Mijn telefoon is weg voor reparatie. Nu ben ik stiekem op incognito ingelogd op mijn vriends telefoon. Wilde gewoon even bijlezen. Misschien moet ik afkicken van het forum.
Ik ben toe aan vakantie!
Ik ben altijd zo nieuwsgierig naar wat voor werk of opleiding jullie allemaal doen.
Ja dat is wel een andere situatie. Ik denk dat kinderen krijgen tijdens je studie haast niet kan zonder vertraging op te lopen. Als je dat niet erg vindt is het ook vast wel te combineren. Maar op zich, als je nu begint kan je over 4 jaar klaar zijn, begin 30 is tegenwoordig bijna jong om kinderen te krijgen haha.
Maar ook over 10 jaar is het niet te laat hoor, bij mij op de opleiding zitten meerdere vrouwen met kinderen. Ik weet niet wat je wil doen maar mijn opleiding heeft weinig contacturen dus dat is volgens mij wel goed te combineren voor hen. Maar ja als je eenmaal kinderen hebt, dan heb je natuurlijk minder tijd voor je studie en misschien ook minder geld, terwijl je minder kan werken. En dan moet je nu nog 10 jaar werk doen dat je misschien helemaal niet leuk vindt. Ik heb niet echt een kinderwens dus ik zou als ik jou was dan sowieso nu beginnen, en ik denk dus ook dat dat makkelijker is. Maar het is nooit te laat om (weer) te gaan studeren vind ik, zit ook iemand van 50 bij mij op de opleiding.
Als je het echt niet aandurft heb je ook wel van die apparaten daarvoor, misschien is dat wat? Zijn rond de 10 euro geloof ik.
Ik was vanochtend de eerste op kantoor maar heb nog geen sleutel dus stond buiten te wachten⊠er begint vandaag ook een âsnuffelâ stagiaire (van 15) en hij was ook te vroeg, dus ik stel me vast voor, zegt 'ie âkom jij ook voor de snuffelstage??â Ehmm nee
Ik voel me vandaag echt gelukkig ondanks dat ik straks moet gaan werken en er een drukke periode aankomt. Voelt zo goed na een paar lastige maanden. Nu nog dit gevoel vasthouden!
Wat echt goed werkt is zoân spuitbus met perslucht!
Ik werd wakker en mân pyjamabroek was zeiknat, mân matras en deken ook. Ik dacht dat ik in mân bed geplast had, maar ik was op de kruik gaan liggen en die is toen enorm gaan lekken:â)
Nadat vorig jaar mijn Jip en Janneke mok uit mijn jeugd kapot was gevallen voelde het alsof ik een stukje van mijn jeugd kwijt was. Echter heb ik bij de kringloop een mok van Pluk van de Petteflet gevonden en nu zit ik intens gelukkig daaruit mijn koffie te drinken. In de zon, in mijn eigen nieuwe flat.
Ik kom er net achter dat ik een verplichte trainingsochtend vergeten ben. Ik vond die dagen toch al stom maar spijbelen was ook weer niet mijn bedoeling . Alleen nu zit ik al op werk en ik heb het super druk en het heeft ook niet veel zin om nog te gaan want dan kan ik er 10 minuten ofzo zijn. Maar nu twijfel ik wat ik moet doen want ik heb ook nog geen bericht dat ze me missen. Ik kan nu bellen en zeggen dat ik het vergeten ben. Een mailtje sturen en woensdag verdere uitleg geven want dan heb ik toch een belafspraak. Of gewoon, en dit is mijn lievelingsoptie, niets zeggen totdat iemand erover begint en hopen dat ze niet merken dat ik er niet ben.
- Bellen en zeggen dat je het vergeten bent
- Dommetje spelen en pas iets zeggen als je wat hoort
- Een mailtje sturen met uitleg
0 stemmers
Ik heb een open kast systeem, vergelijkbaar met kleding rek.
Mijn reden is vooral plaatsgebrek voor een gesloten kast. Ik heb een kleine slaapkamer.
Kamer is noordelijk dus geen direct zonlicht! Dat is wel heel belangrijk.
Oké, ik moet belangrijke dingen doen vandaag. Maar ik voel weer eens zoveel weerstand. Hopelijk kan ik aan het eind van de dag zeggen dat het mij gelukt is.
Ik kan nooit iets inschatten. Loop ik weer voor lul in mijn winterjas
Zometeen het verband eraf halen en eens lekker douchen.
Daar ben ik echt aan toe!
Gvd heb ik weer koffie gedronken met een cupje van gister. Whhhhyyyyyyy
Ik had deze hele week gereserveerd om aan mijn artikel te schrijven, maar ik heb zo geen motivatie meer. Zou er het liefst gewoon mee stoppen. Maar als ik dat doe gaat mijn begeleider natuurlijk nooit meer een goed woordje voor me doen bij sollicitaties, dus ik moet doorzetten Ik had nooit moeten instemmen met gratis voor iemand werken.
Apps die op de achtergrond draaien ? Insta bijvoorbeeld, die gebruikt echt veel data. Snapchat ook, Twitter. De fb app ook.
dit kan niet alleen komen door de zoover en het forum. was je toevallig ook een film/serie aan het downloaden/bufferen? of automatisch aan het updaten? om 2 gb te verbruiken met enkel browsen moet je echt wel vele malen langer dan 10 minuten bezig zijn. anders even je provider op fb/twitter/instagram een berichtje sturen, zij kunnen dit ook precies voor je nakijken. En misschien aangeven waar het aan ligt
Haha gadver, hoe smaakt dat?