Wat je even kwijt wilt #19

Dit had van mij nog veel meer afleveringen mogen hebben. Zo bizar maar zo interressant!

Zeg me pls dat je Carrie haat.

5 likes

giphy%20(3)

14 likes

Miranda is mn favo :two_hearts: vind dat zij altijd zo ondergewaardeerd werd maar ze heeft veruit het leukste karakter

6 likes

giphy%20(4)

4 likes

Ik ook. Inclusief deelname aan hoge hakken race

1 like

Ik vind trouwens het concept #wokecharlotte wel echt top

voor wie het niet kent: https://i-d.vice.com/en_uk/article/ne4nk7/woke-charlotte-sex-and-the-city

13 likes

Ik heb nooit satc gekeken. En ik heb niet het gevoel dat ik iets mis.

21 likes

same

1 like

Ja volgens mij hebben 1 deel van de eerste film gekeken(dat ze niet gingen trouwen en toen wel ofzo?) Verder niks, maar nu ben ik eigenlijk wel benieuwd, want dit klinkt absurd :stuck_out_tongue:

Verbeeld ik mij dit of slaapt een schoon bed gewoon veel lekkerder.

20 likes

Ik dacht ik eet nog kwark want gesport en kon nog wel wat eten gebruiken. Maar het valt net raar en nu heb ik buikpijn/een soort knoop in mijn maag. Dat verdwijnt pas als ik kan kakken, maar dat gaat nog uren duren? Wat is dit.

1 like

Nee, dat is.

1 like

Kuuuuuuut vergeten de docu van Sunny te kijken. Echt waar gaat de tijd heen, wat heb ik in godsnaam de hele avond gedaan.

1 like

Is zo. Ik ga morgen mn bed verschonen (dat plan ik uiteraard zorgvuldig) en ik kijk er al dagen naar uit.

1 like

Shit, ik ook! Maar gok dat ie nog wel op uitzending gemist te zien is

Ik heb mn bed vanmiddag afgehaald en gewassen en was te lui om hem daarna op te maken.

Dus nu lig ik in een slaapzak op mn bed.

19 likes

Ik heb er een aantal geprobeerd maar vind het memoryfoam kussen dat ik bij Jysk heb gekocht het fijnst!

1 like

Ik ben op vakantie en het is de eerste nacht en ik kan niet slapen. Wat kut zeg. Eerste nacht op een nieuwe plek slaap ik vrijwel altijd slecht, maar ik ben ook nog es zwanger, het bed is KEIhard, m’n water is op en je kan hier niet uit de kraan drinken en ik hoor m’n reisgenoot door de muur ook nog es keihard snurken. Ik wil dat deze nacht voorbij is :pensive:

1 like

Ik heb vandaag een heel heftig auto ongeluk meegemaakt (niet mijn schuld), over de kop geslagen en mee naar het ziekenhuis. Wonder boven wonder heelhuids uitgekomen en terwijl mijn lichaam langzaam beurs gaat voelen durf ik nu niet te slapen. Ik zat tijdens het ongeluk naast iemand die reed (ook niet zijn schuld), maar zie zo er tegenop om zelf weer te moeten rijden.

3 likes