Ik ben nu bij afl 2, dus ik weet niet zeker of dat dit seizoen is maar het zou wel kunnen want er is zo’n kale man met een cowboyhoed in het begin en hij doet al de hele tijd heeel stoer haha.
Ben altijd zenuwachtig als er iemand van marktplaats langs gaat komen 
heb vorige week ontslag genomen omdat ik mij ook intens ellendig voelde door werk. Voelt echt enorm goed. Hoop dat er iets veranderd op je werk, of dat je snel iets anders vindt!
Wat naar! Heb je uitzicht op een andere baan als je hier zou stoppen?
Wat een onweer ineens 
Ik heb allemaal kleine vliegjes in huis, zo fucking irritant. Het zijn geen fruitvliegjes en ook geen gewone vliegen, zit er tussenin. Heb nu een vliegenstrip opgehangen… Hopelijk gaan ze er opzitten. Blegh.
Ik heb 1 plant en die staat aan de andere kant van mijn huisje. Oh en een mini cactus.
Hahah ja hij!!
Hier ook onweer bij Tilburg
@WODKA Wat dapper! Maar nu dan als ik vragen mag? Kun je een tijdje zonder inkomen?
@Acculader Nee helaas, en kost me ook best veel energie om savonds ook nog te gaan solliciteren. Maaar dat ga ik wel doen nu!
Roermond!
Je hoeft niet af te lossen tijdens je studie, dan pauzeert het weer.
Maar ik had tijdens mijn wachttijd ongemerkt 15 aanloopmaanden verspild, en toen moest ik vrij snel na het einde van m’n studie al beginnen met terugbetalen, terwijl ik daar toen financieel nog niet echt aan toe was. En de studieschuld van voor de knip heeft een ander rentepercentage dan na de knip, etc, onhandig aan alle kanten. Je kunt het wel zien in Mijn DUO, maar ik was toen nog vol in struisvogelmodus over mijn schuld, dus ik heb dat nooit gezien.
Ik moest al meer dan een week mijn bestelde allstars ophalen bij Kruidvat terwijl ik er nota bene op loopafstand vanaf woon maar was druk telkens. Ik kon het zo ophalen en hoefde geen ID oid te laten zien en niks te ondertekenen. Vond ik een beetje vreemd? Dacht dat dat altijd moest.
Succes daarmee! Ik hoop dat er snel iets op je pad komt, want dit lijkt me emotioneel en fysiek ook heel zwaar. Sterkte!
Ik heb gehoord dat er mensen zijn die aan hun opleiding vragen of ze ze later willen uitschrijven om dit te voorkomen.
Ik ga dadelijk ook iets ophalen en ik haat dat ook echt intens. Bij mensen naar binnen enzo
Max 5 werkdagen. Staat het op mijn overheid al wel verwerkt?
Ik moet echt tienduizend dingen doen en ik ben er even klaar mee.
Oh even accountje aan maken. 3x iets verkeerds in gevuld acount geblockeerd. Hagaga ik kan echt niks.
Nee ook nog niet! Maar de 5 werkdagen zijn ook nog niet voorbij, dus nog even geduld denk ik