Jouw baby is gewoon geen millennial die avocado toast al met de paplepel kreeg ingegoten.
Ik vond avocado ook altijd echt MEGA vies. Maar nu super lekker. Dus er is nog hoop!
Zo donderdag werk ik mooi een halve dag van de uren die ik gisteren heb gemaakt.
wij kunnen gebeld worden buiten kantoortijden, men wilt graag dat je opneemt en helpt met oplossen. Maar blijkbaar zijn de eerste 3 uur voor het bedrijf. Alsin krijg je niet terug, mag je eigenlijk niet compenseren.
Ik kan of 6 uur kunnen indienen of kunnen compenseren deze week. Nou ja is niet de officiele procedure en bla bla.
Nou goed weet ik dus mooi welk nummer ik niet meer moet opnemen in de toekomst. Ja euh doei!
Ik heb via de klm site iets aan geklikt haha. Niet direct via de amerikaanse duane maar die andere. Ik heb niet hoeven inloggen en er stond dat ze contact op zouden nemen als je esta goed gekeurd was ( of niet haha)
Edit : ik kijk in mn mail en hij is goedgekeurd!!! Heeeuy toeristische aanslag plegeeen!
Ik vind dit nummer wel bij de vibe van dit forum passen
Ik werk op kantoor maar ben nu gewoon buiten gaan zitten ohh zo lekker. Gister ben ik ook in m’n eentje in het park gaan zitten - op de een of andere manier heb ik zo’n behoefte aan zon, niet normaal. En morgen is het volgens mij alweer helemaal voorbij
Ik zie dit zo vaak fout en denk ik zeg er nu eens iets over haha, maar het is stagiair. Stagiaire is het woord voor iemand van het vrouwelijk geslacht.
Haha ja weet ik wel hoor toen ik het terug las zag ik het ook inderdaad maar geen zin om te wijzigen, dan staat er weer bewerkt en zo
Ik had per ongeluk het netflix-topic (daar kom ik bijna nooit) aangeklikt ipv dit topic. Was al vrolijk posts aan het liken tot ik zag dat ze uit december 2018 kwamen
Het eetfabet
Ben je tussendoor gestopt geweest? Ik ben daarmee enorm genaaid, op aanraden van de universiteit in de wachttijd voor de coschappen uitgeschreven en dus ook stufi stopgezet, maar dan wordt je studieschuld in 2 stukken geknipt en voor die eerste helft moet je dan ineens al heel snel beginnen met terugbetalen.
Ik heb vanochtend voor het eerst in mijn leven Blistex MedPlus lippenbalsem gekocht. Las er altijd goede dingen over dus ik dacht: dit heb ik nodig.
Resultaat: ik vind het naar Play Dough ruiken en het brandt best wel heel erg
Nou 5 jaar geleden kreeg je geeneens een mail of iets dus je hoorde er niks van, kon niet online inchecken en vond dat al raar dus ik naar de balie, zegt die KLM meit “ja je esta is afgekeurd” en ze kon niet zien waarom, begon spontaan te janken hahaha. (Vloog ook voor het eerst in m’n eentje naar de andere kant van de wereld dus was ook super zenuwachtig) bleek uiteindelijk een 0 ingevuld te hebben ipv een o dus moest m opnieuw aanvragen en toen deed ie het wel. Kreeg helaas geen upgrade naar business class door m’n gejank, wel jammer.
Ook als je tussendoor bent gestopt kun je verzoek doen tot uitstel van terugbetalen. Doe ik zelf ook. Heb al een paar jaar geen leenrecht meer, maar omdat ik nog studeer kon het terugbetalen nog uitgesteld worden. @L.C Je kan dat ergens op de site van DUO vinden.
GEMEEN!! Gelukkig is het nu 5 jaar later want dit zou mij ook kunnen overkomen.
Helemaal speciaal naar de AH voor die wereldgerecht versie van falafel, HEBBEN ZE DIE NIET.
Dus nu maar alles (falafel, libanees brood, tomaatjes, sla, …?? meer kon ik niet bedenken) los gekocht, maar ik mis nog goede inspiratie voor een lekkere saus erbij.
Tahini, citroensap en knoflook poeder mengen !
Ooh, dat klinkt zeker lekker en goed bijpassend! Thanks!
@Merel nee ben niet tussendoor gestopt!
Ik heb nu inderdaad dat uitstellen van betalen aangevraagd, maar het vreemde is dan dat ik eigenlijk nog een jaar recht heb op lenen. Had waarschijnlijk mn stufi/lening op 0 moeten zetten ipv stop moeten zetten dan?