Action? Ben bij aan het lezen, dus misschien wel te laat.
Meer mensen hier die de Ronde van Vlaanderen aan het kijken zijn? Holy shit wat een koers
We hebben gisteren de verjaardag van mn moeder gevierd. Het was zo fijn met haar naaste vrienden en familie. En iedereen was zo lief, met mooie woorden voor mn moeder en ons (mn zussen & ik). We hebben veel meegemaakt de afgelopen jaren en mijn moeder is zo sterk geweest in die tijd dus ik vind het heel fijn dat ze zoān leuke verjaardag heeft gehad en dat iedereen zo lief over haar spreekt
Ik wilde vandaag eens een dagje werken⦠doet het internet het niet. Ik dacht oh dat trekt wel bij begin van de middag. Maar nee het is nog steeds bezig!
Geen geld vandaag maar wel een fijn zonnetje.
Ook lekker
Ik zit in een appgroep waar alleen gifjes gepost mogen worden en het is echt een verrijking van mijn leven.
Barbecueƫn is zo leuk. Ook al eet ik weinig vlees, gewoon al die verschillende hapjes, een drankje erbij, en toch zo relaxed en gemoedelijk want het is gewoon in iemands tuin. Geniet ervan!
Heerlijk, mijn bff en ik zijn daar zelfs te lui voor maar dan appen we gewoon hele random emojis. Dus ons gesprek loopt dan ongeveer zo: gewoon de meest random Emojis ever plaatsen totdat we weer wat te melden hebben aan elkaar. Ik gebruik zelf vaak de duif maar die kon ik zo snel op deze android niet vinden. En ja wel iig altijd de poep emoji als je poept.
Jezus wat verschrikkelijk
Weet iemand waar de Supergaās nu het goedkoopst zijn?
Beslist.nl en dan ff scrollen
Hm ik zie ze niet meer in de webshop. Aan de andere kant zijn ze bij de Bijenkorf maar 8⬠duurder
Er stond een grote pot thee in de keuken met het theezakje er nog in. Dus ik keek op het lipje en daar stond op: āafslank theeā Dus toen dacht ik al: āā
Dus net tijdens het avond eten zat mijn moeder met zoān kop thee naast haar eten. Maarrrr na het eten nam ze als toetje aardbeien en je zag ze amper liggen omdat ze er zo veel slagroom overheen had gespoten.
Toen dacht ik helemaal: āā
Ergens vind ik het wel grappig.
Ik ben een paar dagen weggeweest en ik kwam gisterenmiddag pas rond vier uur thuis, ik heb toen boodschappen gedaan en gekookt en 's avonds ben ik (heel spontaan, stond absoluut niet in de planning) voor het eerst in tijden uit geweest
Eigenlijk wilde ik gewoon een nacht goed slapen (dat lukt me op zondag sowieso nooit) maar ik was veel te laat thuis en ik heb amper geslapen en voor het eerst in tijden wat te veel gedronken
Maar nu heb ik zoveel gedaan vandaag dat ik hoop dat ik toch nog lekker kan slapen vanavond.
Ik was bij de opening van een winkeltje en Sanne Vogel was daar ook. Maar ik moest niezen en nu hoor je me op de achtergrond van een van haar instastories. Voel me echt famous.
Ik heb voor 1 persoon sushi besteld en kreeg 4 paar stokjes en 4 keer saus, dachten ze nou echt dat dit voor 4 personen was?
Huh al mn matches zijn ineens weg op tinder krijg nou tiete
Daar baal ik van
Heb speciaal die story bekeken om jouw nies te horenā¦
En en en wat vond je?
In ieder geval geen aangeleerde āschattigeā nies!