Wat je even kwijt wilt #19

Ja volgens mij had dat inderdaad gemoeten. Heb ik wel gedaan destijds. Anders zou hij al vanaf dat moment gaan tellen.

Ik zat inderdaad ook aan yoghurt te denken, om dat er sowieso bij te doen! Is altijd wel verfrissend.

Heb ook nog een wortel over haha, dus die kan er ook bij.

@Tom_Riddle
Mohh, feta had ik helemaal niet aan gedacht nog. Misschien omdat ik al yoghurt in m’n hoofd had? Maar het is wel echt anders haha.

Yolo, ik flikker gewoon alle suggesties erop haha. Thanks guys!

6 likes

Dat heeft hier wel een dikke maand geduurd. Slaat nergens op, ze zijn gewoon hondslui daar.

Dat wereldgerecht bestaat niet meer toch? :sob:

Wij doen nu harissa gemengd met tomatenketchup als saus.

Vergeet de hummus niet! :yum:

1 like

Ik lees overal alleen maar over mooi weer en het is hier al drie dagen zwaar bewolkt :disappointed_relieved:

Ik ben op Youtube bij seizoen 1 van Temptation island beland (uit 2001 oid?) en het is zo grappig om te zien. Iedereen ziet er zo casual uit. Geen opgespoten vrouwen, zelfs weinig make-up en geen gestylde haren, maar gewoon normaal. En die kleding soms :scream: Echt erg hoe uiterlijk op tv is veranderd sindsdien. Hoe die vrijgezelle vrouwen er nu soms uitzien…

10 likes

Ach beter dan de A van aambei, de B van blaasontsteking en de C van chlamydia.

13 likes

Ik heb een oxazepam gehad vandaag, maaaaan wat word je daar moe van. Ik kukel bijna om.

1 like

Meh ik kom nu al weken bijna elke dag huilend thuis uit mn werk en ik heb Ʃcht zin om gewoon te stoppen. Ajuus. Zoek t maar lekker uit.

1 like

Haha ja echt he! Is dat ook het seizoen waarbij een man met een cowboyhoed DE meest gevaarlijke verleider was? Heb laatst ook vanalles teruggekeken.

Ik wilde eigenlijk zo nog even skeeleren maar de douche is gekit en nu kan ik pas morgen douchen… misschien toch maar niet dan

Heb je je wens niet gewoon een keer uitgesproken afgelopen paar weken? :stuck_out_tongue:

Had dit vorige week nog, random dacht ik na over een meisjesnaam, of dat leuk was voor een ooit eventueel toekomstig kind. Komt die naam de volgende dag opeens voor in De Mol. Zo raar want het is geen veelvoorkomende naam.

EƩn van mijn pedalen is gisteren van mijn trapper gevallen maar ik ben er vandaag uit nood maar gewoon mee gaan fietsen (geen aanrader) en echt drie verschillende mensen hebben me er tijdens het fietsen op gewezen dat ik maar 1 pedaal had? Haha alsof ik dat zelf even gemist kon hebben :upside_down_face:

23 likes

Ik ben nu bij afl 2, dus ik weet niet zeker of dat dit seizoen is maar het zou wel kunnen want er is zo’n kale man met een cowboyhoed in het begin en hij doet al de hele tijd heeel stoer haha.

Ben altijd zenuwachtig als er iemand van marktplaats langs gaat komen :weary:

7 likes

heb vorige week ontslag genomen omdat ik mij ook intens ellendig voelde door werk. Voelt echt enorm goed. Hoop dat er iets veranderd op je werk, of dat je snel iets anders vindt!

1 like

Wat naar! Heb je uitzicht op een andere baan als je hier zou stoppen?

Wat een onweer ineens :scream:

Ik heb allemaal kleine vliegjes in huis, zo fucking irritant. Het zijn geen fruitvliegjes en ook geen gewone vliegen, zit er tussenin. Heb nu een vliegenstrip opgehangen… Hopelijk gaan ze er opzitten. Blegh.