Jawel want anders loopt de lucht de radiatoren in en dan ben je er dus nog niet vanaf (als ik de werking van een centrale verwarming systeem goed begrepen heb )
Gefeliciteerd Blikopener en ook gebaksbordjes was ik vergeten. Hebben hier op een verjaardag een keer taart van ontbijtbordjes en uit schaaltjes zitten eten.
Mijn vader was gisteren jarig en gaat me zo midden in de nacht naar Schiphol brengen. Ik vraag me ineens af tot welke leeftijd ik dat soort dingen van mijn ouders kan blijven vragen, ze doen altijd ĂĄlles voor ons en ik voel me ineens schuldig omdat ze ook niet meer de jongste zijn.
Oh haha nu gaat mijn moeder ook nog mee haha deze mensen Ik ga nog geen week weg, lieve schatten.
HET IS ZO VROEG
Of laatđ
Ik wil naar bed!
hahah voor mij was het vroeg! voor jou laat?
Ik ben " wakkerâ. Ga ik opstaan en studeren of nog een uurtje proberen te slapen?
Ja
Jep
Altijd!
Ja. Nu dus.
Vandaag ga ik met mn kleuterklas naar de kinderboerderij. Best day everrrr
Heerlijk om benauwd met een jeukende keel wakker te worden. Zo fijn, hooikoorts
Ik ging ook uitrekenen hoe lang het nog duurt voor het weekend is, maar daar was het schijnbaar nog te vroeg voor want dat blijkt pas over 3 dagen te zijn ipv 2
Komt dat even goed uit
Ik vind je berichtje juist heel fijn. Dankjewel! Ik herken ook dingen die je schrijft heel erg.
Gisteren heb ik toch maar niet auto gereden. In de bijrijdersstoel was ik al heel huiverig, telkens wanneer er een auto langskwam hield ik mijn adem in en in bochten was ik ook best wel bang. Ik heb er echt nooit bij stilgestaan wat voor mentale nasleep zoân ongeluk heeftâŠ
Ik heb me net maar uitgelogd op bol op werk, zat rustig kookboeken te scrollen, opeens allemaal dildoâs bij recent bezochte artikelen onderaan de pagina. Laat maar
Mn trein heeft vertraging en de trein hiervoor reed niet. Aka sardientjes trein. Als hij uberhaubt komt.
Ik weet niet hoe âserieusâ je opmerking is over donateur worden maar mocht je incidenteel en âdirecterâ iets willen betekenen voor de dak- en thuislozen, kan je kijken of een opvang of soepbus/maaltijdproject in de buurt donaties kan gebruiken zoals slaapzakken, thermosflessen en OV-kaarten met tegoed bijvoorbeeld.