en de walrussen…
Ik ga even huilen. Ik zat supergoed in mijn stuk te schrijven, duw ik het verkeerde knopje in. Alles WEG.
Ik heb al de herstel-procedure gedaan maar helaas.
Kan iemand even boos op mij worden en zeggen dat ik op tijd moet gaan slapen. Tweede ochtend dat ik me deze week verslaap
Hahaha I’ll try!
M’n laatste kopje koffie is of rond 4 uur of na het eten rond half 7, niet al te laat toch?
Ik heb net bijna een ongeluk veroorzaakt, zo erg Ik ging twee banen opschuiven op de snelweg, wel gewoon in de spiegels gekeken. Maar toen ik op de laatste ging invoegen hoorde ik ineens luid getoeter, er zat een auto in de dode hoek. Helemaal mijn fout, ik had niet goed omgekeken. Er is niets gebeurd, maar ben echt zo erg geschrokken. Ik heb pas een week een auto
Haha, thanks voor dit verhaal want ik heb echt in spanning zitten lezen hoe het zou eindigen .
Ah ja, snap ik. Ik was van tevoren voor mezelf wel overtuigd, maar was om deze redenen wel een beetje bang voor negatieve reacties van anderen. Die zijn uiteindelijk niet gekomen in mijn geval.
En alsnog zou ik zeggen: als jij het zo wil en kan, dan lekker doen, het is jouw leven!
Hoe is het met het stijve nekken clubje? Bij mij is het alleen maar erger geworden en ik weet echt even niet wat ik met mezelf aan moet. Normaal zou ik afspraak maken bij de fysio maar ben de aankomende tijd niet thuis thuis
Ik kan inmiddels iets beter over m’n schouder kijken en de pijn is wat afgezakt! Gaat de goede kant op, dus.
Oh, ik probeerde net m’n hoofd te rollen om m’n nek te kraken en dat kan nog NIET AU.
Bij mij is het uiteindelijk nu vanzelf aan het wegtrekken. Ik zat ook fysio te overwegen maar juist net toen ik dat bedacht ging het van zichzelf weg.
Heb je geprobeerd het warm te maken / houden met een warmtepack?
Ik droomde dat ik op stond en mijn lunch al klaar was gemaakt. Hoefde het alleen maar in mijn tas te gooien. Was toch wel lichtelijk teleurgesteld toen ik onder kwam en besefte dat het echt een droom was.
Ik droom eigenlijk al de hele week realistisch. Maandag schrok ik wakker omdat ik droomde dat ik een mail kreeg en dinsdag droomde ik dat mijn aquarium leeg stroomde.
Ik zou vanmiddag met een vriendin afspreken. Agenda op werk geblokt en alles maar nu gaat het niet meer door. En nu ben ik helemaal in de war en krijg ik alsnog niks gedaan op werk omdat mijn weekplanning nu opeens anders is .
Gelukkig is er niks gebeurd. Ben je een beetje tot rust gekomen ondertussen?
Ja probeer ik wel te doen, ga zo maar weer even onder de douche met de massagestraal. En dan maar iets halen om het warm te houden.
Ik krijg het trouwens altijd zo heet als ik zo’n pijn heb aan mijn spieren, zo irritant
Sterkte, ik hoop dat het snel weggaat
Jullie likes op mijn berichtje heeft geholpen (haha). Kuroi heeft al 2 dagen niet gebraakt. Andere brokjes lijken echt te helpen.
Zo slecht geslapen vannacht! Had ook nog eens slaapverlamming en heb dat al een tijdje niet gehad dus was even schrikken.
Misschien dat ik vanmiddag maar de sleeping pod op kantoor moet gaan opzoeken voor een powernap.
Werk bij een grote multinational, helaas geen vacatures!
Het is een groot kantoor en we hebben sinds een paar maanden dus een ‘powernap lounger’. Heb het zelf nog niet geprobeerd maar andere collega’s zijn enthousiast haha.
Ik moet om 2 uur pas beginnen op werk en aan de ene kant super chill maar ik zit nu nog steeds in mn badjas TLC te kijken en ik krijg mezelf niet van de bank af
Inmiddels wel! Maar ik heb mijn lesje wel geleerd haha