Wat je even kwijt wilt #19

Neee ik ging er helemaal voor hoor! Was wel lastig want ik had twee handen vol én stond naast de bar (waar glazen drank klaarstonden), dus ik moest me binnen een split second omdraaien en in mijn elleboog niezen.

5 likes

Dit hoor ik er wel in terug ja.

9 likes

Kan vaak wel op de site van de maatschappij waarmee je zou gaan vliegen! Dus zou even googlen op “maatschappij + annuleren”. Kan zijn dat je wel kans maakt om belastingen terug te krijgen.

Zoveel leuke plannen voor dit weekend en alles is helemaal anders gelopen en nu is/was het één groot kut weekend :sob: Wil er verder eigenlijk niks over kwijt, maar wow wat voel ik me slecht, kan alleen maar huilen :frowning:

2 likes

Wat ontzettend naar. Ik hoop dat je t snel van je af kunt zetten en met frisse moed de nieuwe week weer kunt beginnen. Knuffel.

1 like

Ah wat rot zeg! :frowning:
Dikke knuffel, hopelijk kun je toch nog een beetje ontspannen vanavond

1 like

Mag ik je een tip geven? Maak een soort houder van karton oid waar je de camera in kunt hangen, en tape die aan het plafond. Minder kans op ongelukken.

(Vraag me aub niet waar ik deze kennis vandaan heb. Iets met een vriendje van vroeger dat ik nogal vaak bepaalde foto’s stuurde. Op gegeven moment word je pro.)

7 likes

Ik heb voor t eerst gemealprept (is een woord toch). En nu heb ik dus voor minstens 1 week eten in de vriezer en koelkast.
Nu al rust, doordat ik de hele week niet hoef te bedenken wat ik ga eten (of ja dat ik altijd iets achter de hand heb). Moet ik vaker doen.

En verder heb ik vanmiddag lekker buiten gelezen. En geprobeerd om alle moeilijke dingen in t leven ff te vergeten, wat tot nu toe redelijk gelukt is, toen t niet meer lukte ben ik gaan opruimen en douchen en nu gaat t weer beter gelukkig.
Tot zover mijn dag en gedachten.

12 likes

Dit hoef je niet per se door te geven, airlines gaan altijd uit van een bepaald percentage ‘no show’, mensen zoals jij dus. Als wel iedereen zou komen, zou het vliegtuig overboekt zijn

;( hoop dat het allemaal oke is :kissing_heart:

Zou inderdaad ook maar even bellen dan! Zijn vaak ook snel op social media :slight_smile:

1 like

Ik heb net iemand een berichtje gestuurd waaruit blijkt dat ik zin in hem heb, maar hij reageert niet! Nu voel ik mezelf een sukkel.

Ik heb heel laag geboden op een tv meubel en nou mag ik het gewoon hebben voor die prijs :ok_hand:

13 likes

Ik wilde dit weekend in de tuin werken, maar werd dus gebeld door werk.
Omdat ik maar 3 uur heb gewerkt krijg ik die uren niet terug. Zit zo in mijn contract, super stom. Is wel mijn mooie zonnige zondag.

Ik zag net een fragment van RTL nieuws over kinderen die soms dagelijks wel zes uur lang naar tablet/telefoonschermpjes staren. En daar schrok ik toch best van. Ik moet zeggen, ik ben er zelf ook schuldig aan geweest, het eindeloos op mijn telefoon zitten. Gelukkig ben ik tot de conclusie gekomen, dat ik door al dat gescroll op FB en Insta, zinloze YT filmpjes kijken, mijn tijd zat te verdoen.

Dus heb ik op een dag alle apps, Insta, FB, Youtube, Snapchat, verwijderd. Achteraf gezien een nogal radicale beslissing. Het is inmiddels alweer haast 4 maanden geleden dat ik dit gedaan heb… en wat voel ik me er goed bij!

Ik heb mijn schermtijd drastisch veranderd, van 4-5 uur per dag, naar hooguit een halfuurtje. Ik wil even zeggen, dat ik daar toch een beetje trots op ben :see_no_evil:

49 likes

Wauw super goed, ik moet dit ook echt gaan doen! Maar hoe beperk je je forumtijd haha?

Doet de H&Mapp het bij jullie? Kan er al de hele middag niet op :expressionless:

2 likes

Wat superknap van je! Ik heb op mijn iphone een tijdslimiet ingesteld voor instagram (15 min per dag), daarvoor bleef ik ook doelloos scrollen!

Ik vind het ook schrikbarend dat kinderen zoveel achter een scherm zitten, ik zie het ook al bij mijn neefjes… die zijn nog maar 2 jaar oud en iedere dag worden ze uren voor de tv/youtube gezet…

1 like

Godver kutlichaam.

Mm lucht wel op dit

1 like

Ik heb zo’n hekel aan de zondag avond

4 likes

Hahaha. Nee, als je een bepaalde activiteit je amuseert, dan moet je vooral ermee doorgaan! Zodra je merkt dat het energie opslurpt en dat het ten koste gaat van je humeur, dan is het tijd om de stekker eruit te trekken. Maar ik lees dat dat bij jou niet het geval is, gelukkig! :joy: Welk spel heb je gespeeld?

3 likes