Wat je even kwijt wilt #19

Kan me voorstellen dat je erg geschrokken bent hiervan! Wij maakten vorig jaar op vakantie net hetzelfde mee maar de auto ging net voor ons over de kop dus raakte ons NET niet. Dit lezen brengt me weer even terug naar dat moment. Was gelukkig passagier want ondanks dat we zelf niets voorhadden was ik toch erg van slag door dit te zien gebeuren. Vraag me ook nog af en toe af hoe dit is afgelopen allemaal (waren toen ook op een land/plek met gebrekkige hulpverlening dus konden niet meteen hulp zoeken).
Wil je maar even laten weten dat het even kan duren eer je het een plaatsje kan geven maar dat dat hopelijk redelijk snel is…

Kan wel tegen weinig slaap maar absoluut niet tegen geen slaap. Ben ooit op school bijna in huilen uitgebarsten toen we de nacht doorhaalden op school om geld in te zamelen. Ben daar echt niet voor gemaakt dus herken dit ergens wel :sweat_smile:

1 like

Jup. Vorig jaar op een festival ontdekt dat 9 uur in 3 dagen echt te weinig is

1 like

Volgens mij is m’n satisfyer stuk en baal buitenproportioneel erg
Hij heeft vandaag aan de oplader gelegen en hij gaat nog wel aan maar komt niet verder dan stand 1. Ja daar voel je ook geen drol van dus dat ding is afgeschreven
Heb 'm november vorig jaar ofzo gekocht bij Bol en vind echt dat ie snel stuk is. Zo vaak gebruik ik 'm nou ook weer niet maar weet niet of 't zin heeft een klacht in te dienen mbt een seksspeeltje 🤷 zie 't al terugkomen in die “grappige” fb posts van hun

4 likes

Ik kijk nu “ik durf het bijna niet te vragen” en ik wil morgen meteen donateur worden van het leger des heils

3 likes

Ja ik denk wel dat ik er iets mee ga doen inderdaad, vind het erg snel!

Jeetje, wat heftig zeg! Zelf in de auto maak je op dat moment alleen de klappen mee, maar het zien gebeuren lijkt me ook echt verschrikkelijk. Ik kan me heel goed voorstellen dat het nog een tijd zal blijven hangen helaas…

We hebben een aantal telefoonnummers van omstanders en gaan die binnenkort een bloemetje sturen. Ik was helemaal overstuur (er moest een heli bijkomen voor de man in de andere auto dus was ook nog even de vraag of ie wel zou blijven leven) en de mensen om ons heen waren zĂł ontzettend lief! Dekens halen, iedereen kwam met een flesje water, mensen die vlakbij woonden boden aan om thee te brengen. Echt hartverwarmend!

Ik moest dus ook mee in de ambulance en de broeders daar waren ook zĂł ontzettend rustig en lief. Heb ze echt meerdere malen bedankt nog, echt zoveel respect voor het werk wat zij doen!

24 likes

Dat mag. Als je nog niet slaapt, dikke knuffel voor jou, en als je al wel slaapt lees je het morgen en begint de dag vast beter dan gisteren. Hoop dat morgen beter is dan vandaag!

2 likes

Ja ik vond het ook een heftige aflevering. Ook zo’n “doorsnee” personen…

1 like

Als het een blender was, zou je dan contact opnemen? Je kunt via je account bij bestellingen contact opnemen via chat, in mijn ervaring is bol.com wel soepel met dit soort dingen.

Inderdaad. Maar war mij vooral raakte was dat sommigen van hen waarschijnlijk helemaal niet in een huis kunnen of willen wonen

:muscle:t2:

1 like

Oh hemel mijn mansplainer van een huurbaas is weer bezig. Er is hier als de CV aan slaat een pieptje horen en soms een ratel. Dus ik de ketel bijgevuld, maar het ontluchten lukt niet want ik krijg de radiator niet uit. Ik wil een afspraak maken met een monteur die verstand van zaken heeft (heeft mijn huurbaas niet, een gaslek was in zijn optiek ook niet erg, want gas is energie he, en dat vibreert. Het vergast ook flapdrol.), maar ik moet eerst per se o tluchten en als ik niet weet hoe dat moet, dan moet ik maar even op YouTube.nl kijken. Kan me niet voorstellen dat een beetje lucht geratel veroorzaakt.

Ik heb ook heel weinig geslapen en zoals vele anderen hier word ik er niet beter op.

Lief :heart:
Slaap helaas nog niet, nog te onrustig. Zelfs om te lezen. Komt goed, is het niet nu dan over een half uur.

2 likes

‘Our planet’ op Netflix is zo mooi. Ik heb tot nu toe bij 3 afleveringen gehuild. Echt zo verschrikkelijk wat we deze planeet aandoen… deze serie zou verplichte kost moeten worden voor ons allemaal.

6 likes

Zijn hier mensen die Geordie Shore kijken? Kan iemand me een heads up geven als ze door het centrum lopen in koeien-onesies? Kan zijn dat ik in die scène toevallig voorbij loop en wil het niet gemist hebben als het zo is hahaha

2 likes

Ik heb binnen 3 weken woonruimte gevonden (hier ben ik iets te trots op :joy:) en volgende week ga ik al verhuizen. Alleen het maken van een lijst met dingen die ik moet kopen, is best lastig. Denk dat ik sowieso wat spullen ga vergeten.

14 likes

Vriendin van mij heeft de hare ook van Bol en had hem sinds december, is ook onlangs stuk gegaan.
Ze heeft ook een chatbericht gestuurd met haar probleem en ze waren super soepel en hebben meteen een nieuwe opgestuurd! Gewoon doen dus :blush:

4 likes

Dankjewel! Ik zal hem op m’n lijstje zetten. Heb de site van Ikea al afgezocht naar verschillende dingen, maar was nog niet veel verder gekomen dan de wc en badkamer :joy:

Dat klopt waarschijnlijk wel, ik ga t morgen proberen. Dan kan hij daar iig niet meer over zeiken. Het toontje van “is niet moeilijk vrouwtje, kijk maar een filmpje” vind ik zooooo irritant. Tijd om te slapen denk ik.

1 like