Wat je even kwijt wilt #19

Heb je planten? Dan kunnen het rouwvliegjes zijn!

Ik heb 1 plant en die staat aan de andere kant van mijn huisje. Oh en een mini cactus.

Hahah ja hij!!

Hier ook onweer bij Tilburg

1 like

@WODKA Wat dapper! Maar nu dan als ik vragen mag? Kun je een tijdje zonder inkomen?

@Acculader Nee helaas, en kost me ook best veel energie om savonds ook nog te gaan solliciteren. Maaar dat ga ik wel doen nu!

Roermond!

1 like

Je hoeft niet af te lossen tijdens je studie, dan pauzeert het weer.
Maar ik had tijdens mijn wachttijd ongemerkt 15 aanloopmaanden verspild, en toen moest ik vrij snel na het einde van m’n studie al beginnen met terugbetalen, terwijl ik daar toen financieel nog niet echt aan toe was. En de studieschuld van voor de knip heeft een ander rentepercentage dan na de knip, etc, onhandig aan alle kanten. Je kunt het wel zien in Mijn DUO, maar ik was toen nog vol in struisvogelmodus over mijn schuld, dus ik heb dat nooit gezien.

1 like

Ik moest al meer dan een week mijn bestelde allstars ophalen bij Kruidvat terwijl ik er nota bene op loopafstand vanaf woon maar was druk telkens. Ik kon het zo ophalen en hoefde geen ID oid te laten zien en niks te ondertekenen. Vond ik een beetje vreemd? Dacht dat dat altijd moest.

Succes daarmee! Ik hoop dat er snel iets op je pad komt, want dit lijkt me emotioneel en fysiek ook heel zwaar. Sterkte!

Ik heb gehoord dat er mensen zijn die aan hun opleiding vragen of ze ze later willen uitschrijven om dit te voorkomen.

1 like

Ik ga dadelijk ook iets ophalen en ik haat dat ook echt intens. Bij mensen naar binnen enzo

Max 5 werkdagen. Staat het op mijn overheid al wel verwerkt?

Ik moet echt tienduizend dingen doen en ik ben er even klaar mee.

Oh even accountje aan maken. 3x iets verkeerds in gevuld acount geblockeerd. Hagaga ik kan echt niks.

Nee ook nog niet! Maar de 5 werkdagen zijn ook nog niet voorbij, dus nog even geduld denk ik :sweat_smile:

1 like

Ik word zoooo ongemakkelijk van Van Onschatbare Waarde

Haha vind je dat niet juist aandoenlijk? Ik heb alleen nog dagboeken van toen ik op de basisschool zat, en ook vriendinnenschriftjes. Ging compleet nergens over. “Hoi vond jij rekenen moeilijk? Antwoord ja/nee. Ik vind juffrouw vandaag stom. Morgen ga ik naar het park. Ik weet niks meer. Doei”.

4 likes

Ik heb de haartjes op mijn bovenlip laten threaden voor het eerst in mijn leven. Waarom heb ik dit nooit eerder gedaan??? Ik wil altijd zo lekker ‘puur natuur’ door het leven en niet zoveel gehannes aan mijn lijf maar dit ziet er zo netjes uit :open_mouth: Terwijl ik echt geen dikke snor had.

11 likes

Willen jullie even heel hard duimen voor me dat de kat haar nieuwe brokjes wel binnen gaat houden? :crossed_fingers:t2: Ik weet vrij zeker dat ze niet ziek is. Ze ging meer braken toen ze alleen brokjes kreeg en het braken stopte toen ik haar 36 uur geen brokjes meer gaf en alleen natvoer. Moet nu van de dierenartsassistente brokjes proberen voor gevoelige maag en darmen (en voor de zekerheid even ontwormen maar weet ook wel zeker dat zij die niet heeft maar ach kan nooit kwaad).

10 likes

VakantieVeiling gewonnen. Yaaassss.

7 likes