat rot zeg! :frowning:
Dikke knuffel, hopelijk kun je toch nog een beetje ontspannen vanavond

1 like

Mag ik je een tip geven? Maak een soort houder van karton oid waar je de camera in kunt hangen, en tape die aan het plafond. Minder kans op ongelukken.

(Vraag me aub niet waar ik deze kennis vandaan heb. Iets met een vriendje van vroeger dat ik nogal vaak bepaalde foto’s stuurde. Op gegeven moment word je pro.)

7 likes

Ik heb voor t eerst gemealprept (is een woord toch). En nu heb ik dus voor minstens 1 week eten in de vriezer en koelkast.
Nu al rust, doordat ik de hele week niet hoef te bedenken wat ik ga eten (of ja dat ik altijd iets achter de hand heb). Moet ik vaker doen.

En verder heb ik vanmiddag lekker buiten gelezen. En geprobeerd om alle moeilijke dingen in t leven ff te vergeten, wat tot nu toe redelijk gelukt is, toen t niet meer lukte ben ik gaan opruimen en douchen en nu gaat t weer beter gelukkig.
Tot zover mijn dag en gedachten.

12 likes

Dit hoef je niet per se door te geven, airlines gaan altijd uit van een bepaald percentage ‘no show’, mensen zoals jij dus. Als wel iedereen zou komen, zou het vliegtuig overboekt zijn

;( hoop dat het allemaal oke is :kissing_heart:

Zou inderdaad ook maar even bellen dan! Zijn vaak ook snel op social media :slight_smile:

1 like

Ik heb net iemand een berichtje gestuurd waaruit blijkt dat ik zin in hem heb, maar hij reageert niet! Nu voel ik mezelf een sukkel.