Okeeeee ik was dus naar de kinderboerderij geweest met mn kleuters…
We werden gereden en begeleid bij de kinderboerderij door ouders. Ik had mezelf ingedeeld bij de vader met een tesla (duhh) en de heenweg was echt super chill. Er passen lekker veel kinderen in en de deuren gingen omhoog open. Nadat we geparkeerd hadden, pakte ik uit de achterbank een krat met het eten en drinken van de kinderen erin. Ik liep langs de auto naar de stoep maar ik had niet door dat die vader op een knopje had gedrukt en toen kreeg ik die autodeur op mn hoofd
echt mega pijnlijk maar dat wilde ik niet laten merken. Die vader ook echt mega veel excuses aanbieden, wel lief maar ik zei dat er niks aan de hand was / dat het niet erg was. Tijdens het loopje naar de kinderboerderij voelde ik even op mijn hoofd waar het pijn deed en toen zat er bloed op mn vingers. Gelukkig moest het eerste kind snel plassen (terwijl ze dat 20 minuten geleden op school ook allemaal gedaan) zodat ik even met een papiertje in de weer kon. Nu heb ik een dikke korst op mn hoofd 
Verder was het uitstapje zelf wel heel leuk. We zijn bij allerlei dieren wezen kijken en mochten ook aaien, eten geven etc. De kinderen hebben echt genoten. Ik kreeg ook complimenten van de medewerkers over hoe goed de ouders & kinderen het deden. Dat maakt een hoop goed haha

.
.
.
love de gewohl smeersel!