Wat je even kwijt wilt #19

Lekker met warm weer alle ramen open. Maar ik ruik al de hele tijd een dood dier. Ligt er ergens een muis of vogel te rotten zeker.

@Kaarsgeur Ja niet zo chill, heel weinig koffiesmaak. Maar vind het zo’n vies idee.

Ja ik heb ook geen direct zonlicht dus het kan wel bij mij. Ik heb ook niet zoveel ruimte en ik vind een kast zo massief

1 like

jeetje man hoelang duurt het voordat de belastingdienst mijn verhuizing heeft verwerkt?? Ik wil mijn huursubsidie aanvragen maar mijn nieuwe adres is nog niet bekend

Ik ben thuis aan het werk, ze zijn de tuin aan het bestraten, maar dan voel ik me altijd zo alsof ik spijbel en wil ik laten zien dat ik écht aan het werk ben door dan actief in de gezamenlijke agenda te zijn, een collega te bellen met een kutsmoes om haar maar te kunnen bellen enzo haha. :joy:

4 likes

Geen eigen ervaring, maar ik heb bij mijn studie wel meerdere medestudenten gehad die grofweg 10 jaar ouder waren. Maakte niets uit, zij voelden zich volgens mij ook gewoon op hun gemak. Ligt aan je studie natuurlijk wat voor type studenten er zijn, maar bij ons was het gewoon normaalste zaak van de wereld. Juist mega stoer als je die beslissing maakt!

Lekkere maandag weer hier. De helft is sjaggie.

Ik denk dat ik vannacht verkeerd heb gelegen en iets raars met een spier gedaan heb, want m’n linker schouder doet pijn en ik had gisteren nog nergens last van :cry:

Ik ga effe janken. Neon komt weer terug in de mode.

11 likes

Mensen die het leuk lijkt om een Duolingo/taal leren topic te hebben? Om elkaar te motiveren? Ben zelf met Deens bezig nu maar wat externe motivatie is altijd handig♥️

9 likes

Ja goed idee!

1 like

Ik zag een recente foto van mijzelf en ik heb besloten dat het nu echt tijd is om gezonder te gaan eten en meer te bewegen.

Ja ik was 29! Ik doe deeltijd en ben nu 31. Bij mij in de klas zitten wel meer 30+ .

Help! Duo-vraag:

Ik kreeg vanochtend een mailtje dat mijn terugbetaalfase is gestart. Echter, ben ik september 2013 gestart met studeren en nog bezig ook.
Klopt het dan wel dat mijn terugbetaalfase al ingaat? Heb toch sowieso nog een aantal jaar recht op lenen?

Jaa leuk!

1 like

Heb eindelijk mn esta kunnen aanvragen. Alleen omdat het 72 uur kan duren tot het goed gekeurd word zit ik mezelf zenuwachtig te maken voor niks. “WeDdEN dAT iK hEt LAnd nIeT iNkOM” meid doe rustig

5 likes

Thanks voor de gerust stelling haha!

Maar wat als ze erachter komen dat ik een toeristische aanslag wil plegen. En van plan ben om alles te komen en alle bezienswaardigheden wil zien?!?!?!?

9 likes

Leuk idee! Ik ben twee jaar geleden begonnen met spaans en nog steeds niet afgemaakt.

1 like

Dat valt me van je tegen. Ik had verwacht dat je in Amerika dan op zijn minst in New York of zo allemaal van die Nutella winkels zou gaan openen als toeristische aanslag op die stad en het gebit van de toeristen.

1 like

Ik gaf m’n baby net een stukje avocado, tot nu toe eet ze altijd alles maar nu trok ze een vies gezicht en spuugde ze het uit. Is dit echt een kind van mij??

8 likes