Wat je even kwijt wilt #19

Ik ben een weekend in Maastricht geweest met mijn vriend en het was zo fijn en leukkk nu kapot van de 45000 stappen

20 likes

Ja, forumtijd beperken blijft inderdaad wel een dingetje :joy::joy: Ik heb op mijn internet een tijdslimiet gezet van een halfuur. Daar zit ik vandaag, door dit te posten, wel iets overheen (oeps), maar het is voor een goed doel, want ik zit hier met een big smile te typen.

4 likes

Iemand een idee wat je aan doet bij 17 graden maar wel 80% kans op regen? Of voor Antwerpen de aankomende dagen? Please help a sister out haha

Wtf mijn buurman is nu aan het boren om 10 uur op een zondagavond? Ik schrok me helemaal de tyfus. En ik vond mezelf laatst al een beetje asociaal toen ik om 9 uur nog ging stofzuigen…

Misschien is dit z’n wraakactie

10 likes

Hoe maken jullie je toetsenbord schoon?
Mijn laptop is echt smerig. Niet de toetsen zelf maar vooral daartussen.

Met een make-up doekje

1 like

Hahaha oh goed dat je het zegt! Maar bij mij is het ook meer aangekoekt. Misschien moet ik het met een tandenborstel ofzo doen.

De jongen die mijn vloer aan het leggen was, appte vandaag dat er een mierennest onder mijn oude vloer lag en dat ik even mierenpoeder moest halen. Vond het echt kut om te doen… door deze film vooral

afbeelding

12 likes

Nou ik vind mijn kledingrek rommelig ogen, vandaar, wil meer rust in mijn slaapkamer haha. Stof vind ik heel erg meevallen, ligt er misschien ook aan of je de kleding regelmatig draagt maar ook kledingstukken die ik zelden draag zijn niet stoffig :blush:.

1 like

Ik heb dit eerder ook willen doen bij KLM, maar volgens mij kan/hoeft dit niet…

Eindelijk bijna thuis na een wereldreis vanuit Zuid-Limburg. Ik heb mijn kitty gemist hoop dat ze nog leeft :frown: liet haar echt met pijn in mijn hart achter gisterenochtend.

1 like

Ahh ben zo blij, want ik heb een mega mooie mom jeans gekregen van mijn zusje :heart_eyes: Mooie kleding is echt zó goed voor mijn mood :ok_woman::ok_woman::ok_woman: Lekker simpel ben ik ook

16 likes

Haha dit is niet om te lachen, maar je beschrijving :heart_eyes::heart_eyes:

1 like

post-it’s

1 like

Je mag even haten en schelden! Hopelijk slaap je zo wel lekker :kissing_heart:

1 like

Lief, ja heb ik iets te vaak deze momenten maar goed. ik hoop het. Heb alles al geprobeerd om in slaap te komen… maarja.

Een voordeel: ik heb genoeg te bepreken bij mn intake bij dr psycholoog deze week :sweat_smile:

2 likes

Mm dat zou kunnen natuurlijk, wel fijn zou zijn dat ik dat dan ook merk dat ik verder kom :sweat_smile: :heart::heart:

1 like

Ik heb van mijn moeder tientallen zakjes met zaadjes gekregen dus nu ga ik lekker tomaten en courgette en kruiden en sla en alles kweken! Zelfs lavendel zit erbij :smiling_face_with_three_hearts:

12 likes

Ik moest al de hele dag niesen maar het lukte steeds niet en net EINDELIJK. Zou bijna zeggen dat het beter is dan een orgasme. :joy:

2 likes