Och jeetje dat is ook niet niks. Zijn jij en degene met wie je in de auto zat er allebei goed uitgekomen?
Ik hoop dat je zo toch in slaap valt en alvast goed kan uitrusten. Dikke knuffel. <3
Och jeetje dat is ook niet niks. Zijn jij en degene met wie je in de auto zat er allebei goed uitgekomen?
Ik hoop dat je zo toch in slaap valt en alvast goed kan uitrusten. Dikke knuffel. <3
Wat heftig! Neem de tijd om dit te verwerken. Dat je er fysiek goed vanaf bent gekomen, betekent niet dat je je niet angstig of bang mag voelen. Knuffel voor jou!
Jeetje wat heftig. Probeer er over te blijven en stap zsm de auto weer in. Hoe moeilijk ook, anders wordt de drempel alleen maar hoger. Sterkte
Meh ik vrees echt dat ik op zoek moet naar een ander huis voor onze kat. Ze ervaart veel te veel stress hier door ons kind en was altijd al wel angstig. Maar nu is het next level
Wow heftig. Is die ander ook oke?
Wat heftig! De grootste tip die ik ooit gelezen heb na aanleiding van een soortgelijk verhaal: vandaag meteen in de auto stappen en een stukje gaan rijden! Zo leert je hoofd dat het niet eng is en dat het echt een eenmalig ongeluk was, voor je jezelf gek kan gaan maken. Al is het maar naar de supermarkt succes!
Lekker even wachten op een pakket tussen 07:00 en 09:00
Stop de tijd. Ik ben gisteren vaste buitenplanten gaan kopen met vriend om de tuin op te knappen en een border aan te leggen. Ik heb er maar meteen tuinklompen met bloempjes bij gekocht omdat dat wel praktisch is (ipv witte sneakers). Past bij mn gebloemde tuinier handschoentjes die ik al had. Misschien moet ik er nog maar zo’n strooien hoed bij kopen.
Ah wat een stomme situatie. Weet je al of je die ‘mindere’ plek gaat accepteren? En ik zou als ik jou was nog steeds verder gaan zoeken naar een andere baan denk ik.
Wat voelt er verkeerd aan? Ik ben minder gaan werken en als je het wil en het kan ook, dan zou ik het zeker doen!
Pff ik heb zo shit geslapen (nee, niet door de slaapzak ;p) en ik voel me belabberd en snotterig en tranende ogen bah. Ik weet ook niet zo goed of dit nou gewoon veel last is van hooikoorts of dat er ook een ‘gewone’ verkoudheid bij zit, maar bleh.
Normaal ben ik altijd iemand die zegt dat we niet zoveel moeten klagen over ns en dat het openbaar vervoer echt wel goed geregeld is in Nederland. Maar ze zijn bij leiden aan het werk en heb nu al anderhalve week elke dag vertraging. Stond net als sardientje te wachten voor leiden omdat alle sporen vol waren. En ben nu ook te laat. Nu kan ik ns wel vervloeken
Duimen dat mn swapfiets vandaag komt, ik word niet goed van mijn eigen barrel.
Ik moet vanmiddag echt opruimen, stofzuigen en boodschappen doen.
Ik wil er wel een aantal als je ze op mijn werk afgeeft
Ik ga deze week naar Doornroosje in Nijmegen, waar kun je in de buurt lekker eten? Het hoeft niet zo fancy, meer een snelle hap voor het concert (maar geen Smullers ofzo )
Of moet je dan gelijk het centrum in?
Edit: oh en ik kom met de auto, goedkoop parkeren is zeker niet mogelijk? Of kan ik mijn auto beter ergens anders zetten en dan met het OV verder?
Voor eten zit er op t station alleen een julias en een döner iets. Voor echt iets lekkers zou ik de stad in gaan. En Doorn roosje zit echt vlak naast het station. Als je de trein naar huis nog kan halen zou ik gewoon met de trein gaan.
Ik ga vanavond bij een wedstrijd kijken en ik heb daar wel echt zin in. Wordt wel een hele lange dag omdat ik vanuit kantoor ga. Maar ik heb er echt zin in!