Wat je even kwijt wilt #19

Ik heb volgens mij te veel naar I didn’t know I was pregnant gekeken en nu ben ik bang dat ik ook zwanger ben terwijl ik gewoon aan de pil ben :sweat_smile:

1 like

Had een shoot vandaag en voelde me diep ongelukkig. Zo niet (blij met) mezelf, bah.

Hahaha ik kreeg hem op traject Breda-Tilburg-Zwolle zou dus gewoon kunnen

2 likes

Wat heftig en naar! Helemaal als iets zo buiten jou om gebeurt, kan me voorstellen dat je daar heel angstig van wordt. Wel supergoed dat je vanavond meteen gaat proberen een stukje te rijden! Ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt :heart:

Een vriend van me die mij in het verleden leuk vond heeft een oogje op een ander. Holeeeee :grin:

1 like

O wat naar zeg. En dat niemand hem dan helpt. Goed dat jij wel op hem afstapte!

Het is nu 3,5 week geleden dat ik m’n scriptiebegeleider een voorstel/opzet voor m’n scriptie heb gemaild (+ voorstel voor mijn extra opdracht à 4000w). Ik heb tussendoor nog een mail gestuurd met aanvullende info + laten weten dat ik ook altijd langs kan komen om in het echt er even over te praten. Nog steeds niets gehoord.

Ik zit in dubio of ik de mastercoördinator moet mailen. En zo ja, hoe. Ik wil absoluut niet via via mijn begeleider op het matje laten roepen, want ze heeft me voorheen heel goed bijgestaan! Verder heb ik zelf ook relatief laat m’n voorstel ingediend. Hebben jullie tips of gedachten hierover?

Heb een afspraak gemaakt bij de huisarts voor morgenmiddag. Voor mn moeheid en benauwd/duizeligheid.

Donderdagochtend naar de psycholoog.

Weet nog niet of ik hier goed aan doe… de neiging om af te melden is groot… geen zin, zo geen zin.

2 likes

Wow dat zoveel mensen last hebben van een stijve nek. Ik heb het ook al sinds gisterenavond. Vet slecht geslapen vannacht en heb er nu ook nog last van. Voel me verder ook niet echt fit.

@RupiKaur jeetje logisch dat je je rot geschrokken bent. Echt fijn om te weten dat het goed is afgelopen maar je hebt natuurlijk wel een letterlijke en figuurlijke klap gekregen. Goed dat je gaat proberen te rijden! Als het niet gaat kun je altijd nog stoppen. Ik hoop dat je snel herstelt.

@Matilda ja ik heb dit ook heel erg. Ik heb vannacht heel slecht geslapen en had net onderweg naar huis echt een moedeloze bui, ik had gewoon nergens zin in behalve huilen. Nu gaat het gelukkig wel weer maar heel vervelend inderdaad dat je er zo labiel van kan worden.

Nu is de vraag, kan je naar links kijken?

Ik moest net naar de mondhygieniste en het deed zoveel pijn. ::frowning:. Ik raakte ook een soort van in paniek en kon niet stoppen met huilen. Nu moet ik terugkomen om het met verdoving te laten doen. :disappointed:

1 like

:cry::cry::cry: Meneer Berendsen :cry::cry::cry:

2 likes

Ik heb vandaag best veel neusspray gebruikt maar nu voelt mijn neus een beetje alsof er zeewater in mijn neus is gekomen

Ah nee, wat een rotdag! gelukkig ben je oké :heart:
Heb je contact met de bedrijfsarts? Of vertrouwenspersoon op je werk?

Knuffel

Ik zat vandaag buiten te lunchen met twee vriendinnen. Komt er een oude man in een wagentje langs en maakt een ‘lekker hoor’ gebaar. Oké leuk. Even later komt ie terug en stopt bij ons tafeltje. Gaat een beetje praten over het eten en wat het precies was enzo. Ik raakte al geïrriteerd maar vriendinnetje ging het gesprek aan. Vraagt ie of hij een hapje mag proeven! Toen had ik het gehad dus ik zei: goed dag meneer, fijne dag verder. Meteen boos, dat ik niks moest zeggen met m’n rare porem (hahah). Dus ik zei: ja het spijt me zeer (NOT) maar we zitten hier gezellig met z’n drieën en hebben geen behoefte aan anderen (lees: vieze oude mannetjes). Zegt ie: nou ik heb anders ook geen zin in jou! Waarop ik antwoordde: rij dan door! Zegt ie: dikke kut! En rijdt weg.

:neutral_face:

17 likes

Aah wat kut! Sterkte :heart:

Ahh hou op hoor echt janken gewoon.

Ik zat net op Happn te kijken, en een man heette Vikram. In mijn hoofd ging het gelijk zo: This is Vikram :joy::joy:

Voor de mensen die niet weten wat ik bedoel:

11 likes

Ik zit as we speak op de website van het verpleeghuis hier te kijken of er vacatures zijn voor vrijwilligers voor sociale activiteiten

5 likes