zelfs dan hoeft niet alles vergoed te worden, vaak is dat maar tot een bepaald bedrag.
Nee weet ik, maar een deel van de kosten vergoed krijgen zou al helpen om geen organen te hoeven verpatsen voor een implantaat.
Edit: omg lol pas het derde jaar na aansluiting krijg je tot € 1050 terug voor orthodontie.
Hahahahahaha
Heeft iemand hier toevallig een wasmand met twee vakken en zo ja van welk merk? Wat zijn die krengen onzinnig duur
Ik heb hier nu ook last van, kan mijn hoofd ook niet echt achterover doen. Het enige wat helpt is heel stil liggen maar daar schiet ik ook niks mee op want dan wordt het alleen maar erger. Zit nu aan de ibuprofen maar lijkt niet te helpen. Hoop dat er goede tips komen!
Geen tips, want ik ben een lotgenoot. Heb sinds gisteren bij het opstaan dat m’n schouder/nek vast zit en ik niet meer naar links kan kijken
Bekijk Kleuters tegen kwalen: Kennis maken op https://www.npostart.nl/POW_04208553
Prachtig programma. Lof mevrouw van Doorn. Zelde iemand met zoveel passie alles zien haten hahahaa
Oh nooo zou het? Bij mij is het ook echt links. Kan mijn oor ook maar een centimeter of 2 naar mijn schouder buigen. Misschien tijd om met mijn forumverslaving te stoppen. Hmm
Lieve meiden, ik doe het even zo omdat ik met taggen misschien mensen over het hoofd zie, maar heel erg bedankt voor jullie berichtjes. Vanochtend werd ik wakker met overal spierpijn en ik ben af en aan aan het huilen, maar ik ben ook heel erg blij dat we er zo goed vanaf zijn gekomen.
Een auto op de andere weghelft ging veel te hard door de bocht en verloor de controle over zijn stuur, hij raakte ons vol waardoor we twee keer over de kop zijn gegaan. Met ander waar ik bij in de auto zat is ook alles gelukkig goed. De man die ons aanreed moest door de brandweer uit de auto gehaald worden, hoe het verder met hem is hebben we niet gehoord.
Gelukkig zijn er heel veel getuigen die gezien hebben hoe hard hij reed op een plek waar je maar 60 km mocht. Er zijn ook mensen die voor ons reden die kunnen bevestigen dat wij ons aan de snelheid hielden.
Als ik de foto’s op nieuwssites terugzie is het echt bizar dat we hier zo zonder beschadigingen uit zijn gekomen. Ik ga vanavond even een stukje proberen te rijden met iemand naast me, ik schrik de hele tijd van harde geluiden om me heen en raak dan in paniek dus ik vind het wel heel spannend.
Waarom ben ik al 3 weken mega misselijk
Inb4 zwanger. dat is het gelukkig niet
@Jauregui En daarom voelen ze zich depressief. Omdat ze niet meer zoveel kunnen als vroeger. Ze kunnen zich niet meer nuttig maken.
Als mensen zich dingen niet zo zouden aan trekken dan zou deprisiviteit geen ding zijn.
@Eddie dit
Oh wacht het begin is gewist zie ik. Ehm ik poste een programma over oudere met kleuters. En daar werd in gezegd dat een kenmerk van depresiviteit bij ouderen is dat ze zich niet meer nuttig voelde. Er werd op gereageerd dat dat gek is want "ouderen zijn niet nuttig "
Mijn ding was sarcasme
Sorry werd miss iets te emotioneel van die lieve bejaarde mensen en heb je bericht misschien iets anders opgevat dan.
Ik sta ff perplex… er lag een jongen met z’n fiets tussen een zebrapad in. Hij kwam niet meer overeind en was zichtbaar aan ‘t struggelen, rijden de auto’s er gewoon met een boog omheen? Wtf? Ik zag ‘t op afstand dus liep er gelijk heen, blijkt ‘ie een spierziekte te hebben en had ‘ie geen kracht meer in z’n benen, zo sneu. Gelukkig stopte er nog een meid met een auto die aanbood ‘m naar huis te rijden
Nu heb ik het idee dat ik deze conducteur ook net gehoord heb, misschien is het dezelfde
Onee wat lullig, zo raar dat mensen dan gewoon om iemand heenrijden. Goed dat jij en dat andere meisje wel geholpen hebben
16 km valt op zich wel mee. Maar misschien zou je het op kunnen bouwen. Of inderdaad wat eerder gaan zodat je de weg goed kent.
Vanochtend zat hij op traject Breda-Rotterdam-Den Haag! Maar misschien is hij ondertussen gewisseld .