Wat je even kwijt wilt #19

Mn man roept me net, of ik ff wil komen kijken in de keuken.

Hij heeft de stop van de gootsteen vast met daaronder een grote naaktslak die dus al ff daar lekker zat.

Ik heb net nog mijn handen gewassen, gadverdamme :nauseated_face::nauseated_face::nauseated_face:

4 likes

Wat is de linkedin mores als je een nieuwe baan hebt en mensen gaan ā€˜wat leuk, gefeliciteerd!’ comments plaatsen?
Ik heb steeds op het duimpje omhoog geklikt als in dat ik de felicitatie Like, ook al staat dat volgens mij voor ā€˜ik vind dit interessant’. Is het netjes en meer gewaardeerd als ik erop reageer met een ā€˜Dankje!’ comment? Is het arrogant als ik dat niet doe?

Ik woon in een appartement aan een pleintje op 2 hoog. Ik zit gewoon te chillen maar m’n raam staat open. Net hoorde ik een man schreeuwen: leve Wilders!! Maar echt hoor!! En toen een stilte en daarna: kk kakkerlakken!! Ehh dit is Rotterdam, waarom zou je dat zeggen? :woman_shrugging:t3: Niet dat Leve Wilders wel normaal is…

Update: Hij zingt nu het Wilhelmus

4 likes

Ik heb daar ook last van. Hoewel het ook weer niet altijd zo is. Soms als ik dan in een periode van veel deadlines zit, dan slaap ik wel heel weinig, maar merk ik er wel vrij weinig van. Heel vreemd.

En ja, ik vraag me ook af hoe dat zou moeten als ik ooit kinderen zou hebben. Zeker in combinatie met mijn gevoeligheid voor prikkels.

Mijn nieuwe buurman draait elke dag na zijn werk harde muziek. Het is niet zo hard dat ik het kan meezingen ofzo (is ook niet echt meezingmuziek), maar ik vind het toch maar irritant.

2 likes

Het is bij mij aan de rechterkant. Trekt ook zo door naar mijn arm.
Hoop dat iedereen er morgen weer van verlost is.

Zoek niet langer agent… ik ben hier."

12 likes

Omg #influenced ik heb hem net gekocht :redface:

3 likes

Ik heb het ook, ook rechts en trekt door naar mijn schouder! What is happening?

1 like

Mijn pc is echt belachelijk traag :sob: doet soms 10 minuten over een internetpagina openen. Is nu bijna 6 jaar oud, maar zelfs dan is het echt megatraag :woman_shrugging:t2:

Ik heb buikpijn maar ik kan niet stoppen met koekjes eten. Like if you can relate

28 likes

Ik ben net begonnen aan die nieuwe documentaire van Sunny Bergman en hoewel ik de onderwerpen waarover haar docu’s gaan altijd interessant vind zit ik me de hele tijd aan haar stem te ergeren :no_mouth:

Ja, heb ik ook altijd. Als ik weinig heb geslapen kan ik ook niet normaal functioneren en dan erger ik me aan van alles en nog wat. En wanneer ik lekker heb geslapen ben ik mega vrolijk en lacherig. Dusja een wereld van verschil

1 like

Ik had vandaag een vader en een kind op intakegesprek en aan het einde wilde ik zwaaien naar dat kind, maar die vader dacht dat ik naar hem zwaaide en hij deed zo’n half zwaaitje terug maar ging daarna verder met een hand geven en toen was het zo iets tussen een zwaai en een hand in. Omg het was zo awkward ik cringe weer als ik eraan denk.

22 likes

Nagels maar weer gelakt in de hoop me beter te voelen. Niet gelukt.
Chocolade gegeten, mwah nog steeds niet beter.

Ga maar naar bed…

Klaagpost vandaag, saai en negatief ben ik

3 likes

Veel plezier! got a name?

Note to self: nooit 3 hooikoortspillen nemen op 1 dag (nja dit was zelfs binnen 12 uur), zit al de hele dag lamlendig thuis, heb de hele tijd dutjes gedaan en heb al m’n sociale activiteiten voor vandaag moeten afzeggen :sleepy::sob::cold_sweat::sweat::roll_eyes:

Kan ook wel lekker zijn voor een keer.

3 likes

Oh ja daar word je echt een duf konijn van. Word in de psychiatrie wel eens voorgeschreven als slaapmedicatie

1 like

Omdat ik nog zo jong ben en geen kinderen heb en dan nog maar 3 dagen per week werk.

Sorry voor dubbele post. Maar zie deze reactie nu pas omdat ik de berichten erna aan het lezen was. Maar dit is dus precies hoe ik mij voel. Maar fijn dat jij er wel echt blij mee bent!

1 like