Nee ik moet helaas met de auto ivm laatste trein ga wel liever met de trein idd. Hoopte op een leuk eetcafé naast het station ofzo, in mijn herinnering is het centrum nog wel stukje lopen en ben bang dat ik dat niet red, maar als je tips hebt hoor ik het graag! En @monkeyslut dankje voor de tips!
Goh een van de conducteurs van de trein klinkt echt als de dominee.
Ja, dat kan, maar ik weet dat ik dat pakket lekker vind en dat het me weinig moeite kost. Ik kook bijna nooit uit pakjes, maar soms heb ik daar gewoon zin in. Ik vind het ook nogal onaardig overkomen, wat je zelf ook al zegt, en ook vrij veroordelend. Wat als ik wel altijd uit pakjes zou koken, omdat dat mijn keus is? Dat zou jou toch ook niet uit hoeven maken?
Ik heb het gewoon echt een beetje koud. Dacht dat ik mijn handschoenen wel thuis kon laten, maar heb spijt.
Waarom stuurt Charlie Tem.ple mij niet gewoon een retourlabel zodat ik een bril kan terugsturen!? Heb al vier keer gemaild. Na de eerste twee keer belden ze maar ik neem nooit op. Ik wil gewoon een label per email, hoe moeilijk kan het zijn.
Als het iets belangrijks is om over te bellen kun je dat toch ook mailen.
Dat branden is zoooo lekker als je lippen helemaal kapot zijn, verkoelt dan. Ik zwéér bij dit spul, alles geprobeerd, maar kom altijd hier weer op. Je went eraan, dat branden! Eerste keer schrok ik ook, maar je wordt immuun.
Klinkt niet echt als iets dat het probleem oplost. Branden is toch meestal een signaal van irritatie.
Het is âbrandenâ van de menthol, dus het verkoelt meer dan dat het echt brandt. Dat is ook de bedoeling en zakt na een paar seconden weer.
Maar menthol Ăs irriterend. Dat zou ik echt nooit op mijn lippen smeren
Ik moet al plassen sinds het moment dat ik de trein instapte en moet nu nog een half uur reizen terwijl mân blaas steeds meer druk begint uit te oefenen.
Nu moet ik kiezen tussen twee kwaden
- De trein wc (gat ver zeg)
- Goud geld betalen op het station om rustig te kunnen plassen (duurt nog 28 min omg ga ik dit redden?)
Ik moet het nog even volhouden Zo weinig mogelijk bewegen.
De vorige keer op de trein wc zaten overal kakspetters en rook het naar dooie dieren, dus ik probeer nog even mezelf af te leiden en zo te snelwandelen naar de toiletten op Utrecht Centraal
MADE IT
Ik kan op een of andere manier nooit goed studeren zonder iets te eten/drinken, denk na zoân tentamenweek ook altijd: nu weer even normaal doen, volgende keer studeer ik wel met fruit oid.
En dan is het weer zover en zit ik me nu te bedenken of ik zal gaan studeren met chocolate chip koekjes of goudbeertjes
Ik schrok vannacht om 2:09 wakker en dacht dat ik me verslapen had. Daarna niet meer geslapen en moest om 5 uur opstaan om te gaan werken.
Nu lig ik met met een kip 9 in bed en ga daarna een dutje doen
Het leeeeven. Heerlijk!
Ik had iets besteld op internet met een levertijd van 2-4 weken. Na die 4 weken kreeg ik bericht dat het nog 1 tot 2 weken langer zou duren. En nu krijg ik bericht dat er nog een maand extra bijgekomen is. Behoorlijk irritant dit.
ik ging net naar de optiek omdat ik klachten heb over mijn lezen, en die vrouw zei dat ik meer en beter moet knipperen. Ik weet niet zo goed of ze me nou gewoon heeft afgescheept want ik ben daar al vaker geweest, of dat het echt zo isâŠ
Neeee moest net overstappen op Utrecht maar heb per ongeluk de trein terug genomen hahaha help
Volgens mij zit ik nu naast een Tindermatch. Ik was in een koffietentje gaan werken en dacht al âgoh wat komt deze persoon mij bekend voorâ. En op Tinder kreeg ik een berichtje met: âhoi, volgens mij zijn wij vlak in de buurt van elkaar!â. Best awkward want ik vind hem niet zo leuk in het echt dus nu doe ik net alsof ik hem niet herken en het bericht niet lees . Maar ik voel me wel heel zelfbewust nu natuurlijk.