Wat je even kwijt wilt #19

Ik heb heel laag geboden op een tv meubel en nou mag ik het gewoon hebben voor die prijs :ok_hand:

13 likes

Ik wilde dit weekend in de tuin werken, maar werd dus gebeld door werk.
Omdat ik maar 3 uur heb gewerkt krijg ik die uren niet terug. Zit zo in mijn contract, super stom. Is wel mijn mooie zonnige zondag.

Ik zag net een fragment van RTL nieuws over kinderen die soms dagelijks wel zes uur lang naar tablet/telefoonschermpjes staren. En daar schrok ik toch best van. Ik moet zeggen, ik ben er zelf ook schuldig aan geweest, het eindeloos op mijn telefoon zitten. Gelukkig ben ik tot de conclusie gekomen, dat ik door al dat gescroll op FB en Insta, zinloze YT filmpjes kijken, mijn tijd zat te verdoen.

Dus heb ik op een dag alle apps, Insta, FB, Youtube, Snapchat, verwijderd. Achteraf gezien een nogal radicale beslissing. Het is inmiddels alweer haast 4 maanden geleden dat ik dit gedaan heb… en wat voel ik me er goed bij!

Ik heb mijn schermtijd drastisch veranderd, van 4-5 uur per dag, naar hooguit een halfuurtje. Ik wil even zeggen, dat ik daar toch een beetje trots op ben :see_no_evil:

49 likes

Wauw super goed, ik moet dit ook echt gaan doen! Maar hoe beperk je je forumtijd haha?

Doet de H&Mapp het bij jullie? Kan er al de hele middag niet op :expressionless:

2 likes

Wat superknap van je! Ik heb op mijn iphone een tijdslimiet ingesteld voor instagram (15 min per dag), daarvoor bleef ik ook doelloos scrollen!

Ik vind het ook schrikbarend dat kinderen zoveel achter een scherm zitten, ik zie het ook al bij mijn neefjes… die zijn nog maar 2 jaar oud en iedere dag worden ze uren voor de tv/youtube gezet…

1 like

Godver kutlichaam.

Mm lucht wel op dit

1 like

Ik heb zo’n hekel aan de zondag avond

4 likes

Hahaha. Nee, als je een bepaalde activiteit je amuseert, dan moet je vooral ermee doorgaan! Zodra je merkt dat het energie opslurpt en dat het ten koste gaat van je humeur, dan is het tijd om de stekker eruit te trekken. Maar ik lees dat dat bij jou niet het geval is, gelukkig! :joy: Welk spel heb je gespeeld?

3 likes

Ik ben een weekend in Maastricht geweest met mijn vriend en het was zo fijn en leukkk nu kapot van de 45000 stappen

20 likes

Ja, forumtijd beperken blijft inderdaad wel een dingetje :joy::joy: Ik heb op mijn internet een tijdslimiet gezet van een halfuur. Daar zit ik vandaag, door dit te posten, wel iets overheen (oeps), maar het is voor een goed doel, want ik zit hier met een big smile te typen.

4 likes

Iemand een idee wat je aan doet bij 17 graden maar wel 80% kans op regen? Of voor Antwerpen de aankomende dagen? Please help a sister out haha

Wtf mijn buurman is nu aan het boren om 10 uur op een zondagavond? Ik schrok me helemaal de tyfus. En ik vond mezelf laatst al een beetje asociaal toen ik om 9 uur nog ging stofzuigen…

Misschien is dit z’n wraakactie

10 likes

Hoe maken jullie je toetsenbord schoon?
Mijn laptop is echt smerig. Niet de toetsen zelf maar vooral daartussen.

Met een make-up doekje

1 like

Hahaha oh goed dat je het zegt! Maar bij mij is het ook meer aangekoekt. Misschien moet ik het met een tandenborstel ofzo doen.

De jongen die mijn vloer aan het leggen was, appte vandaag dat er een mierennest onder mijn oude vloer lag en dat ik even mierenpoeder moest halen. Vond het echt kut om te doen… door deze film vooral

afbeelding

12 likes

Nou ik vind mijn kledingrek rommelig ogen, vandaar, wil meer rust in mijn slaapkamer haha. Stof vind ik heel erg meevallen, ligt er misschien ook aan of je de kleding regelmatig draagt maar ook kledingstukken die ik zelden draag zijn niet stoffig :blush:.

1 like

Ik heb dit eerder ook willen doen bij KLM, maar volgens mij kan/hoeft dit niet…

Eindelijk bijna thuis na een wereldreis vanuit Zuid-Limburg. Ik heb mijn kitty gemist hoop dat ze nog leeft :frown: liet haar echt met pijn in mijn hart achter gisterenochtend.

1 like