@Flopsyunicorn hoe is het nog met die paddenlikkende kat? Ik moest er opeens weer aan denken
Ik wil minder gaan werken, maar toch voelt het verkeerd. Iemand die dit ook heeft?
Drukke dag gehad, na weinig slaap en moe is dat niet chill. Nog veel te regelen deze week en npg 2 vergaderingen
Dadelijk wel weer dansen, dus hopelijk krijg ik een beetje energie daarvan
En een voordeel: volgende week kan alleen maar rustiger zijn
ik heb vanmiddag een halve ananas en een rijpe banaan gepureerd en in een schaaltje in de vriezer gezet. het smaakte al zo ontzettend lekker dus ik hoop dat het als “sorbetijs” zometeen net zo lekker is
Die lag vanmiddag in de vensterbank met zijn harses tegen het raam in de zon te chillen.
Kwijlde de hele boel onder
Gaat goed dus
Ik ben op zoek naar een nieuwe baan en kan in principe 2 maanden uit de voeten zonder. Het is wel geld dat ik opzij had gezet voor een vakantie, maar ik was mijzelf compleet niet meer en heb dit ervoor over.
Heb je nog vakantiedagen? anders zou ik er daar een paar van op nemen en dan rustig dingen onderzoeken en gaan solliciteren!
Ik ook! Leuk concept en had een mooi programma kunnen zijn. Maar al die ongemakkelijke momenten, het is allemaal net niet
Pfff, ik moest vandaag iemand inwerken en het ging zo slecht. Ik ben hier niet voor gemaakt. Ik spring van de hak op de tak met m’n uitleg
omg ik heb net dat filmpje gezien van die turnster die allebei haar benen heeft gebroken nou echt mensen KIJK HET NIET.
Is ie er al? Lijkt me ook leuk namelijk
Nu ben ik dus nieuwsgierig
Maar het doet me denken aan een scène uit final destination, niet per se zin om zoiets te kijken
Hoe breekt ze haar benen dan? Zodat ik me er een voorstelling van kan maken, want ik wil ook echt kijken maar ook weer echt niet
Ze maakt een salto en komt verkeerd terecht. Je ziet haar benen echt de verkeerde kant op dubbel gaan zeg maar.
@Evenveel ja ik hoorde het dus ook van iemand die zei niet kijken, ik deed het toch, ik heb echt veel spijt.
@Banananana hou jezelf in haha
oke die ga ik niet kijken. thanks!
Ik voel me echt gevoelloos door alle reacties hier. Oke het ziet er akelig uit, maar opzich toch prima te kijken? Misschien kijk ik teveel trauma centrum programma’s etc.
Ik heb morgen lekker een dagje vrij en besloten om de stad in te gaan maar nu voel ik me echt beroerd. Zit helemaal vol met snot
Ik kijk Tygo In de GHB terug en het is net vijf minuten bezig en ik zat al met m’n mond open van verbazing.
Ja ik vond dat ook echt heel heftig
Bizar ook he gewoon in ons landje