Wat je even kwijt wilt #19

Wat een opluchting @spaarlamp :smile:

Onze katten waren vanmorgen met ons meegelopen buiten hun vaste rondje. Ik zei tegen mijn man dat ze zelf wel weer terug zouden lopen. Echter hebben de hele dag de katten niet weer gezien dus toen dochter op bed lag, ben ik een rondje gaan fietsen door de beurt. Lagen ze beiden te wachten bij iemand anders in voortuin. De schuwe kat had het als eerst door en vervolgens kwamen ze beiden hard op me afgerend en was ik net de rattenvanger van hamelen met 2 katten achter me aan te huppelen.

31 likes

Ik probeerde vandaag een spijkerbroek te kopen. Wat een verschrikking, ik paste heeeelemaal niks. Heb wel minstens 20 broeken gepast, maar nee. In één winkel werd me verteld dat “we do not do sizes for fatter people”. Ongelofelijk. En ondertussen zie je zoveel mensen zooooveel spullen kopen en zoveel daklozen op straat, ik kan hier echt niet mee dealen.

4 likes

Ik channel @grace even voor een tip: zaai niet alles tegelijk dan zit je over drie weken met 152 miniplantjes.

7 likes

Wtf wat raar :o Waar woon jij en welke winkel was het??

@Filia @Nidorina ik woon in Engeland, dit was een of andere tweedehands winkel in Londen. 't was echt fucking raar, ik vroeg ook helemaal niet om een grotere maat ofzo? Hij vroeg of iets wat ik gepast had naar wens was en ik zei dat het niet de goede maat was en wilde gewoon de winkel uit, zei hij ineens dit :") fucking weird. Gelukkig sta ik wel sterk genoeg in m’n schoenen dat ik me er niet erg door gekwetst voelde, maar dat maakt het natuurlijk niet okĂ© zoiets te zeggen. Fatphobia is reaaaaal man.

4 likes

Echt een mafkees zeg :S Vind het heel vreemd dat hij dat zomaar zegt.

Vandaag m’n ex gezien om mijn laatste spullen op te halen en zijn spullen die nog bij mij lagen terug te geven. Het was maar heel kort even, het verbaasde me dat ik ĂŒberhaupt binnen mocht komen en het niet aan de deur af moest geven. Enerzijds wel opgelucht dat het zo kort was, anderzijds had ik misschien toch gehoopt dat hij nog laatste woorden voor me zou hebben. Maar misschien ook maar beter zo.

2 likes

Eigenlijk zou ik best graag weer willen studeren, maar dat een opleiding dan 3 of 4 jaar duurt en ik 31/32 ben als ik een diploma heb houdt me zoooooo erg tegen. Zijn er hier meiden die eind 20 zijn en nog een studie zijn gaan doen?

Pfff heb zo’n enorme buikpijn dat ik niet kan slapen

Fuck ik zag net een grote spin in mijn slaapkamer en nu ben ik hem kwijt. :sob:

Al onderweg maar mn werk maar jeeeee het is echt lekker weer :tada:heb blote enkels en spijkerjasje aan, love it!

1 like

Yep! Net dit jaar begonnen aan een tweede opleiding. Ben ongeveer 30 als ik klaar ben.

1 like

Ik ben ook een andere opleiding gaan doen, ik ben met 28 één van de jongste. Het hangt natuurlijk van de opleiding en de vorm af (deeltijd/voltijd), maar ook bij mijn master destijds was ik een jonkie.

1 like

Hmm ik heb 11 dagen vrij gehad, nu moet ik van 8 tot 1 werken en dan ben ik weer 2 dagen vrij.
Maar plannen is heel moeilijk

Meine gute ik zou echt een slechte review schrijven op google maps! Dat lezen veel mensen, dus zal ze leren :angry:

2 likes

@fleurdemay @Melman Ja ben ook bang dat het rommelig gaat worden
 Verkleuring ben ik niet zo bang voor op de plek waar ik het neer zou willen zetten. Wel fijn dat het niet echt stoffig wordt! Ik ga er nog even over nadenken haha

@Spaarlamp Ja ik ook, maar ik ben nog een bachelor gaan doen. Dat is wel anders dan een master denk ik, hier ben ik wel een van de ouderen. Maar er zijn er genoeg van mijn leeftijd, sowieso is de helft denk ik wel in de twintig als ze beginnen ipv net 18. En ja, dan ben ik wat ouder als ik klaar ben. Maar in mijn werkveld is wat levenservaring ook wel handig, en wij moeten toch tot ons 75e doorwerken dus dat vind ik nog lang genoeg. En ik heb geen vriend en in mijn eentje een huis kopen gaat in deze tijd toch niet lukken dus daar hoef ik me ook niet druk om te maken haha

Ik heb gister een dramatische huilende voicememo verstuurd. Echt zo snikkend als een klein kind, zo awkward om terug te luisteren. :sleepy:

Hm ja ik zou ook een bachelor gaan doen en ergens denk ik ja boeie, wat maakt leeftijd nou weer uit. Maarja ben ook op een punt dat ik binnen nu en 5 jaar kinderen zou willen en hoe is dat te combineren met studeren/net afgestudeerd zijn en een baan zoeken. Ik vind het echt lastig, maar wil ook niet over 10 jaar denken “had ik maar
”

Mijn favoriete broek is aan het pillen en ik durf er geen scheermesje overheen te halen :sob:

Ik zou willen dat ik een ochtendmens was i.p.v. een avondmens :sleeping:

8 likes