Wat je even kwijt wilt #19

Ik werk de rest van de week plotseling alleen omdat mijn collega is uitgevallen en nu vragen mijn andere collega’s in Helmond of ik dan do en vr bij hen kom werken. Ik kan gewoon een hotelovernachting via mijn werk krijgen en ik heb al gezien dat ze daar ook dezelfde sportklas aanbieden bij de FF daar al die ik anders zelf donderdagavond in mijn woonplaats zou nemen.
Ik vind alleen in een hotel slapen zo mehhh

Zal ik het doen?

3 likes

Ik ga vandaag vliegen en ben echt zo nerveus en bang dat er iets gebeurt, kan me ook totaal niet verheugen op de vakantie zelf.

Ik snap het nog steeds niet…

Kipnuggets, denk ik?

1 like

Ach so. Die associatie had ik denk ik nooit gelegd, dus bedankt (en jij ook @Evi-lena)!

3 likes

Waar zijn trenchcoat en linus en 9000 ??

5 likes

Maar waarom moest jij de tandenborstel van je moeder dan betalen?

1 like

Het is inderdaad belangrijk om te knipperen. Ik denk dat je last hebt van droge ogen? Naast knipperen kunnen speciale oogdruppels voor lenzen ook helpen.

1 like

Ik twijfel er over om me ziek te melden voor morgen. Maar toen bedacht ik me net dat ik een intake heb en nu voel ik me rot als ik me ziek meld. Terwijl ik me wel echt slecht voel en een collega kan hem ook doen maarja. Pff altijd een ding he

Ik zit nu in de wachtkamer bij de dokter voor iets genants en ik ben helemaal zenuwachtig gewoon. Ik heb nu een nieuwe dokter en ik weet ook helemaal niet of het een man of vrouw is. Is zo’n gezondheidscentrum. En als het een man is, zou ik het nog erger vinden.

Edit: OMG, het zijn alleen maar kerels gewoon.

Edit2: Ik wil nu eigenlijk weer weglopen maar ik ben 31, dus probeer volwassen te doen.

1 like

Ik kon vannacht niet in slaap komen omdat ik me ergens enorme zorgen over maakte op werk.
En nu ben ik er en er is natuurlijk helemaal geen paniek of wat dan ook. Echt zo zonde van m’n gestress en nachtrust.

1 like

Oooo ja, heerlijk!!! Ipadje mee, lekker vreten mee, oooo heerlijk een hotelkamer voor jezelf

6 likes

@Evi-lena Ik zou het doen. Lekker even ontspannen in een hotelkamer met een lekker ontbijt de volgende ochtend en nauwelijks reistijd!

Ik moet commentaren op de website van mijn werk verwerken, maar nu heeft een bezoeker dus meer dan 500 reacties geschreven op foto’s in onze beeldbank en die moeten allemaal stuk voor stuk handmatig verwerkt worden. Dat is echt een enorm karwei en het zijn ook nog eens reacties die nauwelijks toegevoegde waarde hebben :weary:

1 like

Dan stuur ik m gewoon daarheen hahah

Ik moet een beugel :joy: :sob:

Hoe of wat weet ik nog niet maar ik mis dus een snijtand en de ruimte is te klein voor een implantaat dus moet er 't een en het ander verschoven worden alvorens het gat gedicht kan worden. HUILEN.

Vooral ook omdat het me stukken van mensen gaat kosten.

Hahaha oke ik ga het doen, maar dan zonder dat eten hahaha

2 likes

Mijn kind wordt door het buurmeisje chippies gevoerd tussen d’r schutting door. Dochter loopt naar de schutting “eten?”. Lijkt de FEBO wel hier.

Hahaha:

96 likes

Ik wil eigenlijk wat doen met koningsdag, maar niemand geeft er wat om hier. Ik wil gewoon wat leuks doen!

1 like

:worried::worried::worried::worried:

Als ik één ding tegen mijn 18-jarige zelf zou kunnen zeggen, dan was het NEEM EEN FUCKING TANDVERZEKERING VICKY

1 like

Oh da’s goed om te weten, thanks!

Ik vind het bijna schaamtelijk om te zeggen maar hoewel ik nog niet eens ten huwelijk gevraagd ben, wil ik dus echt geen trouwfoto’s met een beugel.

2 likes