@fleurdemay @Melman Ja ben ook bang dat het rommelig gaat worden… Verkleuring ben ik niet zo bang voor op de plek waar ik het neer zou willen zetten. Wel fijn dat het niet echt stoffig wordt! Ik ga er nog even over nadenken haha
@Spaarlamp Ja ik ook, maar ik ben nog een bachelor gaan doen. Dat is wel anders dan een master denk ik, hier ben ik wel een van de ouderen. Maar er zijn er genoeg van mijn leeftijd, sowieso is de helft denk ik wel in de twintig als ze beginnen ipv net 18. En ja, dan ben ik wat ouder als ik klaar ben. Maar in mijn werkveld is wat levenservaring ook wel handig, en wij moeten toch tot ons 75e doorwerken dus dat vind ik nog lang genoeg. En ik heb geen vriend en in mijn eentje een huis kopen gaat in deze tijd toch niet lukken dus daar hoef ik me ook niet druk om te maken haha

. Alleen nu zit ik al op werk en ik heb het super druk en het heeft ook niet veel zin om nog te gaan want dan kan ik er 10 minuten ofzo zijn. Maar nu twijfel ik wat ik moet doen want ik heb ook nog geen bericht dat ze me missen. Ik kan nu bellen en zeggen dat ik het vergeten ben. Een mailtje sturen en woensdag verdere uitleg geven want dan heb ik toch een belafspraak. Of gewoon, en dit is mijn lievelingsoptie, niets zeggen totdat iemand erover begint en hopen dat ze niet merken dat ik er niet ben.